Toggle navigation
Search
Browse
EKT item types
Institutions
Collections
Interoperability
Info
The project
Help
For institutions
Contribute
Publication Requirements
Expression of Interest Form
Contact
ΕΛ
•
ΕΝ
In all fields
Subject
Type
Location
Title
Creator/contributor
×
+
Dialogoi! Theory and Praxis in Education
Search
Clear
Help
Filters
Clear
EKT item type
Article
(14)
Scientific article
(14)
Partial document
(14)
Journal part
(14)
Year
2020 - 2024
(4)
2015 - 2019
(10)
Language
English
(1)
Greek
(13)
Institution / collection
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
(14)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
(14)
Subcollections
New researchers
(14)
Journal
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
(14)
Type
info:eu-repo/semantics/article
(14)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(14)
qualitative method for data collection
(1)
quantitative research
(1)
theoretical study
(1)
Αξιολόγηση λεξιλογικής γλωσσικής ικανότητας με άτυπες δοκιμασίες
(1)
Θεωρητική Μελέτη
(1)
ποιοτική μέθοδος
(1)
Ποσοτική έρευνα
(1)
Subject
/New Public Management
(1)
autobiography
(1)
children's literature
(1)
cognitive mechanisms
(1)
collective efficacy
(1)
conflicts
(1)
dealing with conflicts
(1)
differentiated assessment
(1)
Differentiated instruction
(1)
early childhood
(1)
education
(1)
Educational Administration
(1)
Educational Management
(1)
educational policy
(1)
gender stereotypes
(1)
healthy eating habits
(1)
high school performance
(2)
high technical guidance
(1)
historical concepts
(1)
informational books
(1)
intercultural education
(1)
John Kotter’s model of organizational changes
(1)
language skills
(1)
learning disabilities
(2)
lexical language ability
(1)
physical education
(1)
picture communication symbols (PCS)
(1)
political socialization
(1)
practices
(1)
preschool age
(1)
primary education
(1)
principal
(1)
Public Management
(1)
pupils
(1)
reforms
(1)
refugee children
(1)
School Autonomy
(1)
school organization
(1)
School Principal
(1)
School-Wide Positive Behavior Support
(1)
scientific literacy
(1)
secondary education
(1)
second order concepts
(1)
sit-ins
(1)
skills of badminton
(1)
social inclusion
(1)
teachers
(3)
teachers’ views
(1)
teaching and methodological approaches
(1)
teaching history
(1)
teaching methods
(1)
The Book Thief
(1)
theoretical models of organizational change
(1)
Translated children’s and adolescent literature
(1)
written narratives
(1)
Απόψεις εκπαιδευτικών
(1)
αυτοβιογραφικός λόγος
(1)
Αυτονομία Σχολικής Μονάδας
(1)
γλωσσικές δεξιότητες
(1)
γνωστικοί μηχανισμοί
(1)
γραπτές αφηγήσεις
(1)
δεξιότητες badminton
(1)
διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
διαφοροποιημένη αξιολόγηση
(1)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
(1)
διαχείριση συγκρούσεων
(1)
διγλωσσία
(1)
διδακτικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις
(1)
διδασκαλία ιστορίας
(1)
διεύθυνση σχολικής μονάδας
(1)
Διευθυντής
(1)
εικονιστικά συμβολικά συστήματα (PCS)
(1)
Εκπαιδευτική Διοίκηση
(1)
εκπαιδευτική μονάδα
(1)
Εκπαιδευτική Πολιτική
(1)
εκπαιδευτικοί
(3)
Εκπαιδευτικό Σύστημα
(1)
έμφυλα στερεότυπα
(1)
επιστημονικός γραμματισμός
(1)
Η κλέφτρα των βιβλίων
(1)
Θεωρητικά Μοντέλα Οργανωσιακής Αλλαγής
(1)
ιστορικές δομικές έννοιες
(1)
καταλήψεις σχολείων
(1)
κοινωνική ένταξη
(1)
λεξιλογική γλωσσική ικανότητα
(1)
μαθησιακές δυσκολίες
(2)
μαθητές
(1)
μέθοδοι διδασκαλίας
(1)
Μεταφρασμένη παιδική και εφηβική λογοτεχνία
(1)
Μοντέλο John Kotter
(1)
Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ
(1)
νηπιαγωγείο
(1)
Παιδεία
(1)
Παιδιά-πρόσφυγες
(1)
παιδικά βιβλία γνώσεων
(1)
παιδική λογοτεχνία
(1)
πολιτική κοινωνικοποίηση
(1)
πρακτικές
(1)
πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες
(1)
προσχολική ηλικία
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
συγκρούσεις
(1)
