Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Διπλωματική εργασία
(722)
Μεταπτυχιακή εργασία
(15)
Χρονολογία
2015 - 2019
(136)
2010 - 2014
(252)
2005 - 2009
(380)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(4)
Γερμανική γλώσσα
(713)
Ελληνική γλώσσα
(644)
Ισπανική γλώσσα
(1)
Φορέας / συλλογή
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
(768)
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
(768)
Επιμέρους συλλογή
Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας(ΓΕΡ)
(768)
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών (Σ.Α.Σ.)
(768)
Τύπος τεκμηρίου
Άλλο - Other
(1)
Διπλωματική εργασία
(631)
Διπλωματική Εργασία / Dissertation
(4)
Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation
(15)
Διπλωματική Εργασία / Thesis
(71)
Διπλωματική Εργασία - Thesis
(1)
Θέμα
0
(1)
1
(1)
A2-B1 NIVEAU
(1)
Alltag
(1)
Alphabetisierung
(1)
audiovisuelle Mittel
(1)
Aufgabenorientierung
(2)
Ausdruck
(1)
B1-Niveau
(1)
BERUFSBEZOGEN
(1)
Bewertungssysteme
(1)
Binnendifferenzierung
(1)
Binnendifferenzierung διαφοροποιημενημαθηση
(1)
B Niveau
(1)
coaching
(1)
Curriculum
(1)
daF
(1)
DaF-Unterricht
(1)
Deutsch
(2)
Deutsch als Fremdsprache
(2)
DIALEKTE
(1)
Didaktik
(1)
DIDAKTISCHE SPIELE
(1)
Didaktisierungsvorschläge
(1)
digitale Technologien
(1)
Einsatz
(1)
Einsatz von Liedern
(1)
Evaluation
(1)
Fertigkeit Hören
(1)
Fertigkeit Sprechen
(1)
Fertigkeitstraining
(1)
Film
(2)
Film-ταινία
(1)
Förderungsmöglichkeiten
(1)
Fremdsprache
(2)
Fremdverstehen - κατανόηση του ξένου
(1)
Gemeinsamer Europäischer Referenzrahmen für Sprachen
(1)
Goethe Zertifikat B1
(1)
Grammatik
(2)
GRAMMATIKVERMITTLUNG
(3)
GRFS
(1)
griechisches Staatszertifikat
(1)
Gütekriterien
(1)
Gütekriterien, Modelle, Sprachtests
(1)
Handlungsorientiertheit
(1)
Hören
(2)
Hör-Seh-Fertigkeit
(1)
Hör-Seh-Verstehen
(1)
Hör-Seh-Verstehen/οπτοκοακουστική δεξιότητα
(1)
Hör-Seh-Verstehen - οπτικοακουστική κατανόηση
(1)
Hörverstehen
(1)
IKANOTHTEΣ-KOMPETENZEN
(1)
implizite Grammatikvermittlung
(1)
induktiv,deduktiv
(1)
informeller kommunikativer Sprachtest
(1)
INTEGRATIONSKURSE
(1)
Integrative Lehr- und Lernkonzepte
(1)
Interkulturelle Kompetenz
(1)
interkulturelle Kompetenz - διαπολιτισμική δεξιότητα
(1)
interkultureller DaF-Unterricht
(1)
INTERKULTURELLES LERNEN
(1)
Internet
(1)
Kognitivierung
(1)
KOGNITIVIERUNG KAI ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
(1)
Kommunikation
(1)
KPg-Prüfung
(1)
Kreatives
(1)
kreatives Schreiben
(1)
Kreativität
(1)
Kultur - πολιτισμός
(1)
Kunst
(1)
Landeskunde
(2)
Legasthenie
(1)
Lehrerrolle
(1)
Lehrwerkanalyse
(1)
Lerncoaching
(1)
Lernerautonomie
(1)
lernerzentrierter Unterricht
(1)
Lernschwierigkeiten
(1)
Lernstategien
(1)
Lernstörungen
(1)
lernstrategien
(1)
LERNTECHNIKEN
(1)
Lesen
(3)
Lesenverstehen
(1)
Lesestrategien
(1)
Leseverstehen
(1)
Literatur
(5)
Literatur und Kunst
(1)
Märchen
(2)
Medien
(3)
Medien - πολυμέσα
(1)
MEDIZIN
(1)
Migranten
(1)
Migration
(1)
Mündlich
(1)
mündliche Fertigkeiten
(1)
mündlicher Ausdruck
(1)
Mündliche Sprachaktivitäten
(1)
Musik
(1)
MUTTERSPRACHE
