Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
Τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
ΚΑΙ
'Η
ΌΧΙ
×
Πληκτρολογήστε λέξη ή φράση
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
ΚΑΙ
'Η
Tύπος τεκμηρίου
ΚΑΙ
'Η
Χρονολογία
Φορέας / συλλογή
+
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης
Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
Tύπος τεκμηρίου
Διπλωματική εργασία
(772)
Μεταπτυχιακή εργασία
(55)
Χρονολογία
2015 - 2019
(182)
2010 - 2014
(281)
2005 - 2009
(354)
2000 - 2004
(2)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(2)
Γαλλική γλώσσα
(766)
Ελληνική γλώσσα
(642)
Φορέας / συλλογή
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
(819)
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
(819)
Επιμέρους συλλογή
Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας(ΓΑΛ)
(819)
ΓΑΛ50 Σχεδιασμός Μαθημάτων και Αναλυτικών Προγραμμάτων για τη Διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας
(1)
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών (Σ.Α.Σ.)
(819)
Τύπος τεκμηρίου
Hypertext
(1)
Άλλο - Other
(1)
Διπλωματική εργασία
(634)
Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation
(55)
Διπλωματική Εργασία / Thesis
(81)
Διπλωματική Εργασία - Thesis
(2)
Θέμα
"Les Misérables"
(1)
"ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ"
(1)
21e siècle
(1)
21ος αιώνας
(1)
acculturation
(1)
actes de parole/πραξεις λόγου
(1)
action
(1)
activité langagière
(1)
activités/ δραστηριότητες
(1)
Activités cognitives
(1)
Activites interactives
(1)
activités ludiques
(1)
adolescents
(1)
affection ( facteurs affectifs)
(1)
affectivité
(1)
Affiche, didactique, école primaire
(1)
age sensible
(1)
ALAM, motivation, quiz numériques, Kahoot, éclectisme, autonomie
(1)
Anglais
(1)
Angleterre
(1)
Anouilh
(1)
Antigone
(1)
applications
(1)
appoche globale des textes/συνολικη προσσεγγιση των κειμένων
(1)
apprenant
(1)
APPRENANTS DE L'AGE PRESCOLAIRE
(1)
apprendre à apprendre
(1)
apprentissage
(1)
apprentissage collaboratif
(1)
apprentissage de langue mobile
(1)
apprentissage en réseaux/εκμάθηση στο Διαδίκτυο
(1)
Apprentissage Formel et Informel
(1)
APPRENTISSAGE PAR L'EXPERIENCE
(1)
apprentissage scolaire, motivation, album de littérature de jeunesse,classe de FLE
(1)
approche actionnelle
(5)
approche sémiotique
(1)
art et éducation
(1)
attachement, lien affectif
(1)
attention
(1)
Auto-enseignement, autonomie, individualisation de l’apprentissage, interactivité, MOOCs, travail par des pairs.
(1)
Autoévaluation
(1)
autonomie
(2)
Autonomie de l’apprenant
(1)
blog
(1)
blogs,voyages, blogs de voyages, interculturel
(1)
branching quiz
(1)
C.E.C.R.L.
(1)
Cadre Européen Commun de Référence pour les Langues (siglé CECRL)
(1)
Cahiers interactifs
(1)
carnet de voyage
(1)
CECR, EPS.XG, évaluation, motivation, certification.
(1)
CECRL
(1)
CECRL, approche actionnelle, EPS-XG, compétence, activité langagière, certification, Delf Prim
(1)
CECRL- Κοινό Πλαίσιο Αναφοράς Γλωσσών
(1)
certification
(1)
chanson francophone
(1)
cinéma
(1)
cinéma / κινηματογράφος
(1)
classe de FLE
(1)
classe inversée
(1)
classe multiculturelle
(1)
CLASSE PLURICULTURELLE
(1)
CLASSE PLURILINGUE
(1)
CLASSE PLURILINGUE ET PLURICULTURELLE
(1)
code-switching
(1)
Collège
(1)
collège.
