Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
Τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
ΚΑΙ
'Η
ΌΧΙ
×
Πληκτρολογήστε λέξη ή φράση
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
ΚΑΙ
'Η
Tύπος τεκμηρίου
ΚΑΙ
'Η
Χρονολογία
Φορέας / συλλογή
+
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης
Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
Tύπος τεκμηρίου
Διπλωματική εργασία
(1.173)
Μεταπτυχιακή εργασία
(85)
Κινούμενη εικόνα / Βίντεο
(8)
Χρονολογία
2015 - 2019
(335)
2010 - 2014
(388)
2005 - 2009
(483)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(1.160)
Ελληνική γλώσσα
(891)
Ισπανική γλώσσα
(1)
Φορέας / συλλογή
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
(1.206)
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
(1.206)
Επιμέρους συλλογή
Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (ΑΓΓ)
(1.206)
ΑΓΓ52 Διδασκαλία Δεξιοτήτων για την Κατανόηση και Παραγωγή του Γραπτού και Προφορικού Λόγου στην Αγγλική Γλώσσα
(8)
ΑΓΓ67 Η Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε Παιδιά
(4)
ΑΓΓ68 Η Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς
(4)
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών (Σ.Α.Σ.)
(1.206)
Τύπος τεκμηρίου
Video
(8)
Άλλο - Other
(2)
Διπλωματική εργασία
(845)
Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation
(85)
Διπλωματική Εργασία / Thesis
(241)
Διπλωματική Εργασία - Thesis
(2)
Θέμα
21st century Learning
(1)
21st century skills
(6)
21st Century Skills, δεξιότητες του 21ου αιώνα
(1)
5th Grade Coursebook
(1)
7
(1)
A2 level
(3)
academic achievement
(1)
ACCEPTABILITY
(1)
Acculturating Individuals – Άτομα που ενσωματώνονται πολιτισμικά Cultural Assimilation – Πολιτισμική Αφομοίωση Cultural Diversity - Πολιτιστική Πολυμορφία Cultural Heterogeneity – Πολιτιστική Ανομοιογένεια Cultural Identity – Πολιτιστική Ταυτότητα Culturally Inclusive/Responsive Practices - Πολιτιστικά Συμπεριληπτικές Πρακτικές Cultural Integration - Πολιτιστική Ένταξη/Ενσωμάτωση Cultural Perspective – Πολιτιστική Διάσταση/Αντίληψη Cultural Pluralism – Πολιτιστικός Πλουραλισμός Cultural Resources – Πολιτιστικοί Πόροι Culturally Distinctive/Diverse – Πολιτιστικά Ιδιαίτερος Culturally Responsive Teaching/Education - Πολιτιστικά Συμπεριληπτική Διδασκαλία/Εκπαίδευση Dominant Culture/Society – Κυρίαρχος πολιτισμός/ Κρατούσα Κοινωνία Dominant/Majority Students – Μαθητές Πλειονότητας EFL Classroom – Αγγλική Τάξη Ethnic Diversity – Εθνοτική Πολυμορφία Familiarisation – Εξοικείωση/Γνωριμία Home Culture/Language – Πολιτισμός/Γλώσσα της Χώρας Καταγωγής Host Country/Society – Χώρα/Κοινωνία Υποδοχής Host Culture – Πολιτισμός της Χώρας Υποδοχής Immigrant/Minority Students – Μαθητές Μειονοτήτων Majority Population - Εγγενής Πληθυσμός Mainstream Culture/ Society - Κυρίαρχος πολιτισμός/ Κρατούσα Κοινωνία Minority Population - Μειονοτικός Πληθυσμός Multiculturalism - Πολυπολιτισμικότητα Multicultural Milieu/Context – Πολυπολιτισμικό Πλαίσιο Receiving Society - Κοινωνία Υποδοχής
(1)
Achievement goals
(1)
Action research
(2)
Action Research, Speaking, Role-playing, teacher training, EFL classroom, primary school, curriculum, innovation, lesson plans, quantitative and qualitative tools
(1)
adolescent learners
(1)
adolescent population
(1)
Adolescents
(1)
Adult Education
(3)
adult learner
(1)
adult learners
(1)
Alternative assessment
(4)
alternative assessment/ τρόποι εναλλακτικής αξιολόγησης
(1)
animated stories
(2)
Animated stories and songs
(1)
Animations
(1)
anxiety regulation teaching techniques
(1)
approaches
(1)
ARCS model
(1)
Art History
(1)
article
(1)
ASD
(1)
Asperger Syndrome
(1)
assessment
(2)
assessment culture
(1)
assessment literacy
(1)
Assignment feedback
(1)
attitudes
(2)
attitudes and views/στάσεις και απόψεις
(1)
ATTITUDE TOWARDS READING
(1)
attitude και στάση
(1)
Audiobooks
(1)
authentic assessment
(1)
authentic input
(1)
Authentic material
(1)
Authentic Materials
(1)
autonomy
(5)
B1 level
(1)
behaviour management
(1)
beliefs
(1)
Blended Learning
(4)
blog
(1)
blog, writing, ‘nodes’ of learning, online communities, intercultural awareness, new literacies, connectivism, situated learning, digital ethics.
