Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Διπλωματική εργασία
(772)
Μεταπτυχιακή εργασία
(55)
Χρονολογία
2015 - 2019
(182)
2010 - 2014
(281)
2005 - 2009
(354)
2000 - 2004
(2)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(2)
Γαλλική γλώσσα
(766)
Ελληνική γλώσσα
(642)
Φορέας / συλλογή
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
(819)
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
(819)
Επιμέρους συλλογή
Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας(ΓΑΛ)
(819)
ΓΑΛ50 Σχεδιασμός Μαθημάτων και Αναλυτικών Προγραμμάτων για τη Διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας
(1)
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών (Σ.Α.Σ.)
(819)
Τύπος τεκμηρίου
Hypertext
(1)
Άλλο - Other
(1)
Διπλωματική εργασία
(634)
Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation
(55)
Διπλωματική Εργασία / Thesis
(81)
Διπλωματική Εργασία - Thesis
(2)
Θέμα
"Les Misérables"
(1)
"ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ"
(1)
21e siècle
(1)
21ος αιώνας
(1)
acculturation
(1)
actes de parole/πραξεις λόγου
(1)
action
(1)
activité langagière
(1)
activités/ δραστηριότητες
(1)
Activités cognitives
(1)
Activites interactives
(1)
activités ludiques
(1)
adolescents
(1)
affection ( facteurs affectifs)
(1)
affectivité
(1)
Affiche, didactique, école primaire
(1)
age sensible
(1)
ALAM, motivation, quiz numériques, Kahoot, éclectisme, autonomie
(1)
Anglais
(1)
Angleterre
(1)
Anouilh
(1)
Antigone
(1)
applications
(1)
appoche globale des textes/συνολικη προσσεγγιση των κειμένων
(1)
apprenant
(1)
APPRENANTS DE L'AGE PRESCOLAIRE
(1)
apprendre à apprendre
(1)
apprentissage
(1)
apprentissage collaboratif
(1)
apprentissage de langue mobile
(1)
apprentissage en réseaux/εκμάθηση στο Διαδίκτυο
(1)
Apprentissage Formel et Informel
(1)
APPRENTISSAGE PAR L'EXPERIENCE
(1)
apprentissage scolaire, motivation, album de littérature de jeunesse,classe de FLE
(1)
approche actionnelle
(5)
approche sémiotique
(1)
art et éducation
(1)
attachement, lien affectif
(1)
attention
(1)
Auto-enseignement, autonomie, individualisation de l’apprentissage, interactivité, MOOCs, travail par des pairs.
(1)
Autoévaluation
(1)
autonomie
(2)
Autonomie de l’apprenant
(1)
blog
(1)
blogs,voyages, blogs de voyages, interculturel
(1)
branching quiz
(1)
C.E.C.R.L.
(1)
Cadre Européen Commun de Référence pour les Langues (siglé CECRL)
(1)
Cahiers interactifs
(1)
carnet de voyage
(1)
CECR, EPS.XG, évaluation, motivation, certification.
(1)
CECRL
(1)
CECRL, approche actionnelle, EPS-XG, compétence, activité langagière, certification, Delf Prim
(1)
CECRL- Κοινό Πλαίσιο Αναφοράς Γλωσσών
(1)
certification
(1)
chanson francophone
(1)
cinéma
(1)
cinéma / κινηματογράφος
(1)
classe de FLE
(1)
classe inversée
(1)
classe multiculturelle
(1)
CLASSE PLURICULTURELLE
(1)
CLASSE PLURILINGUE
(1)
CLASSE PLURILINGUE ET PLURICULTURELLE
(1)
code-switching
(1)
Collège
(1)
collège.
(1)
compétence
(1)
Compétence communicative
(1)
Compétence de communication interculturelle/Ικανότητα διαπολιτισμικής επικοινωνίας
(1)
compétence lexicale
(1)
Compétences
(1)
compétences à l'oral
(1)
compétences cognitives et sensori-motrices
(1)
competences communicatives langagieres
(1)
compétences communicatives langagières
(1)
compétences en communication interculturelle, savoir-s'engager, éducation publique, évaluation en communication interculturelle
(1)
compétences linguistiques
(1)
compétences professionnelles
(2)
compétences- ικανότητες/δεξιότητες
(1)
Compréhension orale
(1)
compréhension orale/écrite
(1)
concrétisation
(1)
connaissances grammaticales
(1)
connaissances pré requises- προαπαιτούμενες γνώσεις
(1)
conscience interculturelle - διαπολιτισμική συνείδηση
(1)
CONTE
(1)
cours spécialisé- ειδικό μάθημα
(1)
création de ressources numériques
(1)
Création d’activités
(1)
créativité
(1)
crise économique
(1)
culture
(1)
debutants
(1)
dessins animés
(1)
développement de l'enfant
(1)
Didactique
(1)
Didactique du F.L.E, didactique de la littérature, représentations, enseignement de la littérature en classe de FLE
(1)
digital storytelling
(1)
dimension interculturelle
(1)
dispositif hybride
(1)
Dispositive hybride, Google Classroom, outils Web 2.0, tâches scénarisées, perspective actionnelle
(1)
document authentique
(1)
document authentique audiovisuel
(1)
documents- κείμενα/ αρχεία
(1)
Duolingo
(1)
école primaire
(2)
ecriture creative
(1)
écriture cursive
(1)
écriture manuscrite
(1)
écriture scripte
(1)
Edmodo
(1)
éducation des adultes / εκπαίδευση ενηλίκων
(1)
ÉDUCATION INCLUSIVE
(1)
Education interculturelle/ Διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
éducation tout au long de la vie
(1)
ÉLÈVES RÉFUGIÉS ALLOPHONES
(1)
émission
(1)
enfant
(1)
enseignant
(2)
enseignants
(3)
enseignant - εκπαιδευτικός
(1)
enseignement
(1)
enseignement / apprentissage du FLE
(1)
ENSEIGNEMENT / APPRENTISSAGE DU FRANCAIS
(1)
Enseignement de la grammaire française
(1)
ENSEIGNEMENT DE LA LANGUE ETRANGERE
(1)
Enseignement différencié
(1)
enseignement du français
(1)
Enseignement interculturel
(1)
enseignement précoce du FLE
(1)
enseignement préscolaire
(1)
enseignement primaire
(1)
enseignement supérieur
(1)
ENTRETIEN
(1)
Erasmus+ Étudiant(e)s Mobilité Interculturel Université Ionienne
(1)
Erasmus+ φοιτητές/τριες Κινητικότητα Διαπολιτισμικότητα Ιόνιο Πανεπιστήμιο
(1)
Evaluation
(1)
Évaluation formative
(1)
évaluation sommative
(2)
évaluation sommative- αξιολόγηση ομαδική
(1)
Examens F.O.S.
