Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
Τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
ΚΑΙ
'Η
ΌΧΙ
×
Πληκτρολογήστε λέξη ή φράση
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
ΚΑΙ
'Η
Tύπος τεκμηρίου
ΚΑΙ
'Η
Χρονολογία
Φορέας / συλλογή
+
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης
Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
Tύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(20)
Επιστημονικό άρθρο
(20)
Τμήμα έκδοσης
(20)
Δημοσίευση σε περιοδικό
(20)
Χρονολογία
2020 - 2024
(11)
2015 - 2019
(9)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(3)
Ελληνική γλώσσα
(17)
Φορέας / συλλογή
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
(20)
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
|
ΕΚΤ e
Journals
(20)
Επιμέρους συλλογή
Special Theme
(20)
Περιοδικό
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
(20)
Τύπος τεκμηρίου
Action research
(1)
Ethnographic research
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(20)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(20)
Θεωρία; Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εφαρμογής
(1)
ποιοτική έρευνα
(1)
Θέμα
action research
(2)
Active learning
(1)
assessment
(1)
Augmented reality
(1)
Aυτοπροσδιορισμός
(1)
child
(1)
children’s perspectives
(1)
constructivism
(1)
cooperative learning
(1)
creativity
(1)
culturally and linguistically diverse students
(1)
Developing physical learning environment
(1)
developmentally appropriate pedagogy
(1)
dialogical practices
(1)
Differentiated Instruction
(3)
differentiated pedagogy
(1)
differentiating criteria
(1)
Differentiation
(2)
Dimensions of diversity
(1)
Disability
(1)
Disability Studies
(1)
early childhood education
(2)
Ecers-R
(1)
Educational process
(1)
elicitation process
(1)
environmental rating scales
(1)
Flexibility
(1)
funds of knowledge
(1)
game design
(1)
game development
(1)
Holistic approach of differentiated instruction
(1)
Inclusive education
(2)
Inclusive Practices
(1)
Integrated Curriculum approach
(1)
interests
(1)
kindergarten
(1)
learning disabilities
(1)
learning styles
(1)
linguistically appropriate practice
(1)
media
(1)
media education
(1)
metacognitive skills
(1)
misconceptions
(1)
mosaic approach
(1)
motivation
(1)
multimodality
(1)
music education
(1)
music reception
(1)
new paradigm of sociology of childhood
(1)
observation
(1)
participation in decision making
(1)
personalized learning
(1)
play
(4)
popular culture
(1)
practices
(1)
preschool age
(1)
preschool education
(2)
Preschool teachers
(1)
quality in early childhood education
(1)
Reflective practices
(1)
risk
(1)
risky play
(1)
self-determination
(1)
semiotic function of music
(1)
Social Model
(1)
sociocultural theory
(1)
special educational needs
(1)
Student Heterogeneity
(1)
student participation
(1)
toys
(1)
transmedia learning
(1)
universal design for learning
(1)
visual message
(1)
Αναπηρία
(1)
αναστοχασμός
(1)
ανίχνευση
(1)
αντιλήψεις
(1)
αξιολόγηση
(1)
αποθέματα γνώσης
(1)
ασφάλεια
(1)
γλωσσικά κατάλληλη πρακτική
(1)
δημιουργικότητα
(1)
διαθεματικότητα
(1)
διαλογικές πρακτικές
(1)
διαμεσική μάθηση
(1)
Διαστάσεις διαφορετικότητας
(1)
διαφοροποιημένη διδασκαλία
(2)
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική
(2)
διαφοροποίηση
(1)
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(1)
εκπαιδευτική διαδικασία
(1)
Εκπαιδευτικοί παιδιών προσχολικής ηλικίας
(1)
ενδιαφέροντα
(1)
ενεργητική μάθηση
(1)
Ενταξιακές πρακτικές
(1)
Ενταξιακή εκπαίδευση
(2)
εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής
(1)
επαυξημένη πραγματικότητα
(1)
έρευνα δράση
(1)
έρευνα δράσης
(1)
ευελιξία
(1)
καθολικός σχεδιασμός για τη μάθηση
(1)
Κίνητρα
(1)
κλίμακες αξιολόγησης
(1)
Κοινωνικό μοντέλο προσέγγισης της αναπηρίας
(1)
κοινωνικοπολιτισμική θεωρία
(1)
κουνστρουκτιβισμός
(1)
κριτήρια διαφοροποίησης
(1)
μαζική κουλτούρα
(1)
Μαθησιακές δυσκολίες
(1)
μαθησιακό στυλ
(1)
Μαθητική ετερογένεια
(1)
μέθοδος μωσαϊκού
(1)
μέσα μαζικής επικοινωνίας και ενημέρωσης
(1)
Μεταγνωστικές δεξιότητες
(1)
μετανάστες μαθητές
(1)
νέο παράδειγμα κοινωνιολογίας παιδικής ηλικίας
(1)
νηπιαγωγείο
(1)
ολιστική προσέγγιση της διαφοροποίησης
(1)
οπτικές των παιδιών
(1)
παιδί
(1)
παιχνίδι
(4)
παρανοήσεις
(1)
παρατήρηση
(1)
ποιότητα στη προσχολική εκπαίδευση
(1)
πρακτικές
(2)
προσχολική εκπαίδευση
(3)
προσωποποιημένη μάθηση
(1)
ρίσκο
(1)
ριψοκίνδυνο παιχνίδι
(1)
Σπουδές για την Αναπηρία
(1)
συμμετοχή μαθητών
(1)
συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων
(1)
συνεκπαίδευση
(1)
συνεργατική μάθηση
(2)
σχεδιασμός και ανάπτυξη παιχνιδιών
(1)
Τeachers’ perception and practices
(1)
1 - 20 από 20 τεκμήρια
Ταξινόμηση
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική στην προσχολική εκπαίδευση: Προκλήσεις και προοπτικές Differentiated pedagogy in early childhood education: Challenges and prospects
Δημιουργός:
Παπανδρέου, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική στο πλαίσιο της ενταξιακής εκπαίδευσης: ερευνώντας τις πρακτικές τελειόφοιτων νηπιαγωγών Differentiated pedagogy in the context of inclusive education: researching the practices of final-year Early Childhood Education undergraduate students
Δημιουργός:
Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά, Τσερμίδου, Λία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αποκωδικοποιώντας την υλοποίηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας Decoding Implementation of Differentiated Instruction