(1)
blog/ ιστολόγιο
(1)
blog community
(1)
blogs
(1)
Blogs, social media, Web 2.0 tools, e-portfolio, assessment, higher order thinking skills, constructivism, reflection, critical thinking, metacognition
(1)
Board games
(1)
B SENIOR LEVEL
(1)
burnout επαγγελματική εξουθένωση
(1)
caillou
(1)
CALL
(2)
CALL, LMS, Moodle, teachers’ attitudes, secondary education
(1)
cartoon viewing
(1)
case study
(2)
C-bound approach
(1)
CEF Professional Profiles
(1)
CEFR
(3)
centers of lifelong learning
(1)
Centres of Foreign Language (CFL)
(1)
Checklist
(1)
chefs
(1)
Children's Rights
(1)
choking under pressure
(1)
classroom
(1)
classroom management
(1)
classroom observation checklists
(1)
CLIL
(3)
CLIL και Ολοκληρωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας
(1)
CMC
(1)
CMC tool
(1)
code-switching
(1)
cognitive strategies
(2)
collaboration
(3)
collaboration και συνεργασία
(1)
collaborative learning
(3)
Collaborative writing
(2)
colour and reading in dyslexic young learners
(1)
Comenius European projects, Ευρωπαϊκά Προγράμματα Comenius
(1)
Communicative activities
(1)
communicative approach
(1)
communicative competence
(1)
communicative competence-επικοινωνιακή δεξιότητα
(1)
Communicative Language Teaching Approach
(3)
Community Literacy
(1)
Community of Inquiry Framework
(1)
community of support
(1)
compensatory strategy
(1)
comprehension strategies
(1)
Computer-Assisted Language Learning
(1)
COMPUTER- ASSISTED LANGUAGE LEARNING
(1)
Computer Assisted Language Learning (CALL)
(1)
computer-based reading
(1)
COMPUTER GAMES, VOCABULARY DEVELOPMENT, YOUNG LEARNERS, MEMORY, DYSLEXIA
(1)
Computer literacy, Τεχνολογικός Γραμματισμός
(1)
CONCEPTIONS
(1)
conjunctive strategy
(1)
constraints
(1)
Constructivism
(2)
Constructivist learning
(1)
Content and Language Integrated Learning
(1)
content knowledge
(1)
Contextualized language instruction
(1)
contextualized task
(1)
Continuous Professional Development
(1)
Continuous Professional Development (CPD)
(1)
Continuous Professional development (CPD), Information and Communication Technology (ICT), lifelong learning, online professional development (OPD), self-direction, self-initiated professional development
(1)
Cooperative Learning
(1)
COURSEBOOK
(1)
COURSEBOOK EVALUATION
(1)
Course Design
(1)
Course Evaluation
(1)
Creative dispositions
(1)
Creative skills
(1)
creative writing
(3)
creativity
(3)
Critical Discourse Analysis
(1)
Critical literacy, Κριτικός Γραμματισμός
(1)
CRITICAL READING
(1)
Critical reflection
(1)
critical thinking
(1)
Cross-cultural literature
(1)
Cultural awareness
(1)
Cultural Dimensions Model
(1)
cultural diversity/πολιτισμική ετερότητα
(1)
Cultural elements
(1)
Cultural literacy
(1)
Culture
(2)
Curriculum
(1)
Curriculum Development
(1)
Curriculum guidelines
(1)
cut scores
(1)
decision-making
(1)
demotivation
(1)
DEPPS
(1)
Descriptive assessment
(1)
development
(1)
Development of oracy skills
(1)
dialogic feedback
(1)
differentiated instruction
(3)
Differentiated Instruction, Readiness Level, Interests, Learning Profile, Writing Skills, Attitude, Motivation, Collaborative Skills, Process Writing, Action Research
(1)
Differentiated Instruction, Tomlinson, Process, Content, Product, Learning Environment, assessment, New teaching method, new teaching approach, learning stations, learning contracts, interest centers, graphic organizers, manipulatives, multiple intelligence theory, students' diversity, humanistic education, training programms, seminars, administrative support, lack of fund, lack of time, curriculum, learning objectives etc
(1)
Differentiated Instruction, Vocabulary, Primary School
(1)
Differentiated Instruction – Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
(1)
Differentiated teaching /Διαφοροποιημένη διδασκαλία
(1)
Differentiation
(1)
differentiation,reading strategies, young learners
(1)
Differentiation – Διαφοροποίηση
(1)
Digital Citizenship
(1)
digital era
(1)
Digital Game Based Language Learning
(1)
Digital Gaming
(1)
digital literacies
(1)
digital literacy
(1)
Digital literacy, Ψηφιακός Γραμματισμός
(1)
Digital natives
(2)
Digital Storytelling
(3)
Digital Storytelling - Ψηφιακή Αφήγηση ιστοριών
(1)
digital writing
(1)
discipline management
(1)
distance education
(1)
distance learning
(3)
distance learning/εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
Drama, Oracy, Greek State Primary Schools
(1)
Drama education, vocabulary acquisition, EFL
(1)
Duolingo application
(1)
dyslexia
(5)
EAP
(1)
eBooks
(1)
E-books-ηλεκτρονικά βιβλία
(1)
ECCE
(1)
Education
(1)
Educational technologies
(1)
Educational technology
(1)
Educational technology, New literacies, Digital literacies, Digital templates.
