Εκπαιδευτική νευροεπιστήμη μια βιβλιογραφική επισκόπηση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ολυμπιάς
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Εκπαιδευτική νευροεπιστήμη μια βιβλιογραφική επισκόπηση (EL)

Γιωτάκος, Παναγιώτης (EL)

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων / Σχολή Επιστημών Αγωγής / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (EL)
Γιωτάκος, Παναγιώτης (EL)
Μικρόπουλος, Αναστάσιος (EL)

Η παρούσα εργασία αναλαμβάνει να παρουσιάσει μια συνοπτική επισκόπηση σε ένα σχετικά πρόσφατο τομέα έρευνας την εκπαιδευτική νευροεπιστήμη. Η εκπαιδευτική νευροεπιστήμη, σε μια πρώτη προσέγγιση, περιλαμβάνει ποικίλες συνθέσεις θεωριών, μεθόδων και τεχνικών της νευροεπιστήμης, όπως αυτές εφαρμόζονται και ενημερώνεται από την εκπαιδευτική έρευνα και πρακτική. Στην συγκεκριμένη βιβλιογραφική εργασία αναζητήθηκαν συνεισφορές που αφορούσαν την εκπαιδευτική νευρολογία με κοινά σημεία για 1) τα κίνητρα, τους στόχους και τις προοπτικές, 2) θεωρίες, μεθόδους και συνεργασίες, και 3) τις προκλήσεις, τα αποτελέσματα και τις επιπτώσεις, τόσο δυνητικές όσο και πραγματικές, που προκύπτουν από την νευροεπιστημονική έρευνα. Ένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα είναι το ευρύ φάσμα των εμπλεκομένωνεπιστημονικών πεδίων που πρέπει να ληφθεί υπόψη για την έγκυρη και αξιόπιστη με πρακτική εφαρμογή εκπαιδευτική νευροεπιστήμη. Δίνεται σημαντική έμφαση στην ανάγκη να ορισθούν, να θεμελιωθούν και να χαρακτηρίσουν τα κίνητρα, η ηθική, οι μεθοδολογίες καθώς και οι πρακτικές επιπτώσεις για την εκπαιδευτική φιλοσοφία, την εκπαιδευτική έρευνα και την παιδαγωγική, αλλά και των προβλημάτων που ανακύπτουν για την καθιέρωση της εκπαιδευτικής νευροεπιστήμης λόγω της διεπιστημονικής φύσης της και της επακόλουθης ανάγκης της να συνδυάζει μια ποικιλία πηγών-πόρων μεθοδολογιών και αποτελεσμάτων. (EL)

masterThesis

-


Ελληνική γλώσσα

2014


Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων / Σχολή Επιστημών Αγωγής / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.