• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  30   από   1.206   αποτελέσματα
     
    Η χρήση των εγγράφων κειμένου της Google με στόχο την ενασχόληση των νεαρών μαθητών στη συνεργατική μάθηση: Μια μελέτη περίπτωσης βασισμένη σε ερευνητική εργασία Using Google Docs to engage young learners in collaborative writing: a project-based case study
    Δημιουργός: Τσατζαλή, Αικατερίνη
    Συντελεστής: Γιαννακοπούλου, Αλεξία, Αλεξίου, Θωμαή
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: CALL, writing skill, Έγγραφα κειμένου της Google, γραπτός λόγος, Collaborative writing, Google Docs, EFL, αγγλική γλώσσα, συνεργατική γραφή
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Διερευνώντας τη στάση των καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας ως προς τη χρήση της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στην Ελληνική Εκπαίδευση Investigating EFL Teachers' Attitudes towards the Use of Educational Technology in Greek Education
    Δημιουργός: ΠΑΝΟΥΣΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    Συντελεστής: ΒΛΑΧΟΣ, ΚΟΣΜΑΣ, ΖΟΡΜΠΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΖΟΡΜΠΑΣ , ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΓΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, EFL TEACHERS' KNOWLEDGE, WEB 2.0 TOOLS, ΕΡΓΑΛΕΙΑ WEB 2.0, EDUCATIONAL TECHNOLOGY, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, EFL TEACHERS' TRAINING, TECHNOLOGICAL EQUIPMENT
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Οι στάσεις των καθηγητών και των μαθητών ως προς τη χρήση της Γ1 και της ΓΣ στην ξενόλωσση τάξη των Αγγλικών στην Ελλάδα Teacher and Learner Attitudes and Practices towards L1/TL Use in the Greek EFL Classroom
    Δημιουργός: Παπαδημητρίου, Χρυσάνθη
    Συντελεστής: Μανωλοπούλου-Σέργη, Ελένη, Γεράλη-Ρούσσου, Ελένη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: xρήση της ΓΣ, code-switching, εναλλαγή κωδίκων, στάσεις των καθηγητών, teacher attitudes, TL use, FL classroom, xρήση της Γ1, στάσεις των μαθητών, L1 use, learner attitudes, ξενόγλωσση τάξη
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Ενσωματώνοντας ένα wiki στην προσέγγιση "έμφαση στην διαδικασία παραγωγής γραπτού λόγου": Μελέτη περίπτωσης επιπέδου Β2 σε ένα ΚΞΓ. Integrating a wiki into the writing process approach: A case study of a B2 level classroom in a Greek foreign language school.
    Δημιουργός: ΓΩΝΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
    Συντελεστής: ΖΟΡΜΠΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ, ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: autonomy, motivation, Wikis, writing strategies
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Η αποτελεσματικότητα του Padlet στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων γραφής των μαθητών The Effectiveness of Padlet on the Development of EFL Learners’ Writing Skills
    Δημιουργός: Μακρυπόδη, Νικολίνα
    Συντελεστής: Καρατσιώρη , Μαριάνθη, Καρατσιώρη, Μαριάνθη, Αθανασίου, Αλεξάνδρα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Δεξιότητες Γραφής, Writing skills
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    H Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε παιδιά προσφύγων που φοιτούν στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: Προβλήματα και δυσκολίες σχετικά με τον γλωσσικό τους εγγραμματισμό, την ικανότητα ανάγνωσης και γραφής Teaching English to refugee students in the Greek Primary School: Problems and difficulties towards literacy development
    Δημιουργός: Δέρβου, Νικολέτα
    Συντελεστής: Σταθοπούλου, Μαρία, Καρασίμος, Αθανάσιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: πρόγραμμα μαθημάτων, syllabus, δυσκολίες, difficulties, εγγραμματισμός, literacy development, πρόσφυγες μαθητές, refugees
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Απόκτηση Πρώτης και Δεύτερης Γλώσσας και Ανάπτυξη στην Προσχολική Ηλικία και Α' δημοτικού στην Αγγλία και στην Ελλάδα L1 and L2 Acquisition and Development at Preschool and First Primary Grade in England and Greece
    Δημιουργός: VIKTORIA, MOULINOU
    Συντελεστής: Alexiou, Thomai, Liontou, Trisevgeni
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: literacy, PEAP, development, preschool, DEPPS, Language acquisition
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Η χρήση Moodle στην εκμάθηση Γενικών Αγγλικών στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Moodling General English Learning in a Secondary Vocational context
    Δημιουργός: Kati, Aikaterini
    Συντελεστής: Karras, Ioannis, Stathopoulou, Maria
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: teachers' perceptions, Moodle, Μεικτή Μάθηση, General English, αντιλήψεις εκπαιδευτικών, materials' design, Γενικά Αγγλικά, Blended Learning, σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Μάθηση βασισμένη στην έρευνα στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας (EFL): Μια συγκριτική μελέτη μεταξύ ενός ιδιωτικού και δύο δημοσίων σχολείων στην Ελλάδα. Inquiry-based learning in English Foreign Language (EFL) schools: A comparative study between a private and two public schools in Greece.