(1)
Educational Tool
(1)
Effective learning
(1)
Effectiveness
(1)
EFL
(7)
EFL (English as a Foreign Language)
(1)
EFL learners
(1)
EFL listening and speaking
(1)
EFL state school teachers
(1)
EFL students
(1)
EFL teacher education
(1)
EFL teachers
(1)
EFL teachers, teacher education, teacher training, teacher development, INSET programmes, teachers' needs, reflection, teacher change
(1)
EFL teachers, teaching refugees, INSET programs, preparedness, cultural awareness
(1)
EFL TEACHERS' KNOWLEDGE
(1)
EFL TEACHERS' TRAINING
(1)
EFL teachers Καθηγητές αγγλικής γλώσσας
(1)
EFL teaching/learning
(1)
EFL textbooks
(1)
E-learning
(1)
E-learning, Adult learners, Interaction Platform, Educational Technology
(1)
ELECTRONIC STORYBOOK
(1)
ELECTRONIC STORYBOOKS
(1)
ELF
(1)
e-literacies
(1)
e-mail
(1)
Emotional Intelligence
(1)
emotion regulation management
(1)
Emotions
(1)
engagement
(1)
ENGAGEMENT IN/WITH
(1)
English
(1)
English, labour – professional mobility, Europe 2020
(1)
English as a Foreign Language
(1)
English as a Foreign Language (EFL) teachers,
(1)
english as a lingua franca
(1)
English for Specific Purposes
(1)
English language class
(1)
English Language Institutes
(1)
English Language Learning – Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας
(1)
English language teaching
(2)
English Language Teaching (ELT) – Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας
(1)
English Language Teaching - Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας
(1)
English teaching/διδασκαλία αγγλικής
(1)
English-Αγγλικά
(1)
environmental structuring
(1)
EPAL
(1)
E-portolio/ Ατομικός φάκελος δεξιοτήτων
(1)
Erasmus+ European projects, Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+
(1)
ESP
(3)
ESP, CEF Profiles, Pharmacy Assistants, teaching material
(1)
ESP, syllabus design, tertiary education, legal English, CEF professional profile
(1)
ESP textbook design
(1)
essay
(1)
eTwinning
(1)
EVALUATION
(4)
Evaluation,
(1)
EVALUATION OF READING MATERIALS, STRENGTHS, WEAKNESSES, SUGGESTIONS FOR IMPROVEMENT
(1)
exam classes
(1)
exams
(1)
experiences
(1)
Experiential Learning
(1)
experimentation
(1)
extensive reading, incidental vocabulary acquisition, graded readers, vocabulary learning strategies
(1)
Eκπαιδευση
(1)
facebook
(1)
Facebook closed group
(1)
factors
(1)
factors affecting language learning strategies
(1)
FCA
(1)
feedback
(2)
feedback/ανατροφοδότηση
(1)
Films
(1)
First and second Language Acquisition theories
(1)
FL classroom
(1)
flipped classroom
(1)
Flow Theory
(1)
fluency
(2)
Focus on Form
(1)
Foreign Language
(1)
Foreign language anxiety (FLA),
(1)
foreign language learning
(1)
formative
(1)
foundational literacies
(1)
Fun
(1)
Games, παιχνίδια
(1)
gamification-παιχνιδοποίηση
(1)
Gender
(2)
gender equality
(1)
General English
(1)
general senior high school
(1)
Genre Writing
(1)
genuine speech
(1)
Google Docs
(4)
Grammar
(2)
grammar, games
(1)
Graphic novels
(1)
Greece
(1)
Greek Educational context, Ελληνικό Εκπαιδευτικό Πλαίσιο
(1)
Greek EFL classroom
(1)