(1)
compétence
(1)
Compétence communicative
(1)
Compétence de communication interculturelle/Ικανότητα διαπολιτισμικής επικοινωνίας
(1)
compétence lexicale
(1)
Compétences
(1)
compétences à l'oral
(1)
compétences cognitives et sensori-motrices
(1)
competences communicatives langagieres
(1)
compétences communicatives langagières
(1)
compétences en communication interculturelle, savoir-s'engager, éducation publique, évaluation en communication interculturelle
(1)
compétences linguistiques
(1)
compétences professionnelles
(2)
compétences- ικανότητες/δεξιότητες
(1)
Compréhension orale
(1)
compréhension orale/écrite
(1)
concrétisation
(1)
connaissances grammaticales
(1)
connaissances pré requises- προαπαιτούμενες γνώσεις
(1)
conscience interculturelle - διαπολιτισμική συνείδηση
(1)
CONTE
(1)
cours spécialisé- ειδικό μάθημα
(1)
création de ressources numériques
(1)
Création d’activités
(1)
créativité
(1)
crise économique
(1)
culture
(1)
debutants
(1)
dessins animés
(1)
développement de l'enfant
(1)
Didactique
(1)
Didactique du F.L.E, didactique de la littérature, représentations, enseignement de la littérature en classe de FLE
(1)
digital storytelling
(1)
dimension interculturelle
(1)
dispositif hybride
(1)
Dispositive hybride, Google Classroom, outils Web 2.0, tâches scénarisées, perspective actionnelle
(1)
document authentique
(1)
document authentique audiovisuel
(1)
documents- κείμενα/ αρχεία
(1)
Duolingo
(1)
école primaire
(2)
ecriture creative
(1)
écriture cursive
(1)
écriture manuscrite
(1)
écriture scripte
(1)
Edmodo
(1)
éducation des adultes / εκπαίδευση ενηλίκων
(1)
ÉDUCATION INCLUSIVE
(1)
Education interculturelle/ Διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
éducation tout au long de la vie
(1)
ÉLÈVES RÉFUGIÉS ALLOPHONES
(1)
émission
(1)
enfant
(1)
enseignant
(2)
enseignants
(3)
enseignant - εκπαιδευτικός
(1)
enseignement
(1)
enseignement / apprentissage du FLE
(1)
ENSEIGNEMENT / APPRENTISSAGE DU FRANCAIS
(1)
Enseignement de la grammaire française
(1)
ENSEIGNEMENT DE LA LANGUE ETRANGERE
(1)
Enseignement différencié
(1)
enseignement du français
(1)
Enseignement interculturel
(1)
enseignement précoce du FLE
(1)
enseignement préscolaire
(1)
enseignement primaire
(1)
enseignement supérieur
(1)
ENTRETIEN
(1)
Erasmus+ Étudiant(e)s Mobilité Interculturel Université Ionienne
(1)
Erasmus+ φοιτητές/τριες Κινητικότητα Διαπολιτισμικότητα Ιόνιο Πανεπιστήμιο
(1)
Evaluation
(1)
Évaluation formative
(1)
évaluation sommative
(2)
évaluation sommative- αξιολόγηση ομαδική
(1)
Examens F.O.S.
(1)
examens panhelléniques de français
(1)
examens panhélleniques de français
(1)
EXPERIENCE ETUDIANTE
(1)
F.O.S.
(1)
Facebook
(1)
Fête / Γιορτή
(1)
FLE
(5)
FLE, créativité, scenario pédagogique
(1)
flé/elé
(1)
FLE / γαλλική ως ξένη γλώσσα
(1)
FLE - τα Γαλλικά ως ξένη γλώσσα
(1)
formation
(3)
formation hybride
(1)
formation numérique
(1)
FORMATION OUVERTE ET A DISTANCE
(1)
fou
(1)
français école primaire
(1)
Francité, représentations culturelles, représentations sociales, FLE, crise économique
(1)
francophones
(1)
francophonie
(1)
Frenchness, social representations, cultural representations, FFL, economic crisis
(1)
gamification
(1)
Gamification en éducation
(1)
hétérogénéité
(1)
Identité
(1)
image
(1)
implication
(1)
innovation
(1)
innovations pédagogiques
(1)
Intelligences multiples
(1)
interaction
(2)
Intercompréhension
(1)
intercompréhension, politiques linguistiques, diversité linguistique et culturelle, langues romanes
(1)
interculturalité
(1)
interculturel
(1)
Interculturel /Δια-πολιτισμός
(1)
Interculturel - διαπολιτισμός
(1)
interdisciplinarité
(1)
Interdisciplinarité, le projet interdisciplinaire ou interculturel, l’approche actionnelle, le travail en groupe, le rôle de l’enseignant et de l’élève, la motivation, l’autonomie, la socialisation des apprenants.
(1)
interdisciplinarité / διαθεματικότητα
(1)
Internet
(1)
jeu
(1)
jeu, motivation, pantomime
(1)
Jeu sérieux
(1)
jeux vidéo
(1)
joie, bonheur, professeurs, enseignants, élèves, apprenants
(1)
journal scolaire
(1)
joy/happiness, teachers, students
(1)
Kίνητρο, δημοτικό σχολείο, μαθητής, ψηφιακή τεχνολογία, αυτοαξιολόγηση, αλληλεπίδραση
(1)
Langue
(1)
lecture active/ενεργητική αναγνωση
(1)
le développement cognitif
(2)
le plurilinguisme
(2)
le travail en groupe
(1)
lettres attachées
(1)
LIFE STORY
(1)
litterature
(1)
littérature
(1)
Litterature, enseignement du fle
(1)
logiciel éducatif
(1)
ludification
(1)
l’âge préscolaire
(1)
l’enseignement des langues étrangères
(1)
l’enseignement précoce
(2)
l’éveil aux langues
(2)
MALL
(1)
Manuel
(1)
manuel scolaire
(1)
manuels didactiques