(1)
examens panhelléniques de français
(1)
examens panhélleniques de français
(1)
EXPERIENCE ETUDIANTE
(1)
F.O.S.
(1)
Facebook
(1)
Fête / Γιορτή
(1)
FLE
(5)
FLE, créativité, scenario pédagogique
(1)
flé/elé
(1)
FLE / γαλλική ως ξένη γλώσσα
(1)
FLE - τα Γαλλικά ως ξένη γλώσσα
(1)
formation
(3)
formation hybride
(1)
formation numérique
(1)
FORMATION OUVERTE ET A DISTANCE
(1)
fou
(1)
français école primaire
(1)
Francité, représentations culturelles, représentations sociales, FLE, crise économique
(1)
francophones
(1)
francophonie
(1)
Frenchness, social representations, cultural representations, FFL, economic crisis
(1)
gamification
(1)
Gamification en éducation
(1)
hétérogénéité
(1)
Identité
(1)
image
(1)
implication
(1)
innovation
(1)
innovations pédagogiques
(1)
Intelligences multiples
(1)
interaction
(2)
Intercompréhension
(1)
intercompréhension, politiques linguistiques, diversité linguistique et culturelle, langues romanes
(1)
interculturalité
(1)
interculturel
(1)
Interculturel /Δια-πολιτισμός
(1)
Interculturel - διαπολιτισμός
(1)
interdisciplinarité
(1)
Interdisciplinarité, le projet interdisciplinaire ou interculturel, l’approche actionnelle, le travail en groupe, le rôle de l’enseignant et de l’élève, la motivation, l’autonomie, la socialisation des apprenants.
(1)
interdisciplinarité / διαθεματικότητα
(1)
Internet
(1)
jeu
(1)
jeu, motivation, pantomime
(1)
Jeu sérieux
(1)
jeux vidéo
(1)
joie, bonheur, professeurs, enseignants, élèves, apprenants
(1)
journal scolaire
(1)
joy/happiness, teachers, students
(1)
Kίνητρο, δημοτικό σχολείο, μαθητής, ψηφιακή τεχνολογία, αυτοαξιολόγηση, αλληλεπίδραση
(1)
Langue
(1)
lecture active/ενεργητική αναγνωση
(1)
le développement cognitif
(2)
le plurilinguisme
(2)
le travail en groupe
(1)
lettres attachées
(1)
LIFE STORY
(1)
litterature
(1)
littérature
(1)
Litterature, enseignement du fle
(1)
logiciel éducatif
(1)
ludification
(1)
l’âge préscolaire
(1)
l’enseignement des langues étrangères
(1)
l’enseignement précoce
(2)
l’éveil aux langues
(2)
MALL
(1)
Manuel
(1)
manuel scolaire
(1)
manuels didactiques
(1)
Matériel complémentaire
(1)
matériel numérique
(1)
mémoire
(1)
messages iconiques
(1)
METHODE Action.fr–gr ΜΕΘΟΔΟΣ Action.fr–gr
(1)
méthode ethnographique
(1)
mobilité professionnelle
(1)
Moodle
(1)
motivation
(7)
Motivation, école primaire, apprenant, numérique, autoévaluation, interaction
(1)
motivation, optimisation, FLE, KPG, évaluation externe
(1)
Motivation scolaire
(1)
motiver
(1)
Mots clés: conte, kamishibaï, imagination, créativité, classe de FLE, école primaire, intervention didactique
(1)
mots recensés/ καταγεγραμμένες λέξεις
(1)
moyens audiovisuels / οπτικοακουστικά μέσα
(1)
multilinguisme
(1)
multimodal approaches
(1)
narration numerique
(1)
Natifs Numériques
(1)
neuropédagogie
(1)
neurosciences
(1)
niveaux
(1)
nouvelles technologies
(1)
NOUVELLES TECHNOLOGIES ET ENSEIGNEMENT D'UNE LANGUE ETRANGERE
(1)
numérique
(1)
objectifs opérationnels- λειτουργικοί στόχοι
(1)
observation
(1)
Open-Sankoré
(1)
OUTIL DIDACTIQUE
(1)
Outil numérique
(1)
outil pédagogique
(1)
outils
(1)
participation active
(2)
pédagogie de projets
(1)
pédagogie différenciée
(3)
pedagogie differenciee, motivations d'apprentissage, role de l'enseignant
(1)
pédagogie Freinet
(1)
pensée créative, primaire,enseignement
(1)
PEPELF, AUTOEVALUATION, EVALUATION DE L'ENSEIGNANT, STAGIAIRE,FORMATION INITIALE
(1)
performance
(1)
PERSPECTIVE ACTIONNELLE ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
(1)
Petits livres
(1)
Photodentro
(1)
Plurilinguisme
(1)
plurilinguisme, éducation interculturelle, motivation, diversité linguistique et interculturelle, stratégies d’apprentissage, collège
(1)
plurilinguisme, eveil aux langues
(1)
Plurilinguisme/pluriculturalisme
(1)
poesie, Jacques Prevert, secondaire hellenique, comparer, savoir interculturel, perspective actionnelle
(1)
POINTS DE VUE DES APPRENANTS
(1)
politique linguistique
(1)
pragmatique/πραγματολογια
(1)
Pratiques coopératives
(1)
préparation/ προετοιμασία
(1)
primaire
(1)
principe didactique- διδακτική αρχή
(1)
production participative/πληθοπορισμός
(1)
programme d'études
(1)
Programmes d'Etudes F.O.S.