Greek EFL learners
(1)
Greek Junior High School
(1)
Higher Education
(1)
higher order thinking
(1)
high order thinking, Υψηλή Κριτική Σκέψη
(1)
High school
(1)
hotel accountants
(1)
HOTEL MANAGEMENT AND CATERING COURSE
(1)
HOU/ΕΑΠ
(1)
ICT
(1)
ICTs
(1)
imagination
(1)
Immersion Teaching Model
(1)
Imo
(1)
impact on learning
(1)
Implementation
(1)
Inclusive Education
(1)
informal professional development
(1)
Information and Communication Technology
(1)
Information and Communication Technology, Τεχνολογία της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
(1)
Information and Communication Technology (ICT)
(1)
Information literacy, Πληροφοριακός Γραμματισμός
(1)
Information Literacy - Πληροφοριακός Εγραμματισμός
(1)
inquiry-based learning, active learners, characteristics, levels of learning, the IB primary years’ programme, challenges, misconceptions, teaching practice
(1)
inquiry-based learning, teaching practice, public sector, private sector, EFL education, student-based approach
(1)
In-service, EFL teachers
(1)
In-Service Teacher Training
(1)
In service training
(1)
In-service Training
(1)
INSET
(1)
Instrumentality
(1)
Integration
(1)
Integration of ICTs
(2)
Intelligence
(1)
INTENTION
(1)
interactive learning
(1)
Interactive learning, young learners, EFL
(1)
Interactive Whiteboard
(1)
Interactive whiteboards
(1)
Inter-cultural & intra-cultural awareness
(1)
Intercultural Awareness
(3)
Intercultural Communication Competence
(1)
Intercultural Communication Competence, Intercultural Sensitivity, Intercultural teacher/learner/approach
(1)
Intercultural communicative competence
(1)
Intercultural Competence
(1)
Intercultural Education
(1)
Intercultural Education, Communication, Awareness, Competence
(1)
intercultural education/διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
interculturalism
(1)
Intercultural Sensitivity
(1)
Intercultural Sensitivity Questionnaire
(1)
Intercultural teaching
(2)
Internet
(1)
Internet, Διαδίκτυο
(1)
Interview
(1)
intrinsic motivation
(1)
investigation of needs
(1)
involvement και συμμετοχή
(1)
isolation
(1)
IWB
(1)
Junior High School
(1)
KPG
(1)
KPG EXAMS
(1)
L1
(1)
L1 use
(1)
L1 use in EFL classrooms, mother tongue
(1)
L2
(1)
L2 Motivational Self System, Κίνητρα
(1)
Language
(1)
Language acquisition
(1)
LANGUAGE CHUNKS
(1)
Language Immersion
(1)
Language learning strategies
(1)
Language Skills
(1)
learner attitudes
(2)
Learner autonomy
(1)
Learner autonomy- Αυτονομία του μαθητή
(1)
Learner-centeredness
(1)
LEARNERS' ERRORS
(1)
Learning by Design
(1)
LEARNING DIFFERENCES
(1)
Learning Process
(1)
lifelong learning
(4)
Linguistic development, teacher development, EFL school advisor, in-service teacher training
(1)
listening
(2)
LISTENING COMPREHENSION
(1)
Literature
(1)
Magic Book
(1)
MALL (Mobile Assisted Language Learning)
(1)
Massive Open Online Courses
(1)
MATERIAL DEVELOPMENT
(1)
MATERIAL EVALUATION
(1)
Media literacy
(1)
Media literacy, critical thinking, EFL, project-based learning, digital storytelling, materials development.