(1)
Matériel complémentaire
(1)
matériel numérique
(1)
mémoire
(1)
messages iconiques
(1)
METHODE Action.fr–gr ΜΕΘΟΔΟΣ Action.fr–gr
(1)
méthode ethnographique
(1)
mobilité professionnelle
(1)
Moodle
(1)
motivation
(7)
Motivation, école primaire, apprenant, numérique, autoévaluation, interaction
(1)
motivation, optimisation, FLE, KPG, évaluation externe
(1)
Motivation scolaire
(1)
motiver
(1)
Mots clés: conte, kamishibaï, imagination, créativité, classe de FLE, école primaire, intervention didactique
(1)
mots recensés/ καταγεγραμμένες λέξεις
(1)
moyens audiovisuels / οπτικοακουστικά μέσα
(1)
multilinguisme
(1)
multimodal approaches
(1)
narration numerique
(1)
Natifs Numériques
(1)
neuropédagogie
(1)
neurosciences
(1)
niveaux
(1)
nouvelles technologies
(1)
NOUVELLES TECHNOLOGIES ET ENSEIGNEMENT D'UNE LANGUE ETRANGERE
(1)
numérique
(1)
objectifs opérationnels- λειτουργικοί στόχοι
(1)
observation
(1)
Open-Sankoré
(1)
OUTIL DIDACTIQUE
(1)
Outil numérique
(1)
outil pédagogique
(1)
outils
(1)
participation active
(2)
pédagogie de projets
(1)
pédagogie différenciée
(3)
pedagogie differenciee, motivations d'apprentissage, role de l'enseignant
(1)
pédagogie Freinet
(1)
pensée créative, primaire,enseignement
(1)
PEPELF, AUTOEVALUATION, EVALUATION DE L'ENSEIGNANT, STAGIAIRE,FORMATION INITIALE
(1)
performance
(1)
PERSPECTIVE ACTIONNELLE ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
(1)
Petits livres
(1)
Photodentro
(1)
Plurilinguisme
(1)
plurilinguisme, éducation interculturelle, motivation, diversité linguistique et interculturelle, stratégies d’apprentissage, collège
(1)
plurilinguisme, eveil aux langues
(1)
Plurilinguisme/pluriculturalisme
(1)
poesie, Jacques Prevert, secondaire hellenique, comparer, savoir interculturel, perspective actionnelle
(1)
POINTS DE VUE DES APPRENANTS
(1)
politique linguistique
(1)
pragmatique/πραγματολογια
(1)
Pratiques coopératives
(1)
préparation/ προετοιμασία
(1)
primaire
(1)
principe didactique- διδακτική αρχή
(1)
production participative/πληθοπορισμός
(1)
programme d'études
(1)
Programmes d'Etudes F.O.S.
(1)
programmes de promotion des langues
(1)
Projet CLIL/EMILE, bilinguisme, précoce, contenu, communication, plurilinguisme immersion, intégration, motivation, enseignement du FLE, matières non linguistiques.
(1)
PROJET COLLECTIF ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
(1)
questionnaire
(1)
Réalité augmentée
(1)
RECIT DE VIE
(1)
reflexivite professionnalisation
(1)
REL (Ressources Éducatives Libres)
(1)
relation etroite
(1)
représentation
(1)
représentation - αναπαράσταση
(1)
réseautage social
(1)
scénario pédagogique
(1)
scenarios pédagogiques
(1)
Semiotique
(1)
serious games
(1)
Sophocle
(1)
SPSS
(1)
Story-Boards
(1)
stratégies d'apprentissage
(1)
stratégies d’apprentissage
(1)
super-diversity
(1)
systèmes informatiques
(1)
tableau blanc interactif
(1)
tâche
(1)
tâches
(2)
Technologies pour l’Information et la Communication pour l’Enseignement (siglé TICE)
(1)
Technologie Web 2.0
(1)
Texte littéraire et enseignement/apprentissage de Français Langue Étrangère (siglé FLE)
(1)
theatrical game,motivation,creativity,school,class of french as a foreign language
(1)
théories d'apprentissage
(1)
TIC, LAMS, école primaire, FLE
(1)
TICE
(8)
transfert
(1)
Transparence lexicale
(1)
TRAVAIL INTERACTIF ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
(1)
troubles d'apprentissage
(2)
type d'apprenants, visuel, auditif, kinesthésique, chanson, documents sonores, vidéo-clip, mémorisation, conception enfantine, école primaire
(1)
typologie des textes /τυπολογία κειμένων
(1)
Tαινία μηκρού μήκους και Court-métrage
(1)
unité didactique
(1)
variété
(1)
vidéo
(1)
Web Radio
(1)
Αγγλία
(1)
αθροιστική αξιολόγηση
(1)
ακουστικοί / auditifs
(1)
ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΙ-AUDITIFS
(1)
αλληλεπίδραση
(1)
ΑΛΛΟΦΩΝΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
(1)
ανάπτυξη ικανοτήτων κατανόησης και παραγωγής κειμένων
(1)
ανάπτυξη του παιδιού
(1)
ανάστροφη τάξη
(1)
Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι
(1)
ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(1)
Αντανακλαστικοτητα Επαγγελματισμος
(1)
Αντεστραμμένη τάξη
(1)
αντίληψη
(1)
Αξιολόγηση
(1)
αποθάρρυνση découragement
(1)
ΑΠΟΨΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
(1)
αρχη μυθιστορήματος
(1)
αυθεντικα κειμενα
(1)
αυθεντικά κείμενα - documents authentiques
(1)
αυθεντικά κείμενα και documents authentiques
(1)
αυθεντικό οπτικοακουστικό διδακτικό υλικό
(1)
Αυτο-αξιολόγηση
(1)
αυτονομία
(1)
αυτονομία, αυτo-εκπαίδευση, εργασία ανά ζεύγη, εξατομίκευση της εκμάθησης, διάδραση, MOOCs.