(1)
programmes de promotion des langues
(1)
Projet CLIL/EMILE, bilinguisme, précoce, contenu, communication, plurilinguisme immersion, intégration, motivation, enseignement du FLE, matières non linguistiques.
(1)
PROJET COLLECTIF ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
(1)
questionnaire
(1)
Réalité augmentée
(1)
RECIT DE VIE
(1)
reflexivite professionnalisation
(1)
REL (Ressources Éducatives Libres)
(1)
relation etroite
(1)
représentation
(1)
représentation - αναπαράσταση
(1)
réseautage social
(1)
scénario pédagogique
(1)
scenarios pédagogiques
(1)
Semiotique
(1)
serious games
(1)
Sophocle
(1)
SPSS
(1)
Story-Boards
(1)
stratégies d'apprentissage
(1)
stratégies d’apprentissage
(1)
super-diversity
(1)
systèmes informatiques
(1)
tableau blanc interactif
(1)
tâche
(1)
tâches
(2)
Technologies pour l’Information et la Communication pour l’Enseignement (siglé TICE)
(1)
Technologie Web 2.0
(1)
Texte littéraire et enseignement/apprentissage de Français Langue Étrangère (siglé FLE)
(1)
theatrical game,motivation,creativity,school,class of french as a foreign language
(1)
théories d'apprentissage
(1)
TIC, LAMS, école primaire, FLE
(1)
TICE
(8)
transfert
(1)
Transparence lexicale
(1)
TRAVAIL INTERACTIF ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
(1)
troubles d'apprentissage
(2)
type d'apprenants, visuel, auditif, kinesthésique, chanson, documents sonores, vidéo-clip, mémorisation, conception enfantine, école primaire
(1)
typologie des textes /τυπολογία κειμένων
(1)
Tαινία μηκρού μήκους και Court-métrage
(1)
unité didactique
(1)
variété
(1)
vidéo
(1)
Web Radio
(1)
Αγγλία
(1)
αθροιστική αξιολόγηση
(1)
ακουστικοί / auditifs
(1)
ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΙ-AUDITIFS
(1)
αλληλεπίδραση
(1)
ΑΛΛΟΦΩΝΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
(1)
ανάπτυξη ικανοτήτων κατανόησης και παραγωγής κειμένων
(1)
ανάπτυξη του παιδιού
(1)
ανάστροφη τάξη
(1)
Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι
(1)
ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(1)
Αντανακλαστικοτητα Επαγγελματισμος
(1)
Αντεστραμμένη τάξη
(1)
αντίληψη
(1)
Αξιολόγηση
(1)
αποθάρρυνση découragement
(1)
ΑΠΟΨΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
(1)
αρχη μυθιστορήματος
(1)
αυθεντικα κειμενα
(1)
αυθεντικά κείμενα - documents authentiques
(1)
αυθεντικά κείμενα και documents authentiques
(1)
αυθεντικό οπτικοακουστικό διδακτικό υλικό
(1)
Αυτο-αξιολόγηση
(1)
αυτονομία
(1)
αυτονομία, αυτo-εκπαίδευση, εργασία ανά ζεύγη, εξατομίκευση της εκμάθησης, διάδραση, MOOCs.