(1)
Media literacy, Διαμεσικός Γραμματισμός
(1)
Media Literacy - Μιντιακός Εγγραματισμός
(1)
MEDIATION
(2)
METACOGNITION
(1)
Metacognition, metacognitive strategies, reading comprehension, reading skills, social constructivism, reciprocal teaching, action research
(1)
Metacognitive awareness
(1)
methods
(2)
MI THEORY
(1)
Mixed-method
(1)
Monocultural Educational Environment
(1)
MOOCs Assessment Instrument
(1)
Moodle
(1)
Moodle, blended learning, Learning Management Systems, e-Learning, social constructivism, teacher development
(1)
Moodle, μικτή μάθηση, Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, ηλεκτρονική μάθηση, κοινωνικο-εποικοδομητισμός, εξέλιξη καθηγητών
(1)
MOTIVATING
(1)
motivation
(17)
MOTIVATION, TEACHER DEVELOPMENT,EFL CONTEXT,PROFESSIONAL DEVELOPMENT
(1)
Multiliteracies
(1)
Multiliteracies, Πολυγραμματισμοί
(1)
Multimedia
(1)
Multiple intelligences
(1)
Multiple Intelligences, differentiated instruction, primary school
(1)
Multiple Intelligence Theory
(1)
multisensory approach
(2)
Museum Guarding
(1)
Needs Analysis
(3)
New Literacies
(6)
New Literacies, Νέες Μορφές Εγγραμματισμού
(1)
New Literacies, Νέοι Γραμματισμοί
(1)
New Literacies - Nέοι Εγγραμματισμοί
(1)
New technologies, Νέες Τεχνολογίες
(1)
Norm-bound approach
(1)
Observation
(1)
Online Community
(1)
ONLINE COMMUNITY OF PRACTICE
(1)
Online Games
(1)
Online Press/ Διαδικτυακός Τύπος
(1)
online professional development
(2)
ONLINE READING STRATEGIES
(1)
Online Resources
(1)
ONLINE STORIES
(1)
Open Educational Resources
(1)
Oracy skills/ Ακουστικές και προφορικές δεξιότητες
(1)
Oμαδική συνθετική εργασία
(1)
Participation
(1)
PBL
(1)
PEAP
(1)
Pedagogical theories
(1)
Pedagogy 2.0
(1)
Peer-evaluation
(1)
peer feedback
(2)
Peer observation
(1)
Performance
(1)
Piloting
(1)
Pluriculturalism
(1)
Plurilingualism
(1)
portfolio
(2)
Preschool teachers
(1)
Pre-service, EFL teachers
(1)
Primary Education
(1)
Primary School
(3)
Prison Education
(1)
Private Language Institutions – Κέντρα Ξένων Γλωσσών
(1)
Private school
(1)
PRIVATE SECTOR
(1)
PROCESS APPROACH
(1)
process writing
(3)
Process writing, Sixth grade, Greek primary school, Young learners
(1)
professional development
(3)
Project-based framework
(1)
project-based learning
(2)
Project- Based Learning
(1)
Project Based Learning (PBL) / ερευνητική εργασία / βιωματική εργασία
(1)
Project work, Ερευνητική εργασία
(1)
Pronounciation
(1)
PUBLIC SECTOR
(1)
Qualitative approach
(1)
Quantitative Method
(1)
Questionnaire
(1)
Questionnaires
(1)
Race
(1)
Reading
(2)
READING COMPREHENSION
(2)
READING SKILL
(1)
Reading Skill,
(1)
reading skills
(5)
Reading skills and strategies-Δεξιότητες και στρατηγικές ανάγνωσης
(1)
reading strategies
(2)
Reading Strategies/ Στρατηγικές Ανάγνωσης
(1)
reflection
(4)
Refugees
(2)
Roma students
(1)
SCENARIOS
(1)
Second Language Acquisition
(1)
Second language teaching
(1)
Self-assessment
(1)
Self-reflection
(1)
self-regulated learning
(3)
Semiotics
(1)
Semi-structured interviews
(1)
Semi-structured interviews/ Ημι-δομημένες συνεντεύξεις
(1)
Senior High School
(1)
Sherlock
(1)
Situation-specific Anxiety
(1)
Skills
(1)
Skype
(1)
Social Anthropology
(1)
Social-constructivist Pedagogy
(1)
Social Networking Sites, Facebook, EFL instruction, teachers’ attitudes
(1)
Socio-constructivism
(1)
Softwares of coursebooks
(1)
Speaking
(1)
speaking skill
(2)
speaking skills
(3)
Speaking και Προφορική δεξιότητα
(1)
Special Educational Needs
(1)
SPECIAL EDUCATORS
(1)
SPSS
(2)
State-school context
(2)
STORIES
(1)
Story-based framework
(1)
Storybird
(1)
Storytelling, Digital Storytelling, Video, Speaking skills, young learners
(1)
strategies
(2)
strategy instruction
(2)
Student-Led Conferences
(1)
Student perceptions
(1)
Students' attitudes
(1)
Students’ attitudes
(1)
Suggestions on approaching teaching materials
(1)
Supplementary Material
(1)
Target Language
(1)
Task-Based Syllabus
(1)
TASK EVALUATION
(1)
TBL, PBL
(1)
Teacher assessment, objections, observation, professional development, questionnaire, interview
(1)
teacher development
(5)
TEACHER DEVELOPMENT AND GROWTH
(1)
teacher education
(5)
Teacher education, teacher training, in-service teacher training, teacher development
(1)
Teacher Efficacy
(1)
TEACHER EVALUATION
(1)
TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT
(1)
TEACHER RESEARCH
(1)
TEACHERS' BELIEFS
(1)
Teachers' perceptions