(1)
Αυτονομία του Μαθητή
(1)
αφηγηματική μέθοδος
(1)
ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
(1)
Αφίσα, διδακτική, δημοτικό σχολειο
(1)
αφύπνιση των γλωσσών
(1)
βίντεο
(1)
βιοαφήγηση και récit de vie
(1)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
(1)
βιωματική μάθηση - perspective actionnelle
(1)
γαλλικά
(1)
Γαλλικά, ξένη γλώσσα, δημιουργικότητα
(1)
γαλλικά/ισπανικά
(1)
Γαλλικά-Δημοτικό
(1)
Γαλλικά ειδικότητας
(1)
γαλλικά ως ξένη γλώσσα FLE
(1)
Γαλλική γλώσσα
(1)
ΓΑΛΛΙΚΗ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
(1)
γαλλική ως ξένη γλώσσα
(1)
Γαλλισμός, πολιτισμικές αναπαραστάσεις, κοινωνικές αναπαραστάσεις, γαλλικά ως ξένη γλώσσα, οικονομική κρίση
(1)
γαλλόφωνες
(1)
γαλλοφωνία
(1)
Γεωγραφία- Géographie
(1)
Γλώσσα
(1)
ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ - LES EMPRUNTS
(1)
Γλωσσική Αφύπνιση Eveil aux langues
(1)
γλωσσική εμβύθιση και immersion
(1)
γλωσσική πολιτική
(1)
γλωσσολογικές ικανότητες
(1)
γνώση, επίγνωση και cognition
(1)
γνωστικές και κινησιο-αισθητικές δεξιότητες
(1)
γνωστική εξέλιξη
(1)
Γυμνάσιο
(1)
Δεξιότητες
(1)
δεξιότητες του προφορικού λόγου
(1)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
δημιουργία ψηφιακού υλικού
(1)
δημιουργική γραφή
(3)
δημιουργική γραφή και écriture créative
(1)
δημοτικό, εκπαίδευση
(1)
δημοτικο σχολειο
(1)
δημοτικό σχολείο
(2)
δια βίου μάθηση
(1)
διά βίου μάθηση
(1)
διάδραση
(1)
Διαδραστικες ασκησεις
(1)
διαδραστικός πίνακας
(1)
Διαθεματικότητα
(1)
Διαθεματικότητα- Interdisciplinarité
(1)
Διάλεκτος
(1)
Διαμορφωτική αξιολόγηση
(1)
διαπολιτισμικές δεξιότητες, δημόσια εκπαίδευση, αξιολόγηση διαπολιτισμικών δεξιοτήτων
(1)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
διαπολιτισμική εκπαίδευση - éducation interculturelle
(1)
διαπολιτισμική εκπαίδευση και éducation interculturelle
(1)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση και Enseignement interculturel
(1)
διαπολιτισμικό
(1)
Διαπολιτισμός
(2)
διαφοροποιημένη διδασκαλία
(1)
διαφοροποιημένη παιδαγωγική
(1)
διαφοροποιημένη παιδαγωγική, κίνητρα μάθησης, ρόλος εκπαιδευτικού
(1)
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική / Pédαgogie différenciée
(1)
δίγλωσση εκπαίδευση
(1)
Διγλωσσία - bilinguisme
(1)
διγλωσσία-bilinguisme
(1)
διγλωσσία και bilinguisme
(1)
δίγλωσσο παιδί-enfant bilingue
(1)
διδακτικά εγχειρίδια
(1)
Διδακτική
(1)
Διδακτική ενότητα
(1)
Διδακτική της FLE, Διδακτική της λογοτεχνίας, απόψεις, διδασκαλία της λογοτεχνίας σε τάξη FLE
(1)
Διδακτική της πολυγλωσσίας Didactique du plurilinguisme
(1)
Διδακτικό εγχειρίδιο- manuel didactique
(1)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
(1)
Διδασκαλία
(1)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ / ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΓΑΛΛΙΚΩΝ
(1)
Διδασκαλία Γαλλικής Γραμματικής
(1)
Διδασκαλία για το Δημοτικό-enseignement précoce
(1)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
(1)
διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας
(1)
Διόρθωση - correction
(1)
διπολιτισμικό παιδί-enfant biculturel
(1)
διπολιτισμός-biculturalisme
(1)
δράση
(1)
δραστηριότητα 2 (ΕΠΙΠΕΔΟ β) - activité 2 (niveau B)
(1)
Εγχειρίδιο
(1)
εθνογραφική μέθοδος
(1)
εικόνα
(1)
εικόνα-image
(1)
εικονικά μηνύματα
(1)
εικονογραφημένο άλμπουμ για παιδιά, κινητοποίηση, τάξη της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας
(1)
Εκμάθηση γαλλικής γλώσσας - Apprentissage de la langue française
(1)
εκμάθηση ξένων γλωσσών
(1)
Εκπαίδευση ενηλίκων- Formation des adultes
(1)
εκπαιδευτικό λογισμικό
(1)
εκπαιδευτικός
(1)
εκπαιδευτικό σετ και Kit pédagogique
(1)
ΕΚΤΗ ΤΑΞΗ-SIXIEME CLASSE
(1)
Ελλάδα
(1)
έλλειψη κινήτρων démotivation
(1)
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ- PRIMAIRE GREC
(1)
Εμίλ - Emile
(1)
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
(1)
εναλλαγή κωδίκων
(1)
ενεργή συμμετοχή
(1)
ενεργοποίηση μέσω κινήτρων
(1)
ενεργός συμμετοχή
(1)
ενήλικες
(1)
Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις ξένες γλώσσες-programme d’études commun pour les langues étrangères.
