δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ανιχνεύοντας το «μηδέν» του διαλόγου για την παιδεία...
(EL)
Μαυρογιώργος, Γεώργιος
(EL)
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
(EL)
Μαυρογιώργος, Γεώργιος
(EL)
Ο «διαρκής εθνικός διάλογος» για την παιδεία έχει συμπληρώσει ήδη πέντε χρόνια ζωής από τότε που ο Υπουργός Παιδείας της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ κήρυξε επίσημα την έναρξη του. Ένα χρόνο τώρα την ενορχήστρωση του διαλόγου σε «μηδενική βάση» την έχει αναλάβει ο Υπουργός Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας. Η συνέχιση του διαλόγου με δεδομένη την κυβερνητική αλλαγή αποτελεί ενδιαφέρον στοιχείο, ιδίως αν το γεγονός αυτό το συσχετίσουμε με την σχετικά ευρεία συναίνεση που προβλήθηκε για την αναγκαιότητα του. Η περίεργη συναίνεση και συγκατάθεση που προβλήθηκε στη συγκεκριμένη συγκυρία ανάμεσα σε πολιτικό-ιδεολογικά αντιτιθέμενες κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις είναι δυνατό να εξηγηθεί πληρέστερα ( )
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.