Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(14)
Επιστημονικό άρθρο
(14)
Τμήμα έκδοσης
(14)
Τμήμα περιοδικού
(14)
Χρονολογία
2020 - 2024
(4)
2015 - 2019
(10)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(1)
Ελληνική γλώσσα
(13)
Φορέας / συλλογή
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
(14)
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
(14)
Επιμέρους συλλογή
New researchers
(14)
Περιοδικό
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
(14)
Τύπος τεκμηρίου
info:eu-repo/semantics/article
(14)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(14)
qualitative method for data collection
(1)
quantitative research
(1)
theoretical study
(1)
Αξιολόγηση λεξιλογικής γλωσσικής ικανότητας με άτυπες δοκιμασίες
(1)
Θεωρητική Μελέτη
(1)
ποιοτική μέθοδος
(1)
Ποσοτική έρευνα
(1)
Θέμα
/New Public Management
(1)
autobiography
(1)
children's literature
(1)
cognitive mechanisms
(1)
collective efficacy
(1)
conflicts
(1)
dealing with conflicts
(1)
differentiated assessment
(1)
Differentiated instruction
(1)
early childhood
(1)
education
(1)
Educational Administration
(1)
Educational Management
(1)
educational policy
(1)
gender stereotypes
(1)
healthy eating habits
(1)
high school performance
(2)
high technical guidance
(1)
historical concepts
(1)
informational books
(1)
intercultural education
(1)
John Kotter’s model of organizational changes
(1)
language skills
(1)
learning disabilities
(2)
lexical language ability
(1)
physical education
(1)
picture communication symbols (PCS)
(1)
political socialization
(1)
practices
(1)
preschool age
(1)
primary education
(1)
principal
(1)
Public Management
(1)
pupils
(1)
reforms
(1)
refugee children
(1)
School Autonomy
(1)
school organization
(1)
School Principal
(1)
School-Wide Positive Behavior Support
(1)
scientific literacy
(1)
secondary education
(1)
second order concepts
(1)
sit-ins
(1)
skills of badminton
(1)
social inclusion
(1)
teachers
(3)
teachers’ views
(1)
teaching and methodological approaches
(1)
teaching history
(1)
teaching methods
(1)
The Book Thief
(1)
theoretical models of organizational change
(1)
Translated children’s and adolescent literature
(1)
written narratives
(1)
Απόψεις εκπαιδευτικών
(1)
αυτοβιογραφικός λόγος
(1)
Αυτονομία Σχολικής Μονάδας
(1)
γλωσσικές δεξιότητες
(1)
γνωστικοί μηχανισμοί
(1)
γραπτές αφηγήσεις
(1)
δεξιότητες badminton
(1)
διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
διαφοροποιημένη αξιολόγηση
(1)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
(1)
διαχείριση συγκρούσεων
(1)
διγλωσσία
(1)
διδακτικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις
(1)
διδασκαλία ιστορίας
(1)
διεύθυνση σχολικής μονάδας
(1)
Διευθυντής
(1)
εικονιστικά συμβολικά συστήματα (PCS)
(1)
Εκπαιδευτική Διοίκηση
(1)
εκπαιδευτική μονάδα
(1)
Εκπαιδευτική Πολιτική
(1)
εκπαιδευτικοί
(3)
Εκπαιδευτικό Σύστημα
(1)
έμφυλα στερεότυπα
(1)
επιστημονικός γραμματισμός
(1)
Η κλέφτρα των βιβλίων
(1)
Θεωρητικά Μοντέλα Οργανωσιακής Αλλαγής
(1)
ιστορικές δομικές έννοιες
(1)
καταλήψεις σχολείων
(1)
κοινωνική ένταξη
(1)
λεξιλογική γλωσσική ικανότητα
(1)
μαθησιακές δυσκολίες
(2)
μαθητές
(1)
μέθοδοι διδασκαλίας
(1)
Μεταφρασμένη παιδική και εφηβική λογοτεχνία
(1)
Μοντέλο John Kotter
(1)
Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ
(1)
νηπιαγωγείο
(1)
Παιδεία
(1)
Παιδιά-πρόσφυγες
(1)
παιδικά βιβλία γνώσεων
(1)
παιδική λογοτεχνία
(1)
πολιτική κοινωνικοποίηση
(1)
πρακτικές
(1)
πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες
(1)
προσχολική ηλικία
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
συγκρούσεις
(1)
συλλογική αποτελεσματικότητα
(1)
Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών
(1)
τεχνικές υψηλής καθοδήγησης
(1)
υγιεινές διατροφικές συνήθειες
(1)
υψηλή σχολική επίδοση
(2)
φυσική αγωγή
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 14 από 14 αποτελέσματα