(1)
ενσωμάτωση και intégration
(1)
έντυπος τύπος - presse écrite
(1)
Εξετάσεις γαλλικών ειδικότητας
(1)
Επαυξημένη Πραγματικότητα
(1)
επεξεργασία δραστηριοτήτων δημιουργικής γραφής
(1)
επεξεργασία λογοτεχνικού κειμένου
(1)
επίδοση
(1)
Επικοινωνία
(1)
επικοινωνία και communication
(1)
επικοινωνιακές γλωσσικές δεξιότητες
(1)
επικοινωνιακές και γλωσσικές ικανότητες
(1)
Επικοινωνιακή δεξιότητα
(1)
επιμόρφωση
(2)
επίπεδα
(1)
ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-RECHERCHE SUR LE TERRAIN
(1)
εργαλεία
(1)
ερωτηματολόγιο
(1)
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-QUESTIONNAIRE
(1)
ετερογένεια
(1)
ευρωπαϊκό πρόγραμμα CLIL/EMILE, διγλωσσία, πρώιμη εκπαίδευση, περιεχόμενο, επικοινωνία, πολυγλωσσία, γλωσσική εμβύθιση, ενσωμάτωση, κίνητρο, διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας, μαθήματα μη γλωσσικού περιεχομένου.
(1)
ευρωπαϊκό πρόγραμμα CLIL/EMILE και projet CLIL/EMILE
(1)
εφαρμογές
(1)
εφαρμογή στην τάξη και mise en pratique en classe
(1)
εφημερίδα της τάξης - journal de classe
(1)
η αφύπνιση των γλωσσών
(1)
η γνωστική ανάπτυξη
(1)
η πολυγλωσσία
(2)
η προσχολική ηλικία
(1)
η πρώιμη εκμάθηση
(1)
Ήχοι, προσωδία - sons, prosodie
(1)
θεματική διατροφή - thématique de l’alimentation
(1)
Θερινή γλωσσική κατασκήνωση Camp d'été francophone
(1)
θεωρίες μάθησης
(1)
θεωριεσ παιδαγωγων
(1)
ιδιαιτερεσ αναγκεσ /προσδοκιεσ των παιδιων 10-12 χρονων
(1)
ΙΕΚ
(1)
ιστολόγιο
(1)
Ιστορία- Ηistoire
(1)
καθήκοντα
(2)
καινοτομία
(1)
κατανόηση προφορικού/γραπτού λόγου
(1)
Κατάσταση της γαλλικής γλώσσας Situation du Fle
(1)
κέντρα δια βίου μάθησης
(1)
Κέντρο Διά Βίου Μάθησης -Centre de Formation Tout au Long de la Vie
(1)
κιναισθητικοί / kinesthésiques
(1)
ΚΙΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟΙ-KINESTHESIQUES
(1)
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
(1)
κίνητρα, βελτιστοποίηση, γαλλικά ως ξένη γλώσσα, ΚΠΓ, εξωτερική αξιολόγηση
(1)
κίνητρα και motivation
(1)
κίνητρο
(3)
Κίνητρο, ALAM, ψηφιακά κουίζ, Kahoot, εκλεκτισμός (ικανότητα σωστής εκλογής), αυτονομία
(1)
Κίνητρο και Motivation
(1)
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο αναφοράς για τη γλώσσα
(1)
Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τη γλώσσα (εν συντομία ΚΕΠΑ)
(1)
Κοινωνικά Δίκτυα- Réseaux sociaux
(1)
κουίζ διακλάδωσης
(1)
ΚΠΓ, KPG
(1)
ΚΠΓ-KPG
(1)
Λάθη - erreurs
(1)
Λέξεις-κλειδιά: παραμύθι, καμίσιμπαϊ, φαντασία, δημιουργικότητα, γαλλόφωνη τάξη, δημοτικό σχολείο, διδακτική παρέμβαση
(1)
λογισμικά δημιουργίας κόμικ
(1)
Λογισμικό
(1)
Λογοτεχνια
(1)
Λογοτεχνία, διδασκαλία γαλλικής γλώσσας
(1)
Λογοτεχνικό κείμενο
(1)
Λογοτεχνικό κείμενο και διδασκαλία/εκμάθηση της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας
(1)
μαθαίνω να μαθαίνω
(1)
μαθήματα μη γλωσσικού περιεχομένου
(1)
Μάθηση
(1)
μαθησιακές δυσκολίες
(2)
μαθησιακός τύπος, οπτικός, ακουστικός, κιναισθητικός, τραγούδι, ηχητικό ντοκουμέντο, βίντεο-κλιπ, απομνημόνευση, παιδική αντίληψη, δημοτικό σχολείο
(1)
μεθοδοσ Arthur et Lilou 2
(1)
μέθοδος πρότζεκτ
(1)
Μητρική γλώσσα - langue maternelle
(1)
ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ-MNEMOTECHNIQUES
(1)
Μουσείο, Βαλίτσα, πρωτοβάθμια, διδασκαλία, Γαλλική γλώσσα
(1)
μυθιστόρημα
(1)
νέες τεχνολογίες
(1)
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
(1)
Νέες τεχνολογίες και Νouvelles technologies
(1)
νευροεπιστήμες
(1)
νευροπαιδαγωγική
(1)
νοοτροπία καθηγητών και attitude des enseignants
(1)
ομαδοσυνεργατική διδασκαλία
(1)
Οπτικοακουστικά μέσα και Supports audiovisuels
(1)
ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΙ-AUDIOVISUELS
(1)
οπτικοακουστικό υλικό και matériels audiovisuels
(1)
οπτικοί / visuels
(1)
ΟΠΤΙΚΟΙ-VISUELS
(1)
παιγνιώδεις δραστηριότητες
(1)
Παιγνιώδεις εκπαιδευτικές τεχνικές
(1)
παιδαγωγικά σενάρια
(1)
παιδαγωγική Freinet - pédagogie Freinet
(1)
Παιδαγωγική βάση Base pédagogique
(1)
παιδαγωγική του σχεδίο - pédagogie du projetυ εργασίας
(1)
παιδαγωγικό εργαλείο
(1)
παιδαγωγικό σενάριο, δημιουργική σκέψη
(1)
παιδαγωγικό σενάριο και scénario pédagogique
(1)
ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
(1)
παιχνίδι
(2)
παιχνίδι, θέατρο, κινητοποίηση, δημιουργικότητα, σχολείο, τάξη της γαλλικής ως ξένης γλώσσας.
