Toggle navigation
Search
Browse
EKT item types
Institutions
Collections
Interoperability
Info
The project
Help
For institutions
Contribute
Publication Requirements
Expression of Interest Form
Contact
ΕΛ
•
ΕΝ
In all fields
Subject
Type
Location
Title
Creator/contributor
×
+
Dialogoi! Theory and Praxis in Education
Search
Clear
Help
Filters
Clear
EKT item type
Article
(20)
Scientific article
(20)
Partial document
(20)
Journal part
(20)
Year
2020 - 2024
(11)
2015 - 2019
(9)
Language
English
(3)
Greek
(17)
Institution / collection
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
(20)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
(20)
Subcollections
Special Theme
(20)
Journal
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
(20)
Type
Action research
(1)
Ethnographic research
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(20)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(20)
Θεωρία; Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εφαρμογής
(1)
ποιοτική έρευνα
(1)
Subject
action research
(2)
Active learning
(1)
assessment
(1)
Augmented reality
(1)
Aυτοπροσδιορισμός
(1)
child
(1)
children’s perspectives
(1)
constructivism
(1)
cooperative learning
(1)
creativity
(1)
culturally and linguistically diverse students
(1)
Developing physical learning environment
(1)
developmentally appropriate pedagogy
(1)
dialogical practices
(1)
Differentiated Instruction
(3)
differentiated pedagogy
(1)
differentiating criteria
(1)
Differentiation
(2)
Dimensions of diversity
(1)
Disability
(1)
Disability Studies
(1)
early childhood education
(2)
Ecers-R
(1)
Educational process
(1)
elicitation process
(1)
environmental rating scales
(1)
Flexibility
(1)
funds of knowledge
(1)
game design
(1)
game development
(1)
Holistic approach of differentiated instruction
(1)
Inclusive education
(2)
Inclusive Practices
(1)
Integrated Curriculum approach
(1)
interests
(1)
kindergarten
(1)
learning disabilities
(1)
learning styles
(1)
linguistically appropriate practice
(1)
media
(1)
media education
(1)
metacognitive skills
(1)
misconceptions
(1)
mosaic approach
(1)
motivation
(1)
multimodality
(1)
music education
(1)
music reception
(1)
new paradigm of sociology of childhood
(1)
observation
(1)
participation in decision making
(1)
personalized learning
(1)
play
(4)
popular culture
(1)
practices
(1)
preschool age
(1)
preschool education
(2)
Preschool teachers
(1)
quality in early childhood education
(1)
Reflective practices
(1)
risk
(1)
risky play
(1)
self-determination
(1)
semiotic function of music
(1)
Social Model
(1)
sociocultural theory
(1)
special educational needs
(1)
Student Heterogeneity
(1)
student participation
(1)
toys
(1)
transmedia learning
(1)
universal design for learning
(1)
visual message
(1)
Αναπηρία
(1)
αναστοχασμός
(1)
ανίχνευση
(1)
αντιλήψεις
(1)
αξιολόγηση
(1)
αποθέματα γνώσης
(1)
ασφάλεια
(1)
γλωσσικά κατάλληλη πρακτική
(1)
δημιουργικότητα
(1)
διαθεματικότητα
(1)
διαλογικές πρακτικές
(1)
διαμεσική μάθηση
(1)
Διαστάσεις διαφορετικότητας
(1)
διαφοροποιημένη διδασκαλία
(2)
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική
(2)
διαφοροποίηση
(1)
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(1)
εκπαιδευτική διαδικασία
(1)
Εκπαιδευτικοί παιδιών προσχολικής ηλικίας
(1)
ενδιαφέροντα
(1)
ενεργητική μάθηση
(1)
Ενταξιακές πρακτικές
(1)
Ενταξιακή εκπαίδευση
(2)
εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής
(1)
επαυξημένη πραγματικότητα
(1)
έρευνα δράση
(1)
έρευνα δράσης
(1)
ευελιξία
(1)
καθολικός σχεδιασμός για τη μάθηση
(1)
Κίνητρα
(1)
κλίμακες αξιολόγησης
(1)
Κοινωνικό μοντέλο προσέγγισης της αναπηρίας
(1)
κοινωνικοπολιτισμική θεωρία
(1)
κουνστρουκτιβισμός
(1)
κριτήρια διαφοροποίησης
(1)
μαζική κουλτούρα
(1)
Μαθησιακές δυσκολίες
(1)
μαθησιακό στυλ
(1)
Μαθητική ετερογένεια
(1)
μέθοδος μωσαϊκού
(1)
μέσα μαζικής επικοινωνίας και ενημέρωσης
(1)
Μεταγνωστικές δεξιότητες
(1)
μετανάστες μαθητές
(1)
νέο παράδειγμα κοινωνιολογίας παιδικής ηλικίας
(1)
νηπιαγωγείο
(1)
ολιστική προσέγγιση της διαφοροποίησης
(1)
οπτικές των παιδιών
(1)
παιδί
(1)
παιχνίδι
(4)
παρανοήσεις
(1)
παρατήρηση
(1)
ποιότητα στη προσχολική εκπαίδευση
(1)
πρακτικές
(2)
προσχολική εκπαίδευση
(3)
προσωποποιημένη μάθηση
(1)
ρίσκο
(1)
ριψοκίνδυνο παιχνίδι
(1)
Σπουδές για την Αναπηρία
(1)
συμμετοχή μαθητών
(1)
συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων
(1)
συνεκπαίδευση
(1)
συνεργατική μάθηση
(2)
σχεδιασμός και ανάπτυξη παιχνιδιών
(1)
Τeachers’ perception and practices
(1)
Relevance
Ascending date
Descending date
1 - 20 to 20 results
Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική στην προσχολική εκπαίδευση: Προκλήσεις και προοπτικές Differentiated pedagogy in early childhood education: Challenges and prospects
Creator:
Παπανδρέου, Μαρία
EKT year:
2020
Subject:
αξιολόγηση, assessment, αποθέματα γνώσης, Διαστάσεις διαφορετικότητας, ενδιαφέροντα, sociocultural theory, Dimensions of diversity, κοινωνικοπολιτισμική θεωρία, funds of knowledge, interests
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική στο πλαίσιο της ενταξιακής εκπαίδευσης: ερευνώντας τις πρακτικές τελειόφοιτων νηπιαγωγών Differentiated pedagogy in the context of inclusive education: researching the practices of final-year Early Childhood Education undergraduate students
Creator:
Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά, Τσερμίδου, Λία
EKT year:
2020
Subject:
Αναπηρία, Disability, Κοινωνικό μοντέλο προσέγγισης της αναπηρίας, Ενταξιακή εκπαίδευση, Σπουδές για την Αναπηρία, Διαφοροποιημένη παιδαγωγική, Disability Studies, Inclusive education, Differentiation, Social Model
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αποκωδικοποιώντας την υλοποίηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας Decoding Implementation of Differentiated Instruction
Creator:
Παντελιάδου, Σουζάνα, Παπά, Μιχαέλα-Δέσποινα, Σανδραβέλης, Άγγελος
EKT year:
2020
Subject:
student participation, διαφοροποιημένη διδασκαλία, observation, παρατήρηση, πρακτικές, differentiated instruction, συμμετοχή μαθητών, practices
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Προς μια ολιστική αντιμετώπιση της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής: Αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών παιδιών προσχολικής ηλικίας Toward an holistic approach of Differentiated Instruction: Preschool Teachers' perceptions and Practices
Creator:
Σφυρόερα, Μαρία
EKT year:
2020
Subject:
Preschool teachers, Εκπαιδευτικοί παιδιών προσχολικής ηλικίας, Holistic approach of differentiated instruction, ολιστική προσέγγιση της διαφοροποίησης, αντιλήψεις, πρακτικές, Differentiated Instruction, αναστοχασμός, Τeachers’ perception and practices, Reflective practices, Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αναθεωρώντας τη διαφοροποιημένη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο Rethinking the differentiated instruction in kindergarten
Creator:
Μαβίδου, Αναστασία
EKT year:
2020
Subject:
μαθησιακό στυλ, preschool education, learning styles, προσχολική εκπαίδευση, διαθεματικότητα, Integrated Curriculum approach, Differentiated Instruction, Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποίηση της διδασκαλίας και της μάθησης: Δυσκολίες και παρανοήσεις Differentiation of teaching and learning: Difficulties and misconceptions
Creator:
Ιωαννίδου-Κουτσελίνη, Μαίρη
EKT year:
2020
Subject:
διαφοροποίηση, έρευνα δράση, παρανοήσεις, συνεργατική μάθηση, differentiation, κουνστρουκτιβισμός, constructivism, cooperative learning, action research, misconceptions
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο: Αναδεικνύοντας τη σημασία της προαξιολόγησης και τη σύνδεσή της με διαδικασίες ανίχνευσης των ιδεών των παιδιών Differentiated Instruction in kindergarten: highlighting the significance of preassessment and its relation to eliciting processes used to study young children's ideas
Creator:
Καμπεζά, Μαρία
EKT year:
2020
Subject:
κριτήρια διαφοροποίησης, kindergarten, elicitation process, νηπιαγωγείο, differentiating criteria, Differentiated Instruction, ανίχνευση, Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Από την έρευνα στην πράξη - Εισαγωγικό σημείωμα Differentiated instruction: from research to practice
Creator:
Κακανά, Δόμνα
EKT year:
2020
Subject:
διαφοροποιημένη διδασκαλία, differentiated instruction
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σχεδιασμός διαμεσικών μαθησιακών περιβαλλόντων για τη συνεκπαίδευση Designing transmedia learning environments for inclusive education
Creator:
Καϊμάρα, Πολυξένη, Οικονόμου, Ανδρέας, Δεληγιάννης, Ιωάννης
EKT year:
2020
Subject:
συνεκπαίδευση, διαφοροποιημένη παιδαγωγική, differentiated pedagogy, personalized learning, transmedia learning, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Augmented reality, game design, game development, universal design for learning, επαυξημένη πραγματικότητα, σχεδιασμός και ανάπτυξη παιχνιδιών, καθολικός σχεδιασμός για τη μάθηση, special educational needs, διαμεσική μάθηση, προσωποποιημένη μάθηση, inclusive education