(1)
neue Curriculum des Bildungsministeriums Griechenlands
(1)
neue Medien
(2)
new technologies
(1)
NiveauB
(1)
phraseologische Kompetenz
(1)
Planung
(1)
Podcast
(1)
Podcasts
(2)
Primarstufe
(1)
Projekt
(1)
Projekt, Wicke
(1)
Projektphasen
(1)
Pruefungen
(1)
Prüfung
(1)
Referenzrahmen
(1)
Rückwirkung
(1)
Schreiben
(5)
schriftlicher
(1)
Schriftlicher Ausdruck
(1)
Spielfilme
(1)
Sprachbezogene Kognitivierung
(1)
Sprachfertigkeiten
(2)
sprachlichen Fertigkeiten
(1)
Sprachniveau
(1)
Sprechen
(3)
SPSS
(1)
Steigerung der Motivation
(1)
Stereotype
(1)
Techniken
(1)
TELC-RICHTLINIEN
(1)
Tertiärsprache, L3, Deutsch als zweite Fremdsprache, Mehrsprachigkeit
(1)
TESTENTWICKLUNG
(1)
Textarbeit
(1)
Tεχνικές
(1)
Üben, Übungen, Aufgaben, Analyse, Beschreibung, Vergleich, Bereicherungsvorschläge
(1)
Übungsformen
(1)
Unterricht
(3)
Unterricht an den griechischen öffentlichen Schulen
(1)
Unterrichtsgestaltung
(2)
Vorurteil
(1)
Washback Effekt
(1)
Webradio, Radio, Unterricht
(1)
ZUWANDERER
(1)
Ακουστική δεξιότητα
(1)
ακουστικη ικανοτητα Hörverstehen
(1)
Ανάγνωσης
(1)
ανεπίσημο επικοινωνιακό γλωσσικό τεστ
(1)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
(1)
Αξιολόγηση
(2)
Ασκήσεις, Ανάλυση, Περιγραφή, Σύγκριση, Προτάσεις εμπλουτισμού
(1)
αύξηση κινήτρων
(1)
Αυτονομία, Lernerautonomie
(1)
Γερμανικα
(1)
γερμανικά
(1)
γερμανικα ως ξενη γλωσσα
(1)
γερμανικά ως ξένη γλώσσα
(1)
γλωσσικά παιχνίδια
(1)
γλωσσικες δεξιοτητες
(1)
Γλωσσικές δεξιότητες
(1)
γλωσσικές ικανότητες
(1)
Γλωσσική Αγωγή μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων
(1)
γλωσσική επίγνωση - Sprachbewusstheit
(1)
Γνωστική-Γνωσιακή Λειτουργία Kognition
(1)
Γνωστική Θεωρία Μάθησης Kognitivismus
(1)
Γραμματική - Grammatik
(1)
Γραμματική και Grammatik
(1)
γραπτός λόγος
(2)
δεξιότητα στη φρασεολογία
(1)
δεξιότητες
(1)
Δημιουργική Μάθηση
(1)
Διαδραστική Μάθηση
(1)
ΔΙΑΛΕΚΤΟΙ
(1)
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ
(1)
Διαπολιτισμικό μάθημα
(1)
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ
(1)
Διδακτική
(1)
Διδακτική της πολυγλωσσίας, πολυγλωσσία, ξενόγλωσσο μάθημα, γερμανικά σαν δεύτερη ξένη γλώσσα
(1)
Διδακτικό Παιχνίδι
(1)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
(1)
διδασκαλία
(2)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ
(1)
Εισαγωγή τραγουδιών
(1)
Εκμάθησης
(1)
ελληνικό δημοτικό σχολείο - griechische Grundschule
(1)
έμμεση (μη ρητή) διδασκαλία γραμματικής
(1)
εμφανής διδασκαλία - explizite Grammatikvermittlung
(1)
ενσυνείδητη γλωσσική διδασκαλία - sprachbezogene Kognitivierung
(1)
Ενσυνείδητη διδασκαλία και εκμάθηση της γραμματικής
(1)
ενσωμάτωση
(1)
εξετάσεις
(1)
Επίδραση
(1)
επίπεδο
(1)
ΕΠΙΠΕΔΟ Α2-Β1
(1)
επίπεδο Β
(1)
Επίπεδο γερμανομάθειας Β1
(1)
Εποικοδομητισμός
(1)
Εποικοδομητισμός Konstruktivismus
(1)
ΕΠΣ-ΞΓ και Rahmencurriculum
(1)
Εργασία Πρότζεκτ Projektarbeit
(1)
Εσωτερικη διαφοροποιηση
(1)
Η γραμματικη σαν εργαλειο για την διδασκαλια των παραγωγικων δεξιοτητων
(1)
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ-BESTIMMUNG DES NIVEAUS
(1)
κατανόηση γραπτού λόγου
(1)