(1)
Αυτονομία του Μαθητή
(1)
αφηγηματική μέθοδος
(1)
ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
(1)
Αφίσα, διδακτική, δημοτικό σχολειο
(1)
αφύπνιση των γλωσσών
(1)
βίντεο
(1)
βιοαφήγηση και récit de vie
(1)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
(1)
βιωματική μάθηση - perspective actionnelle
(1)
γαλλικά
(1)
Γαλλικά, ξένη γλώσσα, δημιουργικότητα
(1)
γαλλικά/ισπανικά
(1)
Γαλλικά-Δημοτικό
(1)
Γαλλικά ειδικότητας
(1)
γαλλικά ως ξένη γλώσσα FLE
(1)
Γαλλική γλώσσα
(1)
ΓΑΛΛΙΚΗ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
(1)
γαλλική ως ξένη γλώσσα
(1)
Γαλλισμός, πολιτισμικές αναπαραστάσεις, κοινωνικές αναπαραστάσεις, γαλλικά ως ξένη γλώσσα, οικονομική κρίση
(1)
γαλλόφωνες
(1)
γαλλοφωνία
(1)
Γεωγραφία- Géographie
(1)
Γλώσσα
(1)
ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ - LES EMPRUNTS
(1)
Γλωσσική Αφύπνιση Eveil aux langues
(1)
γλωσσική εμβύθιση και immersion
(1)
γλωσσική πολιτική
(1)
γλωσσολογικές ικανότητες
(1)
γνώση, επίγνωση και cognition
(1)
γνωστικές και κινησιο-αισθητικές δεξιότητες
(1)
γνωστική εξέλιξη
(1)
Γυμνάσιο
(1)
Δεξιότητες
(1)
δεξιότητες του προφορικού λόγου
(1)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
δημιουργία ψηφιακού υλικού
(1)
δημιουργική γραφή
(3)
δημιουργική γραφή και écriture créative
(1)
δημοτικό, εκπαίδευση
(1)
δημοτικο σχολειο
(1)
δημοτικό σχολείο
(2)
δια βίου μάθηση
(1)
διά βίου μάθηση
(1)
διάδραση
(1)
Διαδραστικες ασκησεις
(1)
διαδραστικός πίνακας
(1)
Διαθεματικότητα
(1)
Διαθεματικότητα- Interdisciplinarité
(1)
Διάλεκτος
(1)
Διαμορφωτική αξιολόγηση
(1)
διαπολιτισμικές δεξιότητες, δημόσια εκπαίδευση, αξιολόγηση διαπολιτισμικών δεξιοτήτων
(1)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
διαπολιτισμική εκπαίδευση - éducation interculturelle
(1)
διαπολιτισμική εκπαίδευση και éducation interculturelle
(1)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση και Enseignement interculturel
(1)
διαπολιτισμικό
(1)
Διαπολιτισμός
(2)
διαφοροποιημένη διδασκαλία
(1)
διαφοροποιημένη παιδαγωγική
(1)
διαφοροποιημένη παιδαγωγική, κίνητρα μάθησης, ρόλος εκπαιδευτικού
(1)
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική / Pédαgogie différenciée
(1)
δίγλωσση εκπαίδευση
(1)
Διγλωσσία - bilinguisme
(1)
διγλωσσία-bilinguisme
(1)
διγλωσσία και bilinguisme
(1)
δίγλωσσο παιδί-enfant bilingue
(1)
διδακτικά εγχειρίδια
(1)
Διδακτική
(1)
Διδακτική ενότητα
(1)
Διδακτική της FLE, Διδακτική της λογοτεχνίας, απόψεις, διδασκαλία της λογοτεχνίας σε τάξη FLE
(1)
Διδακτική της πολυγλωσσίας Didactique du plurilinguisme
(1)
Διδακτικό εγχειρίδιο- manuel didactique
(1)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
(1)
Διδασκαλία
(1)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ / ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΓΑΛΛΙΚΩΝ
(1)
Διδασκαλία Γαλλικής Γραμματικής
(1)
Διδασκαλία για το Δημοτικό-enseignement précoce
(1)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
(1)
διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας
(1)
Διόρθωση - correction
(1)
διπολιτισμικό παιδί-enfant biculturel
(1)
διπολιτισμός-biculturalisme
(1)
δράση
(1)
δραστηριότητα 2 (ΕΠΙΠΕΔΟ β) - activité 2 (niveau B)
(1)
Εγχειρίδιο
(1)
εθνογραφική μέθοδος
(1)
εικόνα
(1)
εικόνα-image
(1)
εικονικά μηνύματα
(1)
εικονογραφημένο άλμπουμ για παιδιά, κινητοποίηση, τάξη της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας
(1)
Εκμάθηση γαλλικής γλώσσας - Apprentissage de la langue française
(1)
εκμάθηση ξένων γλωσσών
(1)
Εκπαίδευση ενηλίκων- Formation des adultes
(1)
εκπαιδευτικό λογισμικό
(1)
εκπαιδευτικός
(1)
εκπαιδευτικό σετ και Kit pédagogique
(1)
ΕΚΤΗ ΤΑΞΗ-SIXIEME CLASSE
(1)
Ελλάδα
(1)
έλλειψη κινήτρων démotivation
(1)
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ- PRIMAIRE GREC
(1)
Εμίλ - Emile
(1)
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
(1)
εναλλαγή κωδίκων
(1)
ενεργή συμμετοχή
(1)
ενεργοποίηση μέσω κινήτρων
(1)
ενεργός συμμετοχή
(1)
ενήλικες
(1)
Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις ξένες γλώσσες-programme d’études commun pour les langues étrangères.
(1)
ενσωμάτωση και intégration
(1)
έντυπος τύπος - presse écrite
(1)
Εξετάσεις γαλλικών ειδικότητας
(1)
Επαυξημένη Πραγματικότητα
(1)
επεξεργασία δραστηριοτήτων δημιουργικής γραφής
(1)
επεξεργασία λογοτεχνικού κειμένου
(1)
επίδοση
(1)
Επικοινωνία
(1)
επικοινωνία και communication
(1)
επικοινωνιακές γλωσσικές δεξιότητες
(1)
επικοινωνιακές και γλωσσικές ικανότητες
(1)
Επικοινωνιακή δεξιότητα
(1)
επιμόρφωση
(2)
επίπεδα
(1)
ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-RECHERCHE SUR LE TERRAIN
(1)
εργαλεία
(1)
ερωτηματολόγιο
(1)
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-QUESTIONNAIRE
(1)
ετερογένεια
(1)
ευρωπαϊκό πρόγραμμα CLIL/EMILE, διγλωσσία, πρώιμη εκπαίδευση, περιεχόμενο, επικοινωνία, πολυγλωσσία, γλωσσική εμβύθιση, ενσωμάτωση, κίνητρο, διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας, μαθήματα μη γλωσσικού περιεχομένου.