συλλογική αποτελεσματικότητα
(1)
Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών
(1)
τεχνικές υψηλής καθοδήγησης
(1)
υγιεινές διατροφικές συνήθειες
(1)
υψηλή σχολική επίδοση
(2)
φυσική αγωγή
(1)
Relevance
Ascending date
Descending date
1 - 14 to 14 results
Οιονεί χαρτογράφηση εννοιολογικής προσέγγισης της ιστορίας στο νηπιαγωγείο Quasi mapping of conceptual approaching of history at kindergarten
Creator:
Καραμανώλη, Ελένη
EKT year:
2019
Subject:
ιστορικές δομικές έννοιες, teaching history, νηπιαγωγείο, early childhood, διδασκαλία ιστορίας, second order concepts, historical concepts
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ενδοσχολικές συγκρούσεις εκπαιδευτικών: Αποτελέσματα και λύσεις Conflicts among teachers in school, effects and solutions
Creator:
Μαυρογεώργου, Ελένη
EKT year:
2021
Subject:
school organization, principal, διαχείριση συγκρούσεων, διεύθυνση σχολικής μονάδας, teachers, εκπαιδευτικοί, conflicts, συγκρούσεις, εκπαιδευτική μονάδα, dealing with conflicts
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Προσαρμογή του θεωρητικού μοντέλου οργανωσιακής αλλαγής του John Kotter στην εισαγωγή και εφαρμογή εκπαιδευτικών πολιτικών Adaptation of John Kotter's theoretical model of organizational change, for the introduction and implementation of educational policies
Creator:
Keravnos, Nikos
EKT year:
2022
Subject:
Εκπαιδευτική Πολιτική, theoretical models of organizational change, educational policy, education, John Kotter’s model of organizational changes, Παιδεία, Μοντέλο John Kotter, Θεωρητικά Μοντέλα Οργανωσιακής Αλλαγής, Εκπαιδευτικό Σύστημα, reforms
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η αποτελεσματικότητα της χρήσης εικονιστικών επικοινωνιακών συμβόλων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας στη διδασκαλία δεξιοτήτων στο Badminton. The effectiveness of using picture communication symbols at preschool children in teaching skills in badminton
Creator:
Zetou, Eleni, Antoniou, Panagiotis, Bebetsos, Evangelos, Giakouvaki, Athanasia
EKT year:
2016
Subject:
physical education, εικονιστικά συμβολικά συστήματα (PCS), preschool age, προσχολική ηλικία, μέθοδοι διδασκαλίας, δεξιότητες badminton, skills of badminton, φυσική αγωγή, teaching methods, picture communication symbols (PCS)
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαπολιτισμική εκπαίδευση και κοινωνική ένταξη των παιδιών-προσφύγων: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Intercultural education and social inclusion of refugee children: Teachers' perceptions
Creator:
Μάνεσης, Νικόλαος, Σγούρα, Αγγελική, Μητροπούλου, Φωτεινή
EKT year:
2018
Subject:
Παιδιά-πρόσφυγες, διαπολιτισμική εκπαίδευση, intercultural education, teachers, εκπαιδευτικοί, κοινωνική ένταξη, πρακτικές, Refugee children, social inclusion, practices
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι καταλήψεις των σχολείων από τους μαθητές ως μορφή πολιτικής διαμαρτυρίας: εμπειρική προσέγγιση σε γενικά λύκεια της Κεντρικής Μακεδονίας School students’ sit-ins as a form of unconventional political demonstration: empirical approach in Lyceums (ISCED 3) of central Macedonia in Greece
Creator:
Papaeconomou, Anthony
EKT year:
2016
Subject:
pupils, political socialization, secondary education, μαθητές, πολιτική κοινωνικοποίηση, sit-ins, καταλήψεις σχολείων
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι επιδράσεις του νέου δημόσιου μάνατζμεντ στην εκπαίδευση The influences of New Public Management in Education
Creator:
Σταύρου, Δημήτριος
EKT year:
2019
Subject:
Εκπαιδευτική Διοίκηση, Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ, School Autonomy, Public Management, Διευθυντής, /New Public Management, Αυτονομία Σχολικής Μονάδας, School Principal, Educational Management, Educational Administration
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