Δημιουργός:
Παντελιάδου, Σουζάνα, Παπά, Μιχαέλα-Δέσποινα, Σανδραβέλης, Άγγελος
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Προς μια ολιστική αντιμετώπιση της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής: Αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών παιδιών προσχολικής ηλικίας Toward an holistic approach of Differentiated Instruction: Preschool Teachers' perceptions and Practices
Δημιουργός:
Σφυρόερα, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αναθεωρώντας τη διαφοροποιημένη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο Rethinking the differentiated instruction in kindergarten
Δημιουργός:
Μαβίδου, Αναστασία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποίηση της διδασκαλίας και της μάθησης: Δυσκολίες και παρανοήσεις Differentiation of teaching and learning: Difficulties and misconceptions
Δημιουργός:
Ιωαννίδου-Κουτσελίνη, Μαίρη
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο: Αναδεικνύοντας τη σημασία της προαξιολόγησης και τη σύνδεσή της με διαδικασίες ανίχνευσης των ιδεών των παιδιών Differentiated Instruction in kindergarten: highlighting the significance of preassessment and its relation to eliciting processes used to study young children's ideas
Δημιουργός:
Καμπεζά, Μαρία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Από την έρευνα στην πράξη - Εισαγωγικό σημείωμα Differentiated instruction: from research to practice
Δημιουργός:
Κακανά, Δόμνα
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σχεδιασμός διαμεσικών μαθησιακών περιβαλλόντων για τη συνεκπαίδευση Designing transmedia learning environments for inclusive education
Δημιουργός:
Καϊμάρα, Πολυξένη, Οικονόμου, Ανδρέας, Δεληγιάννης, Ιωάννης
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική & ενταξιακή εκπαίδευση: θεωρητικές επισημάνσεις, προβληματισμοί και προοπτικές Differentiated pedagogy & Inclusive education: theoretical context, concerns and perspectives
Δημιουργός:
Παπασταυρινίδου, Γεωργία, Χριστοπούλου, Αθηνά, Λαμπροπούλου, Κωνσταντίνα, Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά, Τσερμίδου, Λία
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αξιολογώντας την ποιότητα στο νηπιαγωγείο με τη χρήση της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος για την Προσχολική Εκπαίδευση (ECERS-R) Assessing quality in kindergarten, through the use of Early Childhood Environmental Rating Scale (ECERS-R)
Δημιουργός:
Botsoglou, Kafenia, Kakana, Domna Mika
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο Συνδυασμός της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και της γλωσσικά κατάλληλης πρακτικής προς μια πολιτισμικά και γλωσσικά ευαισθητοποιημένη παιδαγωγική: Μια έρευνα δράσης σε μια τάξη υποδοχής Exploring the impact of blending differentiated instruction with linguistically appropriate practice towards a culturally and linguistically responsive pedagogy: An action research in a reception class
Δημιουργός:
Vitsou, Magdalini, Dimadi, Sophia
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2020
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Visual Messages Accompanied by Music: Preschool Children’s Interpretations
Δημιουργός:
Dogani, Konstantina, Constandinidou-Semoglou, Ourania
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Υποστηρίζοντας τις οπτικές των παιδιών στο ελεύθερο παιχνίδι: μια εκπαιδευτική παρέμβαση Supporting children’s perspectives in free play: an educational intervention
Δημιουργός:
Tanakidou, Maria, Avgitidou, Sofia
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο χώρος εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής σε συνεργατικό εκπαιδευτικό περιβάλλον στο νηπιαγωγείο The space as evolving material field of education in the collaborative kindergarten
Δημιουργός:
Zisopoulou, Eleni
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το παιδικό παιχνίδι σε έναν κόσμο που αλλάζει: Εισαγωγικό σημείωμα Children’s play in a changing world: Introduction
Δημιουργός:
Birbili, Maria
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η διακρίβωση του αυτοπροσδιορισμού μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε επικινδυνότητα για μαθησιακές δυσκολίες: η συμβολή των γνωστικών και μεταγνωστικών ικανοτήτων και των ευκαιριών πλαισίου The identification of self-determination of primary school students at risk for learning disabilities: the role of cognitive and meta-cognitive abilities and environmental opportunities
Δημιουργός:
Vouyoukas, Konstantinos
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εκπαιδευτικοί και σύγχρονο παιχνίδι: Η περίπτωση των παιχνιδιών της μαζικής κουλτούρας Educators and contemporary play: The case of popular culture toys
Δημιουργός:
Birbili, Maria
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο κίνδυνος της αποφυγής του ρίσκου στο παιχνίδι The risk of risk avoidance in play
Δημιουργός:
Kontopoulou, Melanthia
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Δημιουργικότητα και παιχνίδι στην προσχολική εκπαίδευση: Μία κοινωνιο-πολιτισμική προσέγγιση Creativity and play in early childhood education: a socio-cultural perspective
Δημιουργός:
Avgitidou, Sofia
Τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!