(1)
ευρωπαϊκό πρόγραμμα CLIL/EMILE και projet CLIL/EMILE
(1)
εφαρμογές
(1)
εφαρμογή στην τάξη και mise en pratique en classe
(1)
εφημερίδα της τάξης - journal de classe
(1)
η αφύπνιση των γλωσσών
(1)
η γνωστική ανάπτυξη
(1)
η πολυγλωσσία
(2)
η προσχολική ηλικία
(1)
η πρώιμη εκμάθηση
(1)
Ήχοι, προσωδία - sons, prosodie
(1)
θεματική διατροφή - thématique de l’alimentation
(1)
Θερινή γλωσσική κατασκήνωση Camp d'été francophone
(1)
θεωρίες μάθησης
(1)
θεωριεσ παιδαγωγων
(1)
ιδιαιτερεσ αναγκεσ /προσδοκιεσ των παιδιων 10-12 χρονων
(1)
ΙΕΚ
(1)
ιστολόγιο
(1)
Ιστορία- Ηistoire
(1)
καθήκοντα
(2)
καινοτομία
(1)
κατανόηση προφορικού/γραπτού λόγου
(1)
Κατάσταση της γαλλικής γλώσσας Situation du Fle
(1)
κέντρα δια βίου μάθησης
(1)
Κέντρο Διά Βίου Μάθησης -Centre de Formation Tout au Long de la Vie
(1)
κιναισθητικοί / kinesthésiques
(1)
ΚΙΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟΙ-KINESTHESIQUES
(1)
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
(1)
κίνητρα, βελτιστοποίηση, γαλλικά ως ξένη γλώσσα, ΚΠΓ, εξωτερική αξιολόγηση
(1)
κίνητρα και motivation
(1)
κίνητρο
(3)
Κίνητρο, ALAM, ψηφιακά κουίζ, Kahoot, εκλεκτισμός (ικανότητα σωστής εκλογής), αυτονομία
(1)
Κίνητρο και Motivation
(1)
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο αναφοράς για τη γλώσσα
(1)
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τη γλώσσα (εν συντομία ΚΕΠΑ)
(1)
Κοινωνικά Δίκτυα- Réseaux sociaux
(1)
κουίζ διακλάδωσης
(1)
ΚΠΓ, KPG
(1)
ΚΠΓ-KPG
(1)
Λάθη - erreurs
(1)
Λέξεις-κλειδιά: παραμύθι, καμίσιμπαϊ, φαντασία, δημιουργικότητα, γαλλόφωνη τάξη, δημοτικό σχολείο, διδακτική παρέμβαση
(1)
λογισμικά δημιουργίας κόμικ
(1)
Λογισμικό
(1)
Λογοτεχνια
(1)
Λογοτεχνία, διδασκαλία γαλλικής γλώσσας
(1)
Λογοτεχνικό κείμενο
(1)
Λογοτεχνικό κείμενο και διδασκαλία/εκμάθηση της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας
(1)
μαθαίνω να μαθαίνω
(1)
μαθήματα μη γλωσσικού περιεχομένου
(1)
Μάθηση
(1)
μαθησιακές δυσκολίες
(2)
μαθησιακός τύπος, οπτικός, ακουστικός, κιναισθητικός, τραγούδι, ηχητικό ντοκουμέντο, βίντεο-κλιπ, απομνημόνευση, παιδική αντίληψη, δημοτικό σχολείο
(1)
μεθοδοσ Arthur et Lilou 2
(1)
μέθοδος πρότζεκτ
(1)
Μητρική γλώσσα - langue maternelle
(1)
ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ-MNEMOTECHNIQUES
(1)
Μουσείο, Βαλίτσα, πρωτοβάθμια, διδασκαλία, Γαλλική γλώσσα
(1)
μυθιστόρημα
(1)
νέες τεχνολογίες
(1)
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
(1)
Νέες τεχνολογίες και Νouvelles technologies
(1)
νευροεπιστήμες
(1)
νευροπαιδαγωγική
(1)
νοοτροπία καθηγητών και attitude des enseignants
(1)
ομαδοσυνεργατική διδασκαλία
(1)
Οπτικοακουστικά μέσα και Supports audiovisuels
(1)
ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΙ-AUDIOVISUELS
(1)
οπτικοακουστικό υλικό και matériels audiovisuels
(1)
οπτικοί / visuels
(1)
ΟΠΤΙΚΟΙ-VISUELS
(1)
παιγνιώδεις δραστηριότητες
(1)
Παιγνιώδεις εκπαιδευτικές τεχνικές
(1)
παιδαγωγικά σενάρια
(1)
παιδαγωγική Freinet - pédagogie Freinet
(1)
Παιδαγωγική βάση Base pédagogique
(1)
παιδαγωγική του σχεδίο - pédagogie du projetυ εργασίας
(1)
παιδαγωγικό εργαλείο
(1)
παιδαγωγικό σενάριο, δημιουργική σκέψη
(1)
παιδαγωγικό σενάριο και scénario pédagogique
(1)
ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
(1)
παιχνίδι
(2)
παιχνίδι, θέατρο, κινητοποίηση, δημιουργικότητα, σχολείο, τάξη της γαλλικής ως ξένης γλώσσας.