    Δημιουργός: Paraschopoulou, Eleni
    Συντελεστής: Gerali, Eleni, Manolopoulou-Sergi, Eleni
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: inquiry-based learning, teaching practice, public sector, private sector, EFL education, student-based approach, μάθηση βασισμένη στην έρευνα, εφαρμογή διδασκαλίας, δημόσιος τομέας, ιδιωτικός τομέας, διδασκαλία Αγγλικών, προσέγγιση βασισμένη στους μαθητές
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Υποβοηθούμενη από κινητά μέσα εκμάθηση Γλωσσών για την ενίσχυση του κινήτρου και των προφορικών/γραπτών δεξιοτήτων των ενήλικων μαθητών-μελέτη περίπτωσης MALL(Mobile Assisted Language Learning) in enhacing motivation and oracy/literacy of adult learners-a case study
    Δημιουργός: Τουρούτσικα, Ξανθή
    Συντελεστής: Καραγιάννη , Ευαγγελία, Καρασίμος, Αθανάσιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: δεξιότητες γραπτού λόγου, adult learner, ενήλικοι μαθητές, δεξιότητες προφορικού δεξιότητες, motivation, literacy skills, Υποβοηθούμενη από κινητά μέσα εκμάθηση Γλωσσών για την ενίσχυση του κινήτρου και των προφορικών/γραπτών δεξιοτήτων των ενήλικων μαθητών-μελέτη περίπτωσης, MALL (Mobile Assisted Language Learning), Imo, κίνητρο, oracy skills
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Εξερευνώντας την διδασκαλία της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα από τη διαφοροποιημένη διδασκαλία με τη χρήση εργαλείων Web 2.0: Μία μελέτη περίπτωσης Exploring the teaching of reading to students with special educational needs through differentiated instruction with the aid of Web 2.0 tools: A case study
    Δημιουργός: Ρεντζή, Μαρία
    Συντελεστής: Ζαφείρη, Μακρίνα, Αλεξίου, Θωμαή
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: learning difficulties, διαφοροποιημένη διδασκαλία, κινητοποίηση, reading comprehension, motivation, εργαλεία Web 2.0, differentiated instruction, Web 2.0 tools, μαθησιακές δυσκολίες, αναγνωστική κατανόηση
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Η Χρήση των Νέων Τεχνολογιών και του Διαδικτύου ως κίνητρο και παράγοντας ενίσχυσης για τους μαθητές του Δημοτικού. Motivating and enhancing Primary School students by incorporating New Technologies and the Internet in a collaborative learning environment.
    Δημιουργός: ΦΥΣΚΙΛΗ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
    Συντελεστής: ΓΕΩΡΓΟΥΝΤΖΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΟΛΛΙΑ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ- ΑΛΚΗΣΤΗ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: συνεργατική μάθηση, motivation, collaborative learning, κίνητρα, technology, τεχνολογία, μοντέλο ARCS, ARCS model
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Αναπτύσσοντας τις δεξιότητες παραγωγής λόγου και προωθώντας την ετεροαξιολόγηση μέσω των ερευνητικών εργασιών στο μάθημα της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας: μελέτη περίπτωσης Developing writing skills and promoting peer-feedback through project-based learning in a young learners’ EFL classroom a case study
    Δημιουργός: Σκαρκαλά Ρουκά, Ευδοκία
    Συντελεστής: Γιαννακοπούλου, Αλεξία, Αναστασιάδου, Αλεξάνδρα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: ερευνητική εργασία, μαθητές που διδάσκονται την Αγγλική ως ξένη γλώσσα, δεξιότητες παραγωγής γραπτού λόγου, peer feedback, EFL students, PBL, writing skills, ανατροφοδότηση των συμμαθητών
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών της αγγλικής γλώσσας σχετικά με τις επιμορφωτικές τους ανάγκες για τη διδακτική των αγγλικών στην πρώιμη παιδική ηλικία. Recording Teachers’ Opinions on Their Training Concerning Early EFL Teaching
    Δημιουργός: ΦΑΡΜΑΚΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
    Συντελεστής: Αναστασιάδου, Αλεξάνδρα, Αλεξίου, Θωμαή
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Απόψεις καθηγητών Teachers’ opinions, Επιμορφωτικές ανάγκες καθηγητών Teachers’ training needs, Προτάσεις καθηγητών Teachers’ suggestions, Επιμόρφωση καθηγητών Teacher training, ΠΕΑΠ PEAP
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Investigating the effectiveness of Differentiated Instruction in improving the written expression of B1 learners
    Δημιουργός: ΜΠΑΤΙΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
    Συντελεστής: ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΦΑΙΗ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ , ΦΑΙΗ, ΚΑΛΦΟΓΛΟΥ , ΧΡΙΣΤΙΝΑ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: writing skill, διαφοροποιημένη διδασκαλία, γραπτή δεξιότητα, stategies, differentiated instruction, στρατηγικές, written expression, γραπτή έκφραση
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Εφαρμογή της Διαφοροποιημένης Μάθησης στη Διδασκαλία της Παραγωγής Λόγου: Η περίπτωση ενός κέντρου ξένων γλωσσών στην Ελλάδα Differentiated Instruction in Teaching Speaking: The case of a private language school in Greece
    Δημιουργός: ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΝΔΡΙΑΝΑ
    Συντελεστής: ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Speaking skill, Έρευνα δράσης, Young Learners, Private school, Action research, Differentiated Instruction, EFL, Αγγλικά ως Ξένη γλώσσα, Μαθητές μικρής ηλικίας, Προφορικη δεξιοτητα, Διαφοροποιημενη μαθηση, Ιδιωτικό σχολείο
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ "ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ" ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ DESIGNING AN ESP TEXTBOOK FOR THE HOTEL MANAGEMENT AND CATERING COURSE IN PUBLIC AND PRIVATE VOCATIONAL INSTITUTES IN THE REGION OF EPIRUS
    Δημιουργός: ΖΑΡΒΑΛΑ, ΙΩΑΝΝΑ
    Συντελεστής: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Ανάλυση αναγκών, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, Σχεδιασμός μαθήματος, ESP, COURSE DESIGN, Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτησης, NEEDS ANALYSIS, Αγγλικά για ειδικούς σκοπούς, ADULT EDUCATION, VOCATIONAL TRAINING INSTITUTES, HOTEL MANAGEMENT AND CATERING COURSE
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Διερευνώντας τις στάσεις και τα πιστεύω των εν ενεργεία καθηγητών αγγλικής γλώσσας, σχετικά με την διδασκαλία του λεξιλογίου Researching the Attitudes and beliefs of in-service teachers regarding teaching vocabulary.
    Δημιουργός: MAMALI, NIKOLETTA
    Συντελεστής: ΓΕΩΡΓΟΥΝΤΖΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΡΟΥΣΣΟΥ-ΓΕΡΑΛΗ, ΕΛΕΝΗ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: teaching strategies, διδακτικές πρακτικές, στάση και πιστεύω καθηγητών, teachers’ beliefs and attitudes, εκμάθηση λεξιλογίου, vocabulary acquisition, Theory, Θεωρία
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών στη διδασκαλία των Γενικών Αγγλικών στα ΕΠΑΛ (Implementation of the Curriculum in the teaching of General English in state vocational high schools in Greece) Implementation of the Curriculum in the teaching of General English in state vocational high schools in Greece
    Δημιουργός: ΝΤΟΥΛΑΣ ( NTOULAS ), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ( PANAGIOTIS )
    Συντελεστής: Ζαφείρη ( Zafeiri ), Μακρίνα ( Makrina ), Ζορμπάς ( Zormpas ), Βασίλειος ( Vasileios )
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Επαγγελματικά Λύκεια, Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών, Vocational High Schools, Skills, EPAL, Δεξιότητες, Curriculum, Διδασκαλία, ΕΠΑΛ, Εφαρμογή, Implementation, Teaching
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Οι πεποιθήσεις των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας στην αποτελεσματικότητα της ανάλυσης των αναγκών των μαθητών για τον σχεδιασμό μαθήματος: εστιάζοντας στον ιδιωτικό τομέα στη Θεσσαλονίκη EFL teachers’ beliefs on the effectiveness of students’ needs analysis for course design: focusing on the private sector in Thessaloniki
    Δημιουργός: ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΝΑ
    Συντελεστής: Ζαφείρη, Μακρίνα, Μαλίτσα, Μαρία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: needs analysis, objective needs, subjective needs, course design, syllabus design, EFL, ανάλυση αναγκών, αντικειμενικές ανάγκες, υποκειμενικές ανάγκες, σχεδιασμός μαθήματος, σχεδιασμός ύλης, διδασκαλία της αγγλικής ως ξένη γλώσσα
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Η ανάλυση αναγκών στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε ενήλικες μαθητές A needs analysis approach to teaching English to adult learners
    Δημιουργός: ΚΟΡΔΕΛΑ, ΚΛΑΙΡΗ
    Συντελεστής: Dr. Nicos C. Sifakis, Dr. Dora Chostelidou
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: εκπαίδευση ενηλίκων, Vocational Training and Lifelong Learning Centres, adult education, διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε ενήλικες, teaching English to adults, Needs Analysis, διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών, Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Ερευνώντας τη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα από τους καθηγητές στην αίθουσα διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας Investigating teachers’ use of Interactive Whiteboards in the EFL classroom
    Δημιουργός: Giantsiou, Margarita
    Συντελεστής: Karagianni, Evangelia
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Interactive Whiteboard, Διαδραστικός Πίνακας
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    A Critical Analysis of an EAP course in a Greek Private Higher Education Institute
    Δημιουργός: Papadima, Ourania
    Συντελεστής: Zorbas, Vasilios, Dimakos, Ioannis
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Greece, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Higher Education, EAP, Ανώτερη Εκπαίδευση, Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς, Course Evaluation, Ελλάδα, Adult Education, Αξιολόγηση Προγραμμάτων Σπουδών
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Αξιολόγηση των παιχνιδιών του βιβλίου Αγγλικά ΣΤ' Δημοτικού: Προτάσεις για συμπληρωματικό υλικό βασισμένο στο παιχνίδι. Evaluating the games of the course book English 6th Grade: Suggestions for games as supplementary materials.