κατανόηση προφορικού λόγου
(1)
Κίνητρο Motivation
(1)
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς
(1)
Κριτήρια ποιότητας
(1)
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ TELC
(1)
Λογισμικό
(1)
λογοτεχνία
(1)
Λογοτεχνία και τέχνη
(1)
Μαθημα
(1)
μάθημα
(1)
μαθημα στα δημόσια ελληνικα σχολεία
(1)
Μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας
(1)
Μάθηση μέσω Σχεδιασμού και Learning by Design
(1)
μαθησιακές δυσκολίες
(1)
Μαθητοκεντρική μάθηση
(1)
μαθητοκεντρικό μάθημα
(1)
μέσα
(1)
ΜΕΤΑΝΑΣΤΑΤΕΣ
(1)
Μετανάστες
(1)
μετανάστευση
(1)
ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
(1)
Μοντέλα διδασκαλίας και Phasenmodelle
(1)
νέα μέσα
(2)
νέο αναλυτικο προγραμμα του υπουργείου Ελλάδας
(1)
νηπιαγωγείο
(1)
ξένη γλώσσα
(2)
οργανωση μαθηματος
(1)
οργάνωση μαθήματος
(1)
Παιχνίδι
(1)
παραμύθι
(1)
παραμύθια
(1)
Παραμύθια-Märchen
(1)
ποιοτικά κριτήρια, μοντέλα, γλωσσικά τεστ
(1)
προγράμματα σπουδών - curriculare Vorgaben
(1)
πρόζεκτ - Project
(1)
Προκατάληψη
(1)
προσανατολισμός στη δράση
(1)
προσχοληκή
(1)
Προφορική δεξιότητα
(1)
προφορικός λόγος
(4)
Προφορικός λόγος - Speaking
(1)
πρωτοβάθμια
(1)
Πρωτοβάθμια εκπαίδεθση - primary school
(1)
Ραδιόφωνο, Διαδίκτυο, Γερμανικά
(1)
Ρόλος του δασκάλου
(1)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ
(1)
Στερεότυπα
(1)
Στρατηγικές
(2)
Στρατηγικές εκμάθησης στο ξενόγλωσσο μάθημα, Lernstrategien im Fremdsprachenunterricht
(1)
στρατηγικές εκμάθησης της γραμματικής, Grammatikbezogene Lernstrategien
(1)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
(1)
Στρατηγική S-O-S, Strategie S-O-S
(1)
Συμπεριφορισμός Behaviorismus
(1)
Συνδυασμένη Εκμάθηση Επιστημονικού Αντικειμένου και Ξένης Γλώσσας
(1)
Σχεδιασμός
(1)
σχεδιο εργασιας
(1)
σχέδιο εργασίας
(1)
ΤΕΣΤ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
(1)
Τέχνη - Art
(1)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
(1)
υποστήριξη
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 768 αποτελέσματα
Der Einsatz von Comics und animierten Videos zur Förderung der kommunikativen Aktivitäten im DaF-Unterricht
Δημιουργός:
ΜΥΡΤΩ ΕΛΕΝΗ ΜΕΓΑ ΚΟΥΡΜΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η χρήση κινηματογραφικών ταινιών στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας με σκοπό την προώθηση της κατανόησης μέσω της συνέργειας ακοής και όρασης. Der Einsatz von Spielfilmen im Unterricht Deutsch als Fremdsprache zur Förderung des Verstehens durch die Zusammenwirkung von Hören und Sehen
Δημιουργός:
Παπαγιαννόπουλος, Ηλίας
Συντελεστής:
Χρύσου, Μάριος, Μπλιούμη, Αγλαία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Hör-Seh-Verstehen, Spielfilme, Hör-Seh-Fertigkeit, audiovisuelle Mittel
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η εφαρμογή της μεταναστευτικής λογοτεχνίας στη διδασκαλία της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Δημιουργική διδασκαλία της λογοτεχνίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Der Einsatz von Migrationsliteratur in Deutsch als Fremdsprachenunterricht. Kreativer Literaturunterricht in der Primarstufe.