(1)
παιχνίδι, παρότρυνση, παντομίμα
(1)
πανελλήνιες εξετάσεις στο ειδικό μάθημα των γαλλικών
(1)
πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα των γαλλικών
(1)
ΠΑΡΑΜΥΘΙ
(1)
παραμύθι
(1)
παρατήρηση
(1)
παρότρυνση
(1)
περιεχόμενο και contenu
(1)
πίνακες παρακολούθησης μαθημάτων grilles d'observation
(1)
Πλαίσιο Γλωσσών, ΕΠΣ.ΞΓ, αξιολόγηση, κίνητρο, πιστοποίηση.
(1)
πλατφόρμες ψηφιακής συνεργασίας και plateformes numériques de collaboration
(1)
πολιτισμός
(1)
πολιτισμός και culture/civilisation
(1)
Πολλαπλές νοημοσύνες
(1)
πολυγλωσσία
(1)
πολυγλωσσία, αφύπνιση στη διαφορετικότητα των γλωσσών
(1)
πολυγλωσσία, διαπολιτισμική εκπαίδευση, κίνητρα για μάθηση, γλωσσική και πολιτισμική ποικιλομορφία, στρατηγικές μάθησης, γυμνάσιο
(1)
Πολυγλωσσία Plurilinguisme
(1)
Πολυγλωσσικές προσεγγίσεις Approches plurielles
(1)
ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ
(1)
ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΑΞΗ
(1)
πολυμέσα και multimédia
(1)
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ
(1)
πολυπολιτισμική τάξη
(1)
πολυτροπικές προσεγγίσεις
(1)
Πραγματολογική ικανότητα, compétence pragmatique
(1)
Πράξεις λόγου, actes de parole
(1)
πρόγραμμα σπουδών
(1)
προγράμματα προώθησης γλωσσών
(1)
Προγράμματα Σπουδών
(1)
προσέγγιση με προσανατολισμό στη δράση
(1)
προσέγγιση με προσανατολισμό τη δράση
(1)
Προσέγγιση προσανατολισμένη στη δράση
(1)
προσέγγιση προσανατολισμένη στη δράση,
(1)
προσπολιτισμός
(1)
προσχολική διδασκαλία της Γαλλικης
(1)
Προφορά - prononciation
(1)
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
(1)
προώθηση της γαλλικής γλώσσας και γαλλικού πολιτισμού Promotion de la langue/culture française
(1)
πρωιμη εκπαίδευση
(1)
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
(1)
Σημειωτική
(1)
σημειωτική προσέγγιση
(1)
Σινεμά
(1)
Σοβαρό παιχνίδι
(1)
στρατηγικές εκμάθησης
(1)
στρατηγικές μάθησης
(1)
ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΑΙΔΕΥΣΗ
(1)
Συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό- Μatériel éducatif supplémentaire
(1)
συναισθηματικότητα
(1)
συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης
(1)
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
(1)
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΖΩΝΗ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΚΙΝΗΤΡΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΘΗΣΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ, ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ, ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
(1)
συνεργατική μάθηση
(1)
Σχάρα αξιολόγησης- Grille d'évaluation
(1)
Σχολικά κίνητρα
(1)
Σώματα κειμένων, corpus
(1)
τάξη Γαλλικών
(1)
ταξιδιωτικό ημερολόγιο
(1)
Ταυτότητα
(1)
τέχνη και εκπαίδευση
(1)
Τεχνολογία Web 2.0
(1)
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
(1)
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση (εν συντομία ΤΠΕ)
(1)
ΤΠΕ
(3)
ΤΠΕ, LAMS, δημοτικό σχολείο, Γαλλικά ως ξένη γλώσσα
(1)
Τυπική και Άτυπη εκπαίδευση
(1)
τύποι μαθητών / types d’élèves
(1)
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΤΗ- TYPE D'ELEVE
(1)
Υβριδική εκπαίδευση
(1)
υβριδικός μηχανισμός
(1)
υπερπικοιλότητα
(1)
Φωτόδεντρο
(1)
χαρά, ευτυχία, καθηγητές, μαθητές
(1)
Ψηφιακοί Αυτόχθονες
(1)
ψηφιακός
(1)
ψηφιακό υλικό
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 819 αποτελέσματα
Η δημιουργία ενός πιστοποιητικού ΚΠΓ prim για να αξιολογηθούν οι ικανότητες των μαθητών στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: σύλληψη και προσαρμογή μιας δοκιμασίας γραπτής αξιολόγησης στο τέλος της έκτης δημοτικού. La mise en place d’un diplôme appelé « KPG prim » pour évaluer les compétences des apprenants à l’école primaire grecque : conception et adaptation d’une épreuve écrite d’évaluation à la fin de la 6e du primaire.
Δημιουργός:
Μαμασούκα, Αναστασία
Συντελεστής:
Ξενάκη, Αντωνία, Πανταζή, Βασιλική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Πλαίσιο Γλωσσών, ΕΠΣ.ΞΓ, αξιολόγηση, κίνητρο, πιστοποίηση., CECR, EPS.XG, évaluation, motivation, certification.
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Application of cooperative pedagogies (Freinet, modern school) in the teaching of French as a foreign language at the Greek public school. Creation of "little books" for learning French: a class project that aims to promote the taste of reading.
Δημιουργός:
ΜΠΡΕΚΟΥΛΑΚΗ, ΕΙΡΗΝΗ
Συντελεστής:
ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ, ΛΑΧΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Pédagogie Freinet, Pratiques coopératives, Petits livres
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΏΝ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ /ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΩΝ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΠΟ 10-12 ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΑΦΡΥΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ L’utilisation des applications technologiques comme outil pour l’amélioration de l’enseignement/apprentissage des langues étrangères français et anglais : le cas des enfants du primaire de 10-12 ans avec des troubles d’apprentissage légers.