Οιονεί χαρτογράφηση εννοιολογικής προσέγγισης της ιστορίας στο νηπιαγωγείο Quasi mapping of conceptual approaching of history at kindergarten
Δημιουργός:
Καραμανώλη, Ελένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
ιστορικές δομικές έννοιες, teaching history, νηπιαγωγείο, early childhood, διδασκαλία ιστορίας, second order concepts, historical concepts
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ενδοσχολικές συγκρούσεις εκπαιδευτικών: Αποτελέσματα και λύσεις Conflicts among teachers in school, effects and solutions
Δημιουργός:
Μαυρογεώργου, Ελένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
school organization, principal, διαχείριση συγκρούσεων, διεύθυνση σχολικής μονάδας, teachers, εκπαιδευτικοί, conflicts, συγκρούσεις, εκπαιδευτική μονάδα, dealing with conflicts
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Προσαρμογή του θεωρητικού μοντέλου οργανωσιακής αλλαγής του John Kotter στην εισαγωγή και εφαρμογή εκπαιδευτικών πολιτικών Adaptation of John Kotter's theoretical model of organizational change, for the introduction and implementation of educational policies
Δημιουργός:
Keravnos, Nikos
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
Εκπαιδευτική Πολιτική, theoretical models of organizational change, educational policy, education, John Kotter’s model of organizational changes, Παιδεία, Μοντέλο John Kotter, Θεωρητικά Μοντέλα Οργανωσιακής Αλλαγής, Εκπαιδευτικό Σύστημα, reforms
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η αποτελεσματικότητα της χρήσης εικονιστικών επικοινωνιακών συμβόλων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας στη διδασκαλία δεξιοτήτων στο Badminton. The effectiveness of using picture communication symbols at preschool children in teaching skills in badminton
Δημιουργός:
Zetou, Eleni, Antoniou, Panagiotis, Bebetsos, Evangelos, Giakouvaki, Athanasia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
physical education, εικονιστικά συμβολικά συστήματα (PCS), preschool age, προσχολική ηλικία, μέθοδοι διδασκαλίας, δεξιότητες badminton, skills of badminton, φυσική αγωγή, teaching methods, picture communication symbols (PCS)
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαπολιτισμική εκπαίδευση και κοινωνική ένταξη των παιδιών-προσφύγων: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Intercultural education and social inclusion of refugee children: Teachers' perceptions
Δημιουργός:
Μάνεσης, Νικόλαος, Σγούρα, Αγγελική, Μητροπούλου, Φωτεινή
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Παιδιά-πρόσφυγες, διαπολιτισμική εκπαίδευση, intercultural education, teachers, εκπαιδευτικοί, κοινωνική ένταξη, πρακτικές, Refugee children, social inclusion, practices
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι καταλήψεις των σχολείων από τους μαθητές ως μορφή πολιτικής διαμαρτυρίας: εμπειρική προσέγγιση σε γενικά λύκεια της Κεντρικής Μακεδονίας School students’ sit-ins as a form of unconventional political demonstration: empirical approach in Lyceums (ISCED 3) of central Macedonia in Greece
Δημιουργός:
Papaeconomou, Anthony
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
pupils, political socialization, secondary education, μαθητές, πολιτική κοινωνικοποίηση, sit-ins, καταλήψεις σχολείων
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι επιδράσεις του νέου δημόσιου μάνατζμεντ στην εκπαίδευση The influences of New Public Management in Education
Δημιουργός:
Σταύρου, Δημήτριος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
Εκπαιδευτική Διοίκηση, Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ, School Autonomy, Public Management, Διευθυντής, /New Public Management, Αυτονομία Σχολικής Μονάδας, School Principal, Educational Management, Educational Administration
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