Δημιουργός:
Σιδέρης, Ιωάννης
Συντελεστής:
Χρύσου, Μάριος, Μπλιούμη, Αγλαΐα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Deutsch, μετανάστευση, λογοτεχνία, Primarstufe, Migration, γερμανικά, διδασκαλία, ξένη γλώσσα, Literatur, Unterricht, Fremdsprache, πρωτοβάθμια
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Αξιολόγηση επίσημων Γλωσσικών Τεστ σε επίπεδο Β της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας: Μια σύγκριση σύμφωνα με ποιοτικά κριτήρια Evaluierung formeller DaF Sprachtests auf B-Niveau: Ein Vergleich anhand der Gütekriterien
Δημιουργός:
Καφρίτσα, Δανάη
Συντελεστής:
Χρύσου, Μάριος, Ζέππος, Δημήτριος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
ποιοτικά κριτήρια, μοντέλα, γλωσσικά τεστ, Gütekriterien, Modelle, Sprachtests
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Οργάνωση μαθήματος προσανατολισμένου σε πρότζεκτ στο χώρο εκπαίδευσης
Δημιουργός:
Ιερωνυμάκη, Ελένη
Συντελεστής:
Μπλιούμη , Αγλαϊα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Projektphasen, Projekt, Wicke
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Ψυχογλωσσολογικά θέματα κατά την διδασκαλία της γραμματικής στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας Psycholinguistische Aspekte bei der Grammatikvermittlung im DaF- Unterricht
Δημιουργός:
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ, ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
Συντελεστής:
Zeppos, Dimitrios, Wiedenmayer, Dafni
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
induktiv,deduktiv, Kognitivierung
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η θετική επίδραση της πολυγλωσσίας στην επιτυχή εκμάθηση των γερμανικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα σε επίπεδο Α1. Μια εμπειρική έρευνα με μαθητές στο ελληνικό δημόσιο σχολείο. Der positive Einfluss von Mehrsprachigkeit auf Lernerfolg im fremdsprachigen Deutschunterricht für Lernende auf Niveau A1.Eine empirische Untersuchung mit Lernenden in griechischen öffentlichen Schulen.
Δημιουργός:
Στάμου, Μαρία
Συντελεστής:
Μπερμπέρογλου, Παράσχος, Σταφυλίδου Αλατάκη, Γεωργία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Tertiärsprache, L3, Deutsch als zweite Fremdsprache, Mehrsprachigkeit, Διδακτική της πολυγλωσσίας, πολυγλωσσία, ξενόγλωσσο μάθημα, γερμανικά σαν δεύτερη ξένη γλώσσα
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ PALSO ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ EVALUATION DER PALSO-VORSCHRIFTEN FÜR DIE DAF-PRÜFUNG – KRITIK UND VORSCHLÄGE
Δημιουργός:
Ζαφείρη, Αγγελική
Συντελεστής:
Βηδενμάιερ, Δάφνη, Μπερμπέρογλου, Παράσχος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Evaluation, Αξιολόγηση, Κριτήρια ποιότητας, Gütekriterien
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Ο καθηγητής γερμανικών ως Lerncoach. Η δημιουργία μιας νέας ταυτότητας δασκάλου για τους καθηγητές γερμανικής γλώσσας μέσω της επιμόρφωσής τους στη μεθοδολογία του Coaching. Der DaF- Lehrer/Lerncoach: Die Entstehung einer neuen Identität für DaF-Lehrer durch ihre Fortbildung in der Methodik des Coachings.
