Η τακτική και η στρατηγική marketing του κρόκου ως οικολογικό προϊόντος

 
This item is provided by the institution :
Technological Educational Institution of Epirus
Repository :
Research Repository T.E.I. of Epirus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2005 (EN)
Η τακτική και η στρατηγική marketing του κρόκου ως οικολογικό προϊόντος (EL)

Νάσου, Αναστασία (EL)

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)
N/A (EN)

bachelorThesis

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Ηπείρου (EL)
Technological Educational Institution of Epirus (EN)

Greek

2005


Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εφαρμογών Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και το Εμπόριο (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)