"Δεν είναι διγλωσσία. Δεν υπάρχει επικοινωνία": Διερεύνηση των απόψεων Ελλήνων εκπαιδευτικών για τη διγλωσσία προσφύγων μαθητών και μαθητριών: Μελέτη περίπτωσης “It is not bilingualism. There is no communication”: Examining Greek teachers’ views towards refugee children’s bilingualism: A case study
Δημιουργός:
Chiona, Smaro, Tolakidou, Pinelopi, Maligkoudi, Christina
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
teachers’ views, refugee children, teaching and methodological approaches, Απόψεις εκπαιδευτικών, πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες, διγλωσσία, διδακτικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το τραύμα στη μεταφρασμένη παιδική και εφηβική λογοτεχνία: The Book Thief Translated children’s and adolescent literature: The Book Thief
Δημιουργός:
Κόρκα, Νικολέττα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Translated children’s and adolescent literature, Η κλέφτρα των βιβλίων, Μεταφρασμένη παιδική και εφηβική λογοτεχνία, The Book Thief
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συγκριτική μελέτη παραγωγής γραπτών αφηγήσεων μέσω τεχνικών υψηλής καθοδήγησης σε μαθητές Δ΄- ΣΤ΄ δημοτικού A comparative study of production written narratives via technical of high guidance in pupils of the last three grades of primary school
Δημιουργός:
Xanthi, Styliani
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
high technical guidance, learning disabilities, γραπτές αφηγήσεις, τεχνικές υψηλής καθοδήγησης, μαθησιακές δυσκολίες, written narratives, υψηλή σχολική επίδοση, high school performance
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και αξιολόγηση: Ενδεικτικό σχέδιο στο μάθημα της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου Differentiated instruction and assessment: An indicative lesson plan for the subject of Language in Primary School
Δημιουργός:
Χολέβας, Νικόλαος, Αναστασόπουλος, Νικόλαος, Αλεξόπουλος, Δημήτριος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
healthy eating habits, υγιεινές διατροφικές συνήθειες, differentiated assessment, Διαφοροποιημένη διδασκαλία, διαφοροποιημένη αξιολόγηση, Differentiated instruction
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερεύνηση της λεξιλογικής γλωσσικής ικανότητας σε μαθητές Δ΄- ΣΤ΄ δημοτικού: Μία συγκριτική μελέτη Investigation of lexical language ability in pupils D - F grades of primary school: A comparative study
Δημιουργός:
Xanthi, Styliani
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
lexical language ability, λεξιλογική γλωσσική ικανότητα, γλωσσικές δεξιότητες, cognitive mechanisms, γνωστικοί μηχανισμοί, language skills, learning disabilities, μαθησιακές δυσκολίες, υψηλή σχολική επίδοση, high school performance
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Επίδραση του Σχολικού Συστήματος Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών στη συλλογική αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών School-Wide Positive Behavior Support effect on collective teacher efficacy
Δημιουργός:
Goutas, Theodoros
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
School-Wide Positive Behavior Support, Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών, teachers, εκπαιδευτικοί, collective efficacy, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, primary education, συλλογική αποτελεσματικότητα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πρότυπα γυναικών στα σύγχρονα παιδικά βιβλία γνώσεων. Καταρρίπτοντας την έμφυλη ιδεολογική διχοτομία στον χώρο των Επιστημών Female role models in contemporary children’s informational books Breaking the gender ideological dichotomy in the field of Science
Δημιουργός:
Angelaki, Rosy Triantafyllia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2022
Θέμα:
παιδική λογοτεχνία, αυτοβιογραφικός λόγος, scientific literacy, επιστημονικός γραμματισμός, gender stereotypes, informational books, autobiography, παιδικά βιβλία γνώσεων, έμφυλα στερεότυπα, children's literature
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!