"Δεν είναι διγλωσσία. Δεν υπάρχει επικοινωνία": Διερεύνηση των απόψεων Ελλήνων εκπαιδευτικών για τη διγλωσσία προσφύγων μαθητών και μαθητριών: Μελέτη περίπτωσης “It is not bilingualism. There is no communication”: Examining Greek teachers’ views towards refugee children’s bilingualism: A case study
Creator:
Chiona, Smaro, Tolakidou, Pinelopi, Maligkoudi, Christina
EKT year:
2018
Subject:
teachers’ views, refugee children, teaching and methodological approaches, Απόψεις εκπαιδευτικών, πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες, διγλωσσία, διδακτικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
English
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το τραύμα στη μεταφρασμένη παιδική και εφηβική λογοτεχνία: The Book Thief Translated children’s and adolescent literature: The Book Thief
Creator:
Κόρκα, Νικολέττα
EKT year:
2018
Subject:
Translated children’s and adolescent literature, Η κλέφτρα των βιβλίων, Μεταφρασμένη παιδική και εφηβική λογοτεχνία, The Book Thief
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συγκριτική μελέτη παραγωγής γραπτών αφηγήσεων μέσω τεχνικών υψηλής καθοδήγησης σε μαθητές Δ΄- ΣΤ΄ δημοτικού A comparative study of production written narratives via technical of high guidance in pupils of the last three grades of primary school
Creator:
Xanthi, Styliani
EKT year:
2016
Subject:
high technical guidance, learning disabilities, γραπτές αφηγήσεις, τεχνικές υψηλής καθοδήγησης, μαθησιακές δυσκολίες, written narratives, υψηλή σχολική επίδοση, high school performance
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και αξιολόγηση: Ενδεικτικό σχέδιο στο μάθημα της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου Differentiated instruction and assessment: An indicative lesson plan for the subject of Language in Primary School
Creator:
Χολέβας, Νικόλαος, Αναστασόπουλος, Νικόλαος, Αλεξόπουλος, Δημήτριος
EKT year:
2018
Subject:
healthy eating habits, υγιεινές διατροφικές συνήθειες, differentiated assessment, Διαφοροποιημένη διδασκαλία, διαφοροποιημένη αξιολόγηση, Differentiated instruction
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερεύνηση της λεξιλογικής γλωσσικής ικανότητας σε μαθητές Δ΄- ΣΤ΄ δημοτικού: Μία συγκριτική μελέτη Investigation of lexical language ability in pupils D - F grades of primary school: A comparative study
Creator:
Xanthi, Styliani
EKT year:
2017
Subject:
lexical language ability, λεξιλογική γλωσσική ικανότητα, γλωσσικές δεξιότητες, cognitive mechanisms, γνωστικοί μηχανισμοί, language skills, learning disabilities, μαθησιακές δυσκολίες, υψηλή σχολική επίδοση, high school performance
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Επίδραση του Σχολικού Συστήματος Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών στη συλλογική αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών School-Wide Positive Behavior Support effect on collective teacher efficacy
Creator:
Goutas, Theodoros
EKT year:
2022
Subject:
School-Wide Positive Behavior Support, Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών, teachers, εκπαιδευτικοί, collective efficacy, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, primary education, συλλογική αποτελεσματικότητα
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πρότυπα γυναικών στα σύγχρονα παιδικά βιβλία γνώσεων. Καταρρίπτοντας την έμφυλη ιδεολογική διχοτομία στον χώρο των Επιστημών Female role models in contemporary children’s informational books Breaking the gender ideological dichotomy in the field of Science
Creator:
Angelaki, Rosy Triantafyllia
EKT year:
2022
Subject:
παιδική λογοτεχνία, αυτοβιογραφικός λόγος, scientific literacy, επιστημονικός γραμματισμός, gender stereotypes, informational books, autobiography, παιδικά βιβλία γνώσεων, έμφυλα στερεότυπα, children's literature
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!