Δημιουργός:
Δαστερίδου, Αναστασία
Συντελεστής:
Τσακνάκη, Ολυμπία, Κοφίδου, Αγγελική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
μαθησιακές δυσκολίες, troubles d'apprentissage
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Πληθοπορισμός και εκμάθηση στο διαδίκτυο. Production participative et apprentissage en réseaux.
Δημιουργός:
Σαπκάρη, Χριστίνα
Συντελεστής:
Αρβανίτης, Παναγιώτης, Ζούρου, Αικατερίνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
production participative/πληθοπορισμός, apprentissage en réseaux/εκμάθηση στο Διαδίκτυο
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η ενσωμάτωση της τεχνης στην τάξη της διδασκαλίας της Γαλλικής γλώσσας στο επίπεδο Α1. Ο αντίκτυπος της στα κίνητρα και την επίδοση των μαθητών L’intégration de l’art dans la classe de FLE au niveau A1. Son influence sur la motivation et la performance des apprenants.
Δημιουργός:
Κασσελούρη, Ιωάννα
Συντελεστής:
Παπαδοπούλου, Ελένη, Πατεράκη , Όλγα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
performance, observation, motivation, παρατήρηση, εθνογραφική μέθοδος, méthode ethnographique, art et éducation, κίνητρο, τέχνη και εκπαίδευση, επίδοση
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Εργαλεία Web 2.0 για την ανάπτυξη σεναρίων διδασκαλίας που συνδέονται με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας [διαβαθμισμένο επίπεδο A1-A2 ΚΠγ] Ένα παράδειγμα ανάπτυξης δεξιοτήτων παραγωγής, πρόσληψης και αλληλεπίδρασης στο γραπτό λόγο, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Outils du web 2.0 à l’élaboration des scénarios pédagogiques reliés aux examens de la Certification en Langue Française [niveau gradué A1-A2 KPg] L’exemple du développement des compétences de production, de réception et d’interaction à l’écrit, au Secondaire
Δημιουργός:
Τζακώστα, Ζαμπέτα
Συντελεστής:
Αρβανίτης, Παβαγιώτης, Δήμου, Αθανασία Λήδα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Dispositive hybride, Google Classroom, outils Web 2.0, tâches scénarisées, perspective actionnelle
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η διαπολιτισμική αξιοποίηση του κινηματογράφου στη διαθεματική διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας σε ενήλικες. L'exploitation intercutlurelle du cinéma dans l'enseignement interdisciplinaire du FLE chez les adultes.
Δημιουργός:
Ματζαφού, Νικολέττα
Συντελεστής:
Σαμίου, Αντιγόνη, Λεονταρίδου, Θεοδώρα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
éducation des adultes / εκπαίδευση ενηλίκων, cinéma / κινηματογράφος, moyens audiovisuels / οπτικοακουστικά μέσα, interdisciplinarité / διαθεματικότητα, FLE / γαλλική ως ξένη γλώσσα
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η εμπειρία της Λογοτεχνίας στη διδασκαλία/εκμάθηση της Γαλλικής στο πλαίσιο της ελληνικής Δ/θμιας Εκπ/σης:Μελέτη περίπτωσης L'expérience de la littérature dans l'enseignement/apprentissage du FLE dans le secondaire grec: Etude de cas
Δημιουργός:
Μανδηλαρά, Σοφία
Συντελεστής:
Κουρδής, Ευάγγελος, Βήχου, Μαρίνα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Litterature, enseignement du fle, Λογοτεχνία, διδασκαλία γαλλικής γλώσσας
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Το blog και το βίντεο ως παιδαγωγικά μέσα, τα οποία στοχεύουν στην ενίσχυση της δράσης και της αλληλεπίδρασης στην τάξη των γαλλικών ως ξένης γλώσσας
Δημιουργός:
Καλλονάκη, Αδαμαντία
Συντελεστής:
Λάχλου, Σοφία, Μενούτη, Κανέλλα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Μεταπτυχιακή εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
δράση, συνεργατική μάθηση, vidéo, Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας, blog, Technologie Web 2.0, TICE, αλληλεπίδραση, apprentissage collaboratif, προσέγγιση με προσανατολισμό τη δράση, ιστολόγιο, interaction, action, approche actionnelle, Τεχνολογία Web 2.0, βίντεο, participation active, ενεργή συμμετοχή
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Πολιτιστικές Αναπαραστάσεις της Γαλλοφωνίας στα εγχειρίδια της Γαλλικής Γλώσσας στην Ελλάδα: μελέτη σημειωτική και συγκριτική Représentations culturelles concernant la Francophonie dans les manuels de FLE en Grèce: étude comparative et sémiotique
Δημιουργός:
ΚΟΥΡΝΕΤΑ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Συντελεστής:
Κουρδής, Ευάγγελος, Νίκου, Θεοδώρα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Semiotique, image, Πολυγλωσσία, Εγχειρίδιο, Francophonie, variété, εικόνα, Σημειωτική, Plurilinguisme, Manuel, Διάλεκτος
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Σχεδιασμός Μαθημάτων και Αναλυτικών Προγραμμάτων για την Διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας
Δημιουργός:
Λαχλού, Σοφία, Βήχου, Μαρίνα
Συντελεστής:
Σελλά, Ελένη, Ανδρουλάκης, Γιώργος
ΕΚΤ xρονολογία :
2008
Θέμα:
Διαθεματικότητα, Πρόγραμμα σπουδών, Didactique, Διαπολιτισμός, Διαφοροποιημένη παιδαγωγική, Μάθηση, Interdisciplinarité, Διδασκαλία, Επικοινωνία, Διδακτική, Pédagogie différenciée
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
L’application et l’exploitation de la chanson francophone dans une dimension interculturelle au cours du FLE dans le collège grec.