Δημιουργός:
ΓΚΕΚΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Συντελεστής:
ΒΗΔΕΝΜΑΓΙΕΡ, ΔΑΦΝΗ, ΧΡΥΣΟΥ, ΜΑΡΙΟΣ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Lehrerrolle, Ρόλος του δασκάλου, Lerncoaching, coaching
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ GRAMMATIKVERMITTLUNG IM DaF-UNTERRICHT. EFFIZIENTE PLANUNG DER SPRACHBEZOGENEN KOGNITIVIERUNG AM BEISPIEL VON ZWEI GRAMMATISCHEN PHANOMENEN
Δημιουργός:
ΡΑΚΚΑ, ΑΝΝΑ
Συντελεστής:
Μπερμπέρογλου, Παράσχος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Ενσυνείδητη διδασκαλία και εκμάθηση της γραμματικής, Sprachbezogene Kognitivierung, Planung, Σχεδιασμός
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η προφορική εξέταση και η αξιολόγησή της σε επίπεδο Β2 με βάση την συγκριτική ανάλυση τριών εξεταστικών συστημάτων Die mündliche Prüfung und Evaluation auf B2 Niveau - Eine vergleichende Analyse anhand dreier Prüfungsmodelle
Δημιουργός:
Λαγογιάννη, Σταυρούλα
Συντελεστής:
Theisen, Joachim, Wiedenmayer, Dafni, Wiedenmayer, Dadni
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Mündlich, Prüfung
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Συστήματα αξιολόγησης του γραπτού λόγου στο επίπεδο Β Bewertungssysteme des schriftlichen Ausdrucks auf dem Niveau B
Δημιουργός:
ΓΚΑΓΚΑ, ΕΛΕΝΗ
Συντελεστής:
Βηδενμάιερ, Δάφνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
schriftlicher, NiveauB, Ausdruck, Bewertungssysteme
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η σύνδεση του νέου προγράμματος σπουδών με τις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας στο επίπεδο Α1 - Α2 Die Verknüpfung des neuen Rahmencurriculums mit der KPG-Prüfung auf dem Niveau A1-A2
Δημιουργός:
Ορφανού, Καθολική
Συντελεστής:
Ζέππος, Δημήτριος, Theisen, Paul Joachim
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Curriculum, GRFS, griechisches Staatszertifikat, KPg-Prüfung
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Der Einsatz von audiovisuellen Lernangeboten zur Förderung des Hör- Seh-Verstehens: eine kriterienbasierte Lehrwerkanalyse des DaFLehrwerks „studio d – Die Mittelstufe B2/1“ unter Berücksichtigung der Unterrichtspraxis
Δημιουργός:
ΛΥΜΠΕΡΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η γνωστική - γνωσιακή λειτουργία ως παράγοντας προώθησης των κινήτρων στο μάθημα της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Kognition als Faktor der Förderung der Motivation im DaF-Unterricht in der öffentlichen Sekundarstufe
Δημιουργός:
Λιόλιου, Ιωάννα
Συντελεστής:
Theisen, Joachim, Βήδενμάιερ, Δάφνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Συμπεριφορισμός Behaviorismus, Γνωστική Θεωρία Μάθησης Kognitivismus, Εποικοδομητισμός Konstruktivismus, Εργασία Πρότζεκτ Projektarbeit, Γνωστική-Γνωσιακή Λειτουργία Kognition, Κίνητρο Motivation
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΕ ΕΠΊΠΕΔΟ Β2/Γ1 ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ "ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΕΠΑΓΕΛΜΑ" Grammatikvermittlung auf den Niveaus B2/C1 am Beispiel des Fremdsprachenlehrwerks „Menschen im Beruf - Medizin“
Δημιουργός:
ΡΟΜΠΕΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Συντελεστής:
ΜΠΕΡΜΠΕΡΟΓΛΟΥ, ΠΑΡΑΣΧΟΣ, ΣΤΑΦΥΛΙΔΟΥ - ΑΛΑΤΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
BERUFSBEZOGEN, GRAMMATIKVERMITTLUNG, MEDIZIN
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Ασκήσεις Γραμματικής στα διδακτικά εγχειρίδια "Deutsch-ein Hit! 1" και "Beste Freunde 1": Ανάλυση - Σύγκριση - Προτάσεις βελτίωσης Grammatikübungen und -aufgaben in den Lehrwerken "Deutsch-ein Hit! 1" und "Beste Freunde 1": Analyse - Vergleich - Verbesserungsvorschläge