(1)
Teachers’ attitudes
(1)
Teachers’ attitudes, 21st century skills, New Literacies, Integration of ICTs, Social conventions of Internet, Multiple Intelligences
(1)
Teachers’ attitudes, Web 2.0 integration, Normalisation, 21st century skills, New Literacies, Cultural Pluralism
(1)
Teachers’ reflection
(1)
Teachers’ training
(1)
Teacher training
(2)
Teacher Training and Development programs
(1)
Teaching
(1)
Teaching English as a Foreign Language
(1)
Teaching English as Intercultural Communication
(1)
Teaching English to young learners
(1)
Teaching Methodology
(1)
TEACHING READING AND WRITING
(1)
Teaching Styles - Διδακτικό Στυλ
(1)
TECHNOLOGICAL EQUIPMENT
(1)
Technological Pedagogical Content Knowledge Framework(TPACK)
(1)
technology
(2)
Technology Acceptance Model(TAM)
(1)
TEFL
(1)
TESOL
(1)
Test Anxiety
(1)
Test-taking Strategies
(1)
textbook evaluation
(3)
The British Council
(1)
The ConBat project
(1)
Theory
(1)
Thinking skills
(1)
Think Teen 1 (Advanced)
(1)
Think Teen 1 (για προχωρημένους)
(1)
TL use
(1)
toolkit
(2)
Tourism Studies
(1)
Traditional Assessment
(1)
Traditional literacy, Παραδοσιακός Γραμματισμός
(1)
Traditional Test
(1)
Trait Emotional Intelligence
(1)
Transformative Learning Theory
(1)
Translanguaging
(1)
TV series
(1)
Ubiquitous Learning
(1)
VIBER
(1)
Video Creation
(1)
VIDEO GAMES
(1)
Video Hosting
(1)
Visual Literacy - Οπτικός Εγγραμματισμός
(1)
Vocabulary
(3)
Vocabulary acquisition
(2)
Vocabulary development
(1)
Vocabulary Persistence
(1)
VOCATIONAL EDUCATION
(1)
Vocational High Schools
(1)
Vocational Institutes
(1)
Vocational Training
(1)
Vocational Training and Lifelong Learning Centres
(1)
VOCATIONAL TRAINING INSTITUTES
(1)
VoiceThread
(1)
Web 2.0
(2)
Web 2.0 Applications and Training.
(1)
Web 2.0 Pedagogy
(2)
Web 2.0 technologies
(1)
Web 2.0 tools
(6)
Web 2.0 εργαλεία
(1)
Web 2.0 Εφαρμογές και Εκπαίδευση
(1)
Web 2.0 παιδαγωγική
(1)
Web-blogs
(1)
Webquest
(1)
WEBQUEST, READING SKILL, 5TH GRADE PRIMARY SCHOOL
(1)
WebQuest, writing skills, student attitude, EFL, primary school students
(1)
WebQuest project
(1)
Webquests
(2)
Webquests, stories, collaboration, constructivism, young learners
(1)
WebQuest και ιστοριοεξερεύνηση
(1)
WIKI PLATFORM
(1)
Wikis
(3)
World representations
(1)
writing
(4)
Writing approaches
(1)
Writing-cum-Technology
(1)
Writing materials
(1)
writing skill
(2)
Writing skills
(1)
WRITING TASKS
(1)
Written skill
(1)
Young EFL learners
(1)
Young learners
(6)
Young learners/ Νεαροί μαθητές
(1)
Zone of Proximal Development
(1)
ακουστική δεξιότητα
(2)
Ανάγνωση
(2)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
(4)
Αξιολόγηση
(3)
αυτονομία
(2)
Γραμματική
(2)
γραπτός λόγος
(2)
Δεξιότητες του 21ου αιώνα
(2)
Δια βίου μάθηση
(2)
ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
(2)
διαφοροποιημένη διδασκαλία
(3)
Διδασκαλία Αγγλικής γλώσσας
(2)
διδασκαλία στρατηγικών
(2)
δυσλεξία
(3)
Εκπαίδευση Ενηλίκων
(3)
Εναλλακτική αξιολόγηση
(4)
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(2)
επαγγελματική εκπαίδευση
(6)
Ιστοεξερεύνηση
(3)
κίνητρα
(2)
κίνητρο
(5)
Λογισμικό
(2)
μικροί μαθητές
(3)
Νεαροί μαθητές
(2)
νέοι γραμματισμοί
(2)
παρακίνηση
(2)
Παρατήρηση
(2)
Πειραματικές μεθόδους
(3)
στρατηγικές
(3)
στρατηγικές ανάγνωσης
(2)
συνδυαστική διδασκαλία
(4)
συνδυαστική διδασκαλία,
(2)
Συνεργατική Μάθηση
(2)
σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού
(2)
τεχνολογία
(2)
τεχνολογία και technology
(2)
ΤΠΕ
(2)
Φύλο
(2)
Ψηφιακή Αφήγηση
(2)
1 - 30 από 1.206 τεκμήρια
Ταξινόμηση
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
Αναπτύσσοντας τις ικανότητες ανάγνωσης των μικρών μαθητών: Εφαρμόζοντας τη μέθοδο διδασκαλίας μέσω των ιστοριών στο πλαίσιο της διδασκαλίας των Αγγλικών ως ξένης γλώσσας στην ιδιωτική εκπαίδευση Developing Young Learners' reading skills: Implementing the story-based framework in the context of EFL private education
Δημιουργός:
ΜΠΕΚΙΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Εξερευνώντας τις στρατηγικές ανάγνωσης των ανεξάρτητων χρηστών της Αγγλικής Γλώσσας στην Ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Exploring reading strategies of independent EFL learners in Greek Secondary Education
Δημιουργός:
ΣΙΜΟΥ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Ο ΑΓΓΛΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ THE ENGLISH LITERACY AT THE SECOND CHANCE SCHOOLS AS A FACTOR AGAINST SOCIAL EXCLUSION