Δημιουργός:
ΒΑΡΔΑΚΟΥΛΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
enseignement, collège., adolescents, dimension interculturelle, chanson francophone, FLE
Γλώσσα:
fre, gre
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Le jeu dramatique et sa contribution au developpement des competences langagieres chez les apprenants de l ecole primaire
Δημιουργός:
ΒΡΟΝΤΟΥ ΜΑΧΗ-ΣΤΕΦΑΝΙΑ
Συντελεστής:
ΤΣΑΚΝΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
AU DELA DU MANUEL : EXPLOITATION PEDAGOGIQUE DU CONTE LA BELLE ET LA BETE EN VUE DU DEVELOPPEMENT DES QUATRE COMPETENCES.
Δημιουργός:
ΔΑΣΟΥΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Συντελεστής:
ΑΛΙΚΙΩΤΗ ΑΝΝΑ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
La praxis de la communication interculturelle dans le milieu professionnel. L’exploration de la carte culturelle des 3 pays europeens comme tremplin pour l’enseignement interculturel
Δημιουργός:
ΖΩΓΡΑΦΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Συντελεστής:
ΚΟΝΙΔΑΡΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ-ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
L'ENSEIGNANT COMME MEDIATEUR INTERCULTUREL DANS LES CENTRES DE FLE
Δημιουργός:
ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
Συντελεστής:
ΓΚΙΝΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
L’INTÉGRATION ET L’EXPLOITATION DE LA PLATEFORME D’APPRENTISSAGE EN LIGNE « EDMODO » POUR ENSEIGNER LE FLE À DES APPRENANTS ADULTES DANS LES «CENTRES DΕ FORMATION TOUT AU LONG DE LA VIE» (Κ.Δ.Β.Μ) DE RÉTHYMNON. DÉFIS ET PERSPECTIVES PÉDAGOGIQUES
Δημιουργός:
ΑΛΕΞΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Συντελεστής:
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Facilitation de la comprehension ecrite d?un public adulte dans un milieu universitaire grace a l?utilisation des strategies d?apprentissage visant le decodage d?un texte
Δημιουργός:
ΓΑΒΡΙΕΛΑΤΟΥ ΜΑΡΙΑ
Συντελεστής:
ΚΑΚΑΡΗ ΔΙΑΜΑΝΤΩ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
L'attitude des enseignants grecs face a la perspective de l' usage pedagogique des tablettes tactiles pour l' enseignement/apprentissage du FLE
Δημιουργός:
ΗΛΙΑ ΙΩΑΝΝΑ
Συντελεστής:
ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Des scenarios pedagogiques inspires de l'approche interculturelle: un levier de motivation pour l'apprentissage du FLE chez les apprenants du niveau A2-B2 du secteur prive en Grece
Δημιουργός:
ΔΟΛΙΑ ΑΛΕΞΙΑ
Συντελεστής:
ΝΙΚΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Apprentissage du FOS medie par les nouvelles technologies: Creation d'un blogue.
Δημιουργός:
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Συντελεστής:
PAPAS CHRISTIAN RENE
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Elaborer un scenario pedagogique chez les apprenants du FLE destine a l enseignement/apprentissage de l oral
Δημιουργός:
ΓΚΑΒΑΡΔΙΝΑ ΕΙΡΗΝΗ
Συντελεστής:
ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Le tableau blanc interactif (TBI) en tant qu'outil incontournable pour la comprehension et l'expression orales : le cas de la methode Pixel
Δημιουργός:
ΖΑΡΜΠΩΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Συντελεστής:
ΑΛΙΚΙΩΤΗ ΑΝΝΑ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Les apports didactiques de l?apprentissage mobile. Un guide pratique des applications pedagogiques pour la comprehension ecrite et orale en cours de le FLE
Δημιουργός:
ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Συντελεστής:
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
ANALYZE CRITIQUE DE LA CONSCIENCE INTERCULTURELLE CHEZ DES APPRENANTS DE FLE DU SECONDAIRE DE L' ECOLE PUBLIQUE HELLENIQUE ET PROPOSITION D' UN PROJET INTERDISCIPLINAIRE CONTRE LE RACISME
Δημιουργός:
ΓΟΥΓΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Συντελεστής:
ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Contes enfantins francophones a visee interculturelle pour les apprenants de FLE au primaire: proposition de production d'un corpus de contes et suggestions de leur elaboration en classe
Δημιουργός:
ΜΑΚΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Συντελεστής:
ΠΑΝΤΑΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Propositions d'application des intelligences multiples en classe du FLE a l'ecole primaire grecque, une approche de la pedagogie differenciee.
Δημιουργός:
ΚΟΥΝΑΔΗ ΒΑΡΒΑΡΑ
Συντελεστής:
ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΜΑΡΙΑ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
La notion de la Francophonie dans les manuels de FLE en Grece d un point de vue comparatif et les attitudes des apprenants grecs
Δημιουργός:
ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ
Συντελεστής:
ΚΟΥΡΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Histoire et FLE. Les monuments et les faits historiques francais dans les manuels de FLE en Grece et la mediation de l enseignant
Δημιουργός:
ΚΑΛΟΒΙΝΟΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ
Συντελεστής:
ΚΟΥΡΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
L'attitude des enseignants de langues etrangeres face a l'usage des jeux electroniques en classe de langue'
Δημιουργός:
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΣΕΜΕΛΗ
Συντελεστής:
ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!