Δημιουργός:
Γκάγκαλη, Ανθή
Συντελεστής:
Theisen, Joachim, Μπερμπέρογλου, Παράσχος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Üben, Übungen, Aufgaben, Analyse, Beschreibung, Vergleich, Bereicherungsvorschläge, Ασκήσεις, Ανάλυση, Περιγραφή, Σύγκριση, Προτάσεις εμπλουτισμού
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ INTERKULTURELLES LERNEN IM DAF-UNTERRICHT: UNTERRICHTSMETHODEN ZUR FÖRDERUNG DER SPRACH-UND INTERKULTURELLEN KOMPETENZ DER SCHÜLER
Δημιουργός:
ΛΑΒΔΑ, ΓΛΥΚΕΡΙΑ
Συντελεστής:
ΣΤΑΦΥΛΙΔΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ, ΖΕΠΠΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
INTERKULTURELLES LERNEN, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Constructive learning environments for teaching german as a foreign language: a new technology supported project plan for the development of productive language learning competencies
Δημιουργός:
ΓΑΙΤΑΝΑΚΗ, ΕΣΤΕΡ
Συντελεστής:
Βηδενμάιερ, Δάφνη, Δρ., Χρύσου, Μάριος, Δρ.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
γραπτός λόγος, σχέδιο εργασίας, προφορικός λόγος, Εποικοδομητισμός, νέα μέσα
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Αξιολόγηση των παραγωγικών μερών της εξέτασης «Goethe Zertifikat B1» μέσω της επίδρασης της στο μάθημα. Evaluation der produktiven Testteile der Prüfung "Goethe Zertifikat B1" durch den Rückkoppelungseffekt.
Δημιουργός:
ΧΑΡΙΣΗ, ΑΜΑΛΙΑ
Συντελεστής:
Μπερμπέρογλου, Παράσχος, Δρ.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
Goethe Zertifikat B1, μάθημα, Επίδραση, Unterricht, Washback Effekt, Rückwirkung
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η Landeskunde στο μάθημα της ξένης γλώσσας- Στοιχεία της γερμανικής καθημερινότητας στο μάθημα της ξένης γλώσσας σε ενήλικες Landeskunde im Fremdsprachenunterricht- Deutscher Alltag im Fremdsprachenunterricht für Erwachsene
Δημιουργός:
Ρωμανίδης, Κωνσταντίνος
Συντελεστής:
Theisen, Joachim, Theisen , Joachim, Σταφυλίδου , Γεωργία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Alltag, Landeskunde
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η συμβολή των στρατηγικών μάθησης και των νέων μέσων στο μάθημα της ξένης γλώσσας Beitrag der Lernstrategien und der neuen Medien im Fremdsprachenunterricht
Δημιουργός:
Σαρρη, Μαρια
Συντελεστής:
ΜΠΕΡΜΠΕΡΟΓΛΟΥ, ΠΑΡΑΣΧΟΣ, ΧΡΥΣΟΥ, ΜΑΡΙΟΣ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
lernstrategien, neue Medien
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η Δημιουργική Γραφή με αυθεντικό υλικό για την προώθηση της γραπτής έκφρασης Kreatives Schreiben mit authentischem Materilal zur Förderung des schriftlichen Ausdrucks
Δημιουργός:
Πασπαλά, Ειρήνη Μαργαρίτα
Συντελεστής:
Ζέππος, Δημήτριος, Μπλιούμη, Αγλαΐα, Μπλιούμη , Αγλαΐα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Schreiben, Kreatives
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η προώθηση του προφορικού λόγου στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένη γλώσσα. Μια ανάλυση του εγχειριδίου Genial klick στο επίπεδο Β1. Zur Förderung des mündlichen Ausdrucks im DaF Unterricht. Eine Analyse des Lehrwerks "Genial klick" im B1 Niveau.
Δημιουργός:
Παλλίδου, Βάγια
Συντελεστής:
Χρύσσου, Μάριος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
προφορικός λόγος, mündlicher Ausdruck
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η διδασκαλία της γραμματικής στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: προγράμματα σπουδών και διδακτική πραγματικότητα. Grammatikunterricht in der griechischen Grundschule: Curriculare Vorgaben und unterrichtliche Wirklichkeit.