(1)
παιχνίδι, παρότρυνση, παντομίμα
(1)
πανελλήνιες εξετάσεις στο ειδικό μάθημα των γαλλικών
(1)
πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα των γαλλικών
(1)
ΠΑΡΑΜΥΘΙ
(1)
παραμύθι
(1)
παρατήρηση
(1)
παρότρυνση
(1)
περιεχόμενο και contenu
(1)
πίνακες παρακολούθησης μαθημάτων grilles d'observation
(1)
Πλαίσιο Γλωσσών, ΕΠΣ.ΞΓ, αξιολόγηση, κίνητρο, πιστοποίηση.
(1)
πλατφόρμες ψηφιακής συνεργασίας και plateformes numériques de collaboration
(1)
πολιτισμός
(1)
πολιτισμός και culture/civilisation
(1)
Πολλαπλές νοημοσύνες
(1)
πολυγλωσσία
(1)
πολυγλωσσία, αφύπνιση στη διαφορετικότητα των γλωσσών
(1)
πολυγλωσσία, διαπολιτισμική εκπαίδευση, κίνητρα για μάθηση, γλωσσική και πολιτισμική ποικιλομορφία, στρατηγικές μάθησης, γυμνάσιο
(1)
Πολυγλωσσία Plurilinguisme
(1)
Πολυγλωσσικές προσεγγίσεις Approches plurielles
(1)
ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ
(1)
ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΑΞΗ
(1)
πολυμέσα και multimédia
(1)
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ
(1)
πολυπολιτισμική τάξη
(1)
πολυτροπικές προσεγγίσεις
(1)
Πραγματολογική ικανότητα, compétence pragmatique
(1)
Πράξεις λόγου, actes de parole
(1)
πρόγραμμα σπουδών
(1)
προγράμματα προώθησης γλωσσών
(1)
Προγράμματα Σπουδών
(1)
προσέγγιση με προσανατολισμό στη δράση
(1)
προσέγγιση με προσανατολισμό τη δράση
(1)
Προσέγγιση προσανατολισμένη στη δράση
(1)
προσέγγιση προσανατολισμένη στη δράση,
(1)
προσπολιτισμός
(1)
προσχολική διδασκαλία της Γαλλικης
(1)
Προφορά - prononciation
(1)
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
(1)
προώθηση της γαλλικής γλώσσας και γαλλικού πολιτισμού Promotion de la langue/culture française
(1)
πρωιμη εκπαίδευση
(1)
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
(1)
Σημειωτική
(1)
σημειωτική προσέγγιση
(1)
Σινεμά
(1)
Σοβαρό παιχνίδι
(1)
στρατηγικές εκμάθησης
(1)
στρατηγικές μάθησης
(1)
ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΑΙΔΕΥΣΗ
(1)
Συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό- Μatériel éducatif supplémentaire
(1)
συναισθηματικότητα
(1)
συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης
(1)
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
(1)
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΖΩΝΗ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΚΙΝΗΤΡΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΘΗΣΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ, ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ, ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
(1)
συνεργατική μάθηση
(1)
Σχάρα αξιολόγησης- Grille d'évaluation
(1)
Σχολικά κίνητρα
(1)
Σώματα κειμένων, corpus
(1)
τάξη Γαλλικών
(1)
ταξιδιωτικό ημερολόγιο
(1)
Ταυτότητα
(1)
τέχνη και εκπαίδευση
(1)
Τεχνολογία Web 2.0
(1)
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
(1)
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση (εν συντομία ΤΠΕ)
(1)
ΤΠΕ
(3)
ΤΠΕ, LAMS, δημοτικό σχολείο, Γαλλικά ως ξένη γλώσσα
(1)
Τυπική και Άτυπη εκπαίδευση
(1)
τύποι μαθητών / types d’élèves
(1)
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΤΗ- TYPE D'ELEVE
(1)
Υβριδική εκπαίδευση
(1)
υβριδικός μηχανισμός
(1)
υπερπικοιλότητα
(1)
Φωτόδεντρο
(1)
χαρά, ευτυχία, καθηγητές, μαθητές
(1)
Ψηφιακοί Αυτόχθονες
(1)
ψηφιακός
(1)
ψηφιακό υλικό
(1)
1 - 30 από 819 τεκμήρια
Ταξινόμηση
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
Εκτέλεση δραστηριοτήτων που αφορούν στην προφορική ή γραπτή αλληλεπίδραση για τη διεξαγωγή διεπιστημονικών και διαπολιτισμικών έργων εργασίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο MISE EN OEUVRE DES TÂCHES À VISÉE INTERACTIVE OU SCRIPTURALE POUR LE MONTAGE DES PROJETS INTERDISCIPLINAIRES ET INTERCULTURELS AU PRIMAIRE GREC
Δημιουργός:
ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Βιοαφήγηση: Μελέτη του ρόλου και της εφαρμογής της στην τάξη της γαλλικής ως ξένης γλώσσας σε σχέση με την γνώμη και εμπειρία των καθηγητών Récit de vie: Etude sur son rôle et sa mise en place en classe du FLE en rapport avec l'attitude et l'expérience des enseignants
Δημιουργός:
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΜΟΥΣΙΑΚΗΣ ΒΑΛΙΤΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΛΟΥΒΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ LA PLANIFICATION ET L’APPLICATION D’UNE VALISE MUSÉE CONCERNANT LE LOUVRE DANS L’ENSEIGNEMENT DU FRANÇAIS LANGUE ÉTRANGÈRE (FLE) À L’ÉCOLE PRIMAIRE
Δημιουργός:
ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών για την ανάπτυξη της δεξιότητας της γραμματικής στη διδασκαλία των Γαλλικών ως ξένης γλώσσας Création des jeux numériques pour le développement de la compétence grammaticale à l'enseignement du FLE
Δημιουργός:
ΠΟΥΛΑΚΗ, ΝΙΚΗ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
fre, eng
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
« ΤΟ ERASMUS+ ΣΤΟΥΣ ΚΌΛΠΟΥΣ ΤΟΥ ΙΟΝΊΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΊΟΥ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΊ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΊΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΊΣΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑΣ 2012-16 » « ERASMUS+ AU SEIN DE L’UNIVERSITÉ IONIENNE : RÉFLEXIONS ET EXPÉRIENCES DANS LE CADRE DES MOBILITÉS 2012-16 ».
Δημιουργός:
Τσιμπίδα, Γεωργία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
"L'enseignement du francais a l'ecole primaire: la dimension affective dans la relation enseignant-apprenant comme source de motivation dans la classe."
Δημιουργός:
Αγοραστού, Άννα
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Επαυξημένη Πραγματικότητα και Αυτονομία του μαθητή. Η χρήση του εργαλείου Aurasma στο πλαίσιο μιας υβριδικής μάθησης Realité Augmentée et Autonomie de l' apprenant : L' utilisation de l' outil Aurasma dans le cadre d' un apprentissage hybride
Δημιουργός:
Ματθιουδάκη, Όλγα
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Ο καθηγητής/προσπολιτιστής αντιμέτωπος με την πρόκληση της πολυπολιτισμικής τάξης: τα προβλήματα επιμόρφωσης, κινήτρου, μέσων. Μελέτη περίπτωσης της γαλλικής και της ισπανικής ως ξένη γλώσσα, στον πρώτο κύκλο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στην Ισπανία και στην Πορτογαλία. L’enseignant/acculturateur devant le défi de la classe multiculturelle: les problèmes de formation, de motivation, de moyens. Étude de cas du français et de l’espagnol comme langues étrangères, au premier cycle du secondaire en Grèce, en Espagne et au Por¬tugal.
Δημιουργός:
ΠΑΤΕΡΙΑΝΑΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Conception des activités interactives visant l'enseignement du Français sur Objectifs Spécifiques (FOS) : le cas des étudiants en Hôtellerie et Tourisme à Rethymno, Crète
Δημιουργός:
ΜΠΕΝΕΤΑΤΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η επιμόρφωση των καθηγητών στις ΤΠΕ. Γνώμες και ανάγκες για επιμόρφωση. Έρευνα στους καθηγητές της Γαλλικής γλώσσας της ΔΕ, στην Αθήνα La formation des enseignants sur les TICE. Opinions et besoins en formation. Enquête de terrain réalisée auprès des enseignants du FLE dans l’enseignement secondaire de la région d’Athènes.
Δημιουργός:
Παραφόρου, Ελένη
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
fre, gre
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Εφαρμογή του EMILE στο δημοτικό. Ενίσχυση της ξένης γλώσσας μέσω της διαθεματικότητας Application de l'enseignement EMILE dans une classe du primaire. Renforcement de la langue étrangère à travers l'interdisciplinarité
Δημιουργός:
Μενεξέ, Βενετία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Enseignement/Apprentissage du FLE : Comment faire face aux troubles d’apprentissage des élèves ?