Δημιουργός:
ΣΦΑΓΜΕΝΟΥ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Ο ρόλος της αγγλικής τάξης στην ενσωμάτωση διαφορετικών πολιτιστικών αντιλήψεων και ταυτοτήτων σε ένα ελληνικό δημόσιο πολυπολιτισμικό Γυμνάσιο The role of the EFL classroom in achieving integration of cultural perspectives in the multicultural context of Greek state lower secondary education
Δημιουργός:
ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ Μ.Δ.Ε. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΑΠ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ THE EFFECT OF THE HOU M.ED. IN TESOL WRITTEN ASSIGNMENTS ON TEACHING PRACTICE
Δημιουργός:
ΚΑΤΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Supportive feedback in distance learning: Paving the way to self-regulation? The case of HOU M.Ed in TESOL
Δημιουργός:
Paraskevopoulou, Amalia
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Students' perceptions regarding the strengths and challenges of written feedback in distance learning: the case of the TESOL M.Ed. of the HOU
Δημιουργός:
Τριγωνάκη, Ελένη
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Χρήση του facebook για την δημιουργία συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο process writing για την επικαιροποίηση των σχολικών βιβλίων της ξένης γλώσσας στο Επαγγελματικό Λύκειο. Using Facebook Groups to create supplementary materials focused on process writing for use with the English coursebooks of the Greek EPAL.
Δημιουργός:
Κλεανθίδης, Ιωάννης
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Καταγραφή των απόψεων των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας που εργάζονται στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, σχετικά με αποτελεσματικά ενδοϋπηρεσιακά εκπαιδευτικά σεμινάρια. Recording the attitudes of private and state sector teachers of English towards effective in-service teacher-training programmes
Δημιουργός:
Κιτζόγλου, Ευδοκία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
"Αξιολογώντας τη Δεξιότητα Κατανόησης Γραπτού Λόγου στο Σχολικό Βιβλίο Αγγλικών της 5ης Τάξης του Ελληνικού Δημόσιου Δημοτικού Σχολείου" Evaluating the Reading Component of the 5th Grade English Coursebook in the Greek State Primary School.
Δημιουργός:
ΨΑΡΡΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Χρησιμοποιώντας την μέθοδο της Ανεστραμμένης Τάξης για την ενίσχυση του κίνητρου σε έλληνες μαθητές επιπέδου Β1 που διδάσκονται την Αγγλική σαν ξένη γλώσσα Using the flipped classroom approach to enhance motivation in B1 EFL Greek learners
Δημιουργός:
Οικονόμου, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η αποτελεσματικότητα της ανατροφοδότησης του γραπτού ακαδημαϊκού λόγου των φοιτητών στην Τριτοβάθμια Ανοικτή και εξ'Αποστάσεως Εκπαίδευση από καθηγητές. The Effectiveness of Teacher Feedback in Tertiary Students' Academic Writing in Open and Distance Education
Δημιουργός:
ΠΕΤΣΑΛΑΚΗ, ΕΛΕΝΗ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
USING ONLINE COMPUTER GAMES ΤΟ IMPROVE THE YOUNG LEARNERS’ VOCABULARY IN THE EFL CLASSROOM. A CASE STUDY
Δημιουργός:
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
H ενσωμάτωση του μοντέλου της «Αντεστραμμένης Τάξης» στην Στ’ Δημοτικού Ελληνικών Δημόσιων Σχολείων: επίδραση στην Επαγγελματική Εξέλιξη των Εκπαιδευτικών και την Ενεργό Μάθηση των Μαθητών Flipped Classroom Integration in the 6th grade of Greek State Primary Schools: Effect on Teachers’ Professional Development and Students’ Active Learning
Δημιουργός:
ΡΗΓΟΥΤΣΟΥ, ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Storybird: Μια μέθοδος οπτικού εγγραμματισμού και οι επιπτώσεις της στην δημιουργική γραφή των μαθητών της αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Storybird: A visual literacy approach and its effects on EFL young learners' creativity in writing
Δημιουργός:
Τσιούμαρη, Βασιλική
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΔΥΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ A1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥΣ EVALUATION OF WRITING AND VOCABULARY MATERIALS OF TWO COMMERCIAL BOOKS FOR B’ SENIOR LEARNERS AND SUGGESTIONS FOR FURTHER IMPROVEMENTS
Δημιουργός:
ΜΙΧΑΛΤΣΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στην Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας: Εκπαίδευση και Πρακτική στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Differentiated Instruction Training and Practice in ELT: The Case of Private Language Institutions