Δημιουργός:
Γαρούφη, Παναγιώτα
Συντελεστής:
Βηδενμάιερ, Δάφνη, Μπερμπέρογλου, Παράσχος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
γλωσσική επίγνωση - Sprachbewusstheit, ενσυνείδητη γλωσσική διδασκαλία - sprachbezogene Kognitivierung, προγράμματα σπουδών - curriculare Vorgaben, εμφανής διδασκαλία - explizite Grammatikvermittlung, Γραμματική - Grammatik, ελληνικό δημοτικό σχολείο - griechische Grundschule
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η χρήση στρατηγικών εκμάθησης στην δεξιότητα της ανάγνωσης σε αρχάριους μαθητές Der Einsatz von Lernstrategien in der Fertigkeit des Lesens im Anfängerunterricht
Δημιουργός:
ΣΑΡΓΙΑΝΝΙΔΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ
Συντελεστής:
Δρ. Δάφφα Αγνή, Δρ Παράσχος Μπερμπέρογλου, Δρ. Δάφφα Αγνή. Δάφφα Αγνή
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Lernstategien, Στρατηγικές, Εκμάθησης, Ανάγνωσης, Lesen
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
H ενσωμάτωση των νέων μέσων στο μάθημα της ξένης γλώσσας Der Einsatz von neuen Medien im Fremdsprachenunterricht
Δημιουργός:
ΜΑΚΡΗ, ΑΣΠΑΣΙΑ-ΣΑΡΑ
Συντελεστής:
Χρύσου , Μάριος, Μπλιούμη , Αγλαϊα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Einsatz, Medien, ενσωμάτωση, μέσα
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Εισαγωγή και χρήση των παραμυθιών στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένη γλώσσα, στα πλαίσια των τεσσάρων γλωσσικών ικανοτήτων: προφορικός λόγος, γραπτός λόγος, κατανόηση προφορικού λόγου, κατανόηση γραπτού λόγου Einsatz und Gebrauch von Märchen im DaF-Unterricht im Rahmen der vier Fertigkeiten: Lesen, Hören, Schreiben, Sprechen
Δημιουργός:
ΚΑΣΤΟΡΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΗ
Συντελεστής:
Dr. Wilhelm, Benning, Αγλαΐα, Μπλιούμη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
παραμύθι, γερμανικά ως ξένη γλώσσα, κατανόηση γραπτού λόγου, παραμύθια, Hörverstehen, γλωσσικές ικανότητες, Märchen, προφορικός λόγος, Deutsch als Fremdsprache, κατανόηση προφορικού λόγου, γραπτός λόγος, Schreiben, Unterrichtsgestaltung, Lesenverstehen, Sprachfertigkeiten, οργάνωση μαθήματος, Sprechen
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Μαθητοκεντρική μάθηση και αυτονομία στη διδασκαλία των γερμανικών ως ξένη γλώσσα Lernerorientierung und Lernerautonomie im DaF-Unterricht
Δημιουργός:
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ, ΜΑΡΙΝΑ
Συντελεστής:
Wolfrum, Jutta Prof.Dr, Daffa, Agni Prof.Dr
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Lernerautonomie, Μαθητοκεντρική μάθηση
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Αξιολόγηση επικοινωνιακών δεξιοτήτων κατά τη Συνδυασμένη Εκμάθηση Επιστημονικού Αντικειμένου και Ξένης Γλώσσας - Μία εμπειρική έρευνα στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Schools: future labs του Ινστιτούτου Γκαίτε Αθηνών Leistungsbeurteilung in integrativen Lehr- und Lernkonzepten - Eine empirische Untersuchung im Rahmen des Erasmus+ Projektes Schools: future labs des Goethe Instituts Athen
Δημιουργός:
ΓΚΟΥΒΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Συντελεστής:
Δρ.ΒΗΔΕΝΜΑΙΕΡ, ΔΑΦΝΗ, Δρ.ΓΚΑΡΑΒΕΛΑΣ, ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Integrative Lehr- und Lernkonzepte, Συνδυασμένη Εκμάθηση Επιστημονικού Αντικειμένου και Ξένης Γλώσσας
Γλώσσα:
Γερμανική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!