Δημιουργός:
Μαυροειδή, Αγάπη-Δήμητρα
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η ένταξη της γαλλικής γραμματικής στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο με στόχο την ανάπτυξη της επικοινωνιακής δεξιότητας και σε σχέση με το μαθησιακό στυλ των μαθητών L'intégration de la grammaire française à l'école primaire grecque en vue du développement de la compétence communicative en fonction des styles d'apprentissage des apprenants
Δημιουργός:
ΚΟΥΡΚΟΥΝΗ, ΜΑΡΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ,ΕΠΙΠΕΔΟ Α1 ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ,ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ:ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑTΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ « Action.fr-gr 1 ». Le développement de la compétence de la compréhension orale au collège public, niveau A1 par le biais d’un outil numérique, interactif ; création des activités appuyées sur des documents audio authentiques comme support du manuel scolaire « Action.fr-gr 1 »
Δημιουργός:
ΣΙΤΑ-ΝΤΟΥΝΤΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Οι πηγές της έλλειψης κινήτρων στους μαθητές του ελληνικού δημοτικού σχολείου στην τάξη εκμάθησης των γαλλικών Les sources de démotivation des apprenants du primaire grec en classe de FLE
Δημιουργός:
Βάγια, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Οι γαλλόφωνες θερινές κατασκηνώσεις που οργανώνουν στην Ελλάδα τα ιδιωτικά σχολεία και κέντρα ξένων γλωσσών : η συμβολή τους στη προώθηση της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού Les camps d'été francophones organisés en Grèce par les écoles et centres de langues privés : leur contribution à la promotion de la langue/culture française
Δημιουργός:
Βασιλούδη, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ DELF PRIM A1.1 /A1 L'ENSEIGNEMENT DU FLE AU PRIMAIRE DANS LE CADRE DE LA PREPARATION DU DELF PRIM A1.1 ET A1
Δημιουργός:
Μπαλλά, Χρυσούλα
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Πολυγλωσσία και διδακτική ποικιλομορφία των γλωσσών: Ποιες είναι οι πολιτικές της αλληλοκατανόησης στις λατινογενείς γλώσσες. Plurilinguisme et diversité didactique des langues: Quelles sont les politiques de l’intercompréhension en langues romanes?
Δημιουργός:
ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ : ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ LA CREATION DES REL CONFORMES A L'APPROCHE ACTIONNELLE : UN NOUVEAU DEFI POUR L'ENSEIGNANT DE FLE EN CONTEXTE HELLENIQUE.
Δημιουργός:
Βλασσοπούλου, Ευαγγελία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Πολιτιστικές Αναπαραστάσεις της Γαλλοφωνίας στα εγχειρίδια της Γαλλικής Γλώσσας στην Ελλάδα: μελέτη σημειωτική και συγκριτική Représentations culturelles concernant la Francophonie dans les manuels de FLE en Grèce: étude comparative et sémiotique
Δημιουργός:
ΚΟΥΡΝΕΤΑ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Ε' ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. « Le travail en groupe en classe de FLE : son impact sur le processus d’enseignement/apprentissage. Un soutien précieux sur la socialisation et la motivation des élèves de la 5e classe de l’école primaire grecque.»
Δημιουργός:
ΛΕΠΙΔΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Τα διαδραστικά τετράδια και η συγκεκριμενοποίηση των γραμματικών γνώσεων στην τάξη των γαλλικών Les cahiers interactifs et la concrétisation des connaissances grammaticales en classe de FLE
Δημιουργός:
Παπαδάκη, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Οι πράξεις λόγου στη γραπτή δοκιμασία του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ), επίπεδα Β2-Γ1 Les actes de parole dans l'épreuve de production écrite du système grec de certification nationale de compétences en langues étrangères (KPG) niveaux B2-C1
Δημιουργός:
Δραγούμη, Ιωάννα
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η αξιολόγηση των διαπολιτισμικών δεξιοτήτων στο πλαίσιο της διδασκαλίας/μάθησης της γλώσσας και του πολιτισμού : η αξιολόγηση του savoir-s'engager L'évaluation de la compétence en communication interculturelle (CCI) dans le contexte de l'enseignement/apprentissage des langues et des cultures: l'évaluation liée au savoir-s'engager
Δημιουργός:
Τσουβαλά, Αλεξάνδρα
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Τα εικονικά μηνύματα στα εγχειρίδια της γαλλικής γλώσσας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο. Μια κοινωνιοσημειωτική προσέγγιση δυο εγχειριδίων Les messages iconiques dans les manuels de FLE au primaire grec. Une approche sociosemiotique de deux manuels
Δημιουργός:
ΣΟΛΑΚΙΔΟΥ, ΖΩΗ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Επαγγελματική κατάρτιση κομμωτικής στην Ελλάδα στα δημόσια σχολεία : τα Προγράμματα Σπουδών και τα θέματα των τελικών εξετάσεων στα δημόσια σχολεία Formation professionnelle de coiffure en Grèce aux établissements publics : les Programmes d'Etudes et les sujets des examens finaux dans les établissements publics
Δημιουργός:
Κατέρη, Σοφία
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Γλώσσα και ταυτότητα: η γλώσσα ως μέσο συνειδητοποίησης του εαυτού και προσέγγισης του Άλλου. Η ανάπτυξη της διαπολιτισμικής συνείδησης των μαθητών μέσω του κειμένου " Η Μητρική Γλώσσα" του Βασίλη Αλεξάκη. Langue et identité: la langue comme moyen de prise de conscience de Soi-même et d'approchement de l'Autre. Le développement de la prise de conscience interculturelle des apprenants au moyen du texte "La Langue Maternelle" de Vassilis Alexakis.
Δημιουργός:
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Τύπος τεκμηρίου:
Διπλωματική εργασία
Χρονολογία :
2017
Γλώσσα:
Γαλλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Συλλογή:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελληνικου Ανοικτού Πανεπιστημίου
RDF
Η διαθεματική προσέγγιση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα μέσω του προγράμματος ÉMILE :Μελέτη περίπτωσης στο ελληνικό γυμνάσιο La perspective interdisciplinaire dans le système éducatif grec à travers le p