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική & ενταξιακή εκπαίδευση: θεωρητικές επισημάνσεις, προβληματισμοί και προοπτικές Differentiated pedagogy & Inclusive education: theoretical context, concerns and perspectives
Creator:
Παπασταυρινίδου, Γεωργία, Χριστοπούλου, Αθηνά, Λαμπροπούλου, Κωνσταντίνα, Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά, Τσερμίδου, Λία
EKT year:
2020
Subject:
Ενταξιακή εκπαίδευση, Μαθητική ετερογένεια, Διαφοροποιημένη παιδαγωγική, Ενταξιακές πρακτικές, Student Heterogeneity, Inclusive education, Differentiation, Inclusive Practices
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αξιολογώντας την ποιότητα στο νηπιαγωγείο με τη χρήση της Κλίμακας Αξιολόγησης Περιβάλλοντος για την Προσχολική Εκπαίδευση (ECERS-R) Assessing quality in kindergarten, through the use of Early Childhood Environmental Rating Scale (ECERS-R)
Creator:
Botsoglou, Kafenia, Kakana, Domna Mika
EKT year:
2016
Subject:
quality in early childhood education, ποιότητα στη προσχολική εκπαίδευση, environmental rating scales, κλίμακες αξιολόγησης, Ecers-R
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο Συνδυασμός της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και της γλωσσικά κατάλληλης πρακτικής προς μια πολιτισμικά και γλωσσικά ευαισθητοποιημένη παιδαγωγική: Μια έρευνα δράσης σε μια τάξη υποδοχής Exploring the impact of blending differentiated instruction with linguistically appropriate practice towards a culturally and linguistically responsive pedagogy: An action research in a reception class
Creator:
Vitsou, Magdalini, Dimadi, Sophia
EKT year:
2020
Subject:
culturally and linguistically diverse students, έρευνα δράσης, μετανάστες μαθητές, linguistically appropriate practice, action research, γλωσσικά κατάλληλη πρακτική, Διαφοροποιημένη διδασκαλία, Differentiated instruction
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
English
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Visual Messages Accompanied by Music: Preschool Children’s Interpretations
Creator:
Dogani, Konstantina, Constandinidou-Semoglou, Ourania
EKT year:
2016
Subject:
music reception, music education, preschool age, semiotic function of music, preschool education, media education, visual message, multimodality, developmentally appropriate pedagogy
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
English
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Υποστηρίζοντας τις οπτικές των παιδιών στο ελεύθερο παιχνίδι: μια εκπαιδευτική παρέμβαση Supporting children’s perspectives in free play: an educational intervention
Creator:
Tanakidou, Maria, Avgitidou, Sofia
EKT year:
2016
Subject:
play, νέο παράδειγμα κοινωνιολογίας παιδικής ηλικίας, dialogical practices, mosaic approach, οπτικές των παιδιών, παιχνίδι, children’s perspectives, διαλογικές πρακτικές, συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων, μέθοδος μωσαϊκού, new paradigm of sociology of childhood, participation in decision making
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο χώρος εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής σε συνεργατικό εκπαιδευτικό περιβάλλον στο νηπιαγωγείο The space as evolving material field of education in the collaborative kindergarten
Creator:
Zisopoulou, Eleni
EKT year:
2016
Subject:
εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής, συνεργατική μάθηση, Active learning, Educational process, εκπαιδευτική διαδικασία, Cooperative learning, ευελιξία, Flexibility, Developing physical learning environment, ενεργητική μάθηση
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το παιδικό παιχνίδι σε έναν κόσμο που αλλάζει: Εισαγωγικό σημείωμα Children’s play in a changing world: Introduction
Creator:
Birbili, Maria
EKT year:
2016
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η διακρίβωση του αυτοπροσδιορισμού μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε επικινδυνότητα για μαθησιακές δυσκολίες: η συμβολή των γνωστικών και μεταγνωστικών ικανοτήτων και των ευκαιριών πλαισίου The identification of self-determination of primary school students at risk for learning disabilities: the role of cognitive and meta-cognitive abilities and environmental opportunities
Creator:
Vouyoukas, Konstantinos
EKT year:
2016
Subject:
Aυτοπροσδιορισμός, Μαθησιακές δυσκολίες, Μεταγνωστικές δεξιότητες, motivation, learning disabilities, metacognitive skills, self-determination, Κίνητρα
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εκπαιδευτικοί και σύγχρονο παιχνίδι: Η περίπτωση των παιχνιδιών της μαζικής κουλτούρας Educators and contemporary play: The case of popular culture toys
Creator:
Birbili, Maria