Δημιουργός:
Theofili, Theodosia
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Τα αυθεντικά έντυπα υλικά ως μέσο ενίσχυσης της προφορικής επικοινωνίας σε μια προχωρημένη τάξη εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας Authentic printed material as a means to enhance oral communication in an advanced EFL classroom
Δημιουργός:
Μιχαήλ, Αναστασία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Διαγλωσσικότητα και διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στην Ελλάδα Translanguaging in the Greek EFL Classroom: Existing Attitudes and Current Practices of Teachers
Δημιουργός:
Δημήτρουλα, Θεοδώρα
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Χρήση αυθεντικού οπτικοακουστικού υλικού (βίντεο) ως ερέθισμα για τον γραπτό λόγο εφήβων μαθητών σε ιστολόγιο του καθηγητή. Using authentic video-related material as a stimulus for teenage learners’ writing on a teacher’s blog.
Δημιουργός:
ΚΑΣΒΙΚΗ, ΣΟΦΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Επαγγελματική Εκπαίδευση και Εξέλιξη:Η ενσωμάτωση της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας ως Βασικό Μάθημα στην εκπαίδευση των μελλοντικών και των εν ενεργεία καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα Professional Training and Development: The Integration of Educational Technology as a Standard Course in the training of pre-service and in-service EFL teachers
Δημιουργός:
ΑΛΠΟΧΩΡΙΤΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
EΦΑΡΜΟΓΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ‘’Implementation of Experimental Methods for the Effective Teaching of ESP in the Field of Mechanical Engineering at a Greek State Vocational Lyceum’’
Δημιουργός:
KARAMALAKI, AGLAIA
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η xρήση του Podcasting στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας για τη βελτίωση της ακουστικής και προφορικής δεξιότητας σε μαθητές επιπέδου μέτριας γνώσης Using Podcasting in the English Foreign Language Teaching to Improve Upper-intermediate Level Learners’ Listening and Speaking Skill
Δημιουργός:
Κομνηνού, Φωτεινή
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ THE ROLE OF ANIMATION IN THE CREATIVE WRITING OF EFL PRIMARY LEARNERS
Δημιουργός:
ΚΑΝΤΟΥΡΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Διδασκαλία της Αγγλικής ως Δεύτερης Γλώσσας σε Νέο Μαθητή με Σύνδρομο Asperger: Μελέτη Περίπτωσης Teaching English as a Second Language to a Young Learner with Asperger Syndrome (AS): Case Study
Δημιουργός:
ΤΟΠΤΣΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Εξερευνώντας την επιρροή των κινουμένων σχεδίων στην ανάπτυξη λεξιλογίου και λεξιλογικών εκφράσεων των μικρών μαθητών Exploring the impact of animated stories on young learners' vocabulary development and lexical chunks
Δημιουργός:
Υφούλη, Δέσποινα
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Ανάπτυξη του λεξιλογίου των νεαρών μαθητών στην διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας στον ιδιωτικό τομέα με την εφαρμογή αυθεντικών ιστοριών στο πλαίσιο της μεθόδου διδασκαλίας μέσω ιστοριών. Developing young learners' vocabulary awareness in the private EFL classroom by implementing authentic stories through the story-based framework.
Δημιουργός:
ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η επαγγελματική εξέλιξη των καθηγητών της αγγλικής γλώσσας: μια μελέτη των αντιλήψεων και των αναγκών τους και πρόταση με σκοπό την αυτόνομη επαγγελματική τους εξέλιξη μέσω των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας. EFL teachers' professional development: a study of their perceptions and needs and a proposal towards self-initiated professional development through ICT
Δημιουργός:
Κωστή, Καλλιρρόη
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Οι αντιλήψεις των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση σχετικά με την γραπτή ανατροφοδότηση που λαμβάνουν από τους καθηγητές για τις εργασίες τους Students' perceptions of tutor assignment feedback in distance education
Δημιουργός:
ΚΡΕΩΝΙΔΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ EXPLORING GREEK ADOLESCENT EFL LEARNERS’ EMOTIONAL INTELLIGENCE
Δημιουργός:
ΒΑΧΑΒΙΩΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!