    Δημιουργός: ΧΑΤΖΗ, ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑ
    Συντελεστής: Αναστασιάδου, Αλεξάνδρα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Games, παιχνίδια
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Προωθώντας την πολυγλωσσική και πολυπολιτισμική επίγνωση των μαθητών: Το εκπαιδευτικό έργο Κονμπατ στο Δημοτικό Σχολείο. Raising students' plurilingual and pluricultural awareness: The Conbat project in primary school.
    Δημιουργός: Bekatorou, Savvoula
    Συντελεστής: Athanassiou, Alexandra, Stathopoulou, Maria
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Plurilingualism, The ConBat project, Pluriculturalism, Primary School
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Motivating Young Learners in the EFL Classroom with Stories through a Learning by Design Approach: a case study
    Δημιουργός: Μητροθανάση, Παναγιώτα
    Συντελεστής: ΑΛΕΞΙΟΥ, ΘΩΜΑΗ, ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΛΕΞΙΑ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: young learners, Learning by Design, motivation, story reading
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Μέτρηση Απόκτησης Λεξιλογίου σε μαθητές 3ης, 4ης, 5ης & 6ης Δημοτικού στην Ελλάδα Measuring the Level of Vocabulary Acquisition in the 3rd, 4th, 5th & 6th Grade of a Primary School in Greece
    Δημιουργός: Stailou, Dimitra
    Συντελεστής: Alexiou, Thomai, Kofou, Ifigeneia
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: English, Vocabulary acquisition
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Σχεδιασμός Task-Based Syllabus: διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των τρόπων και διεργασιών της συγκεκριμένης μεθόδου στην απόκτηση της Αγγλικής στους ενήλικες. Task-Based Syllabus Design: the impact of products and processes on linguistic retrieval and second language acquisition in adults.
    Δημιουργός: Λιβανού, Παναγιώτα
    Συντελεστής: Αθανάσιος, Καρασίμος, Ζορμπάς, Βασίλειος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Focus on Form, Learner-centeredness, Task-Based Syllabus, Course Design, Needs Analysis, Second Language Acquisition
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Τα ψηφιακά χαρτοφυλάκια/πορτφόλιο ως μέσο αναστοχαστικής πρακτικής, συνεργασίας και επαγγελματικής εξέλιξης Digital portfolios as a means of reflective practice, collaboration and professional development
    Δημιουργός: Σωτηροπούλου, Σταυρούλα
    Συντελεστής: Κωφού, Ιφιγένεια, Βλάχος, Κοσμάς
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: ψηφιακά χαρτοφυλάκια/πορτφόλιο και digital portfolios, συνεργασία και collaboration, αναστοχαστική διδασκαλία και reflective teaching, κοινότητα πρακτικής και community of practice, επαγγελματική εξέλιξη και professional development, κοινωνικό δίκτυο και social network
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΜΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ A COMPARATIVE STUDY IN THE FIFTH GRADE OF A STATE PRIMARY SCHOOL: CONVENTIONAL VERSUS ELECTRONIC STORY-BASED FRAMEWORK.
    Δημιουργός: ΝΤΑΤΣΗ, ΜΑΡΙΑ
    Συντελεστής: ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΓΕΡΑΛΗ, ΕΛΕΝΗ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Μεταπτυχιακή εργασία
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Στρατηγικές ανάγνωσης Reading strategies, Ηεκτρονικές ιστορίες Electronic stories, Κίνητρα Μάθησης Motivation
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
    Συλλογή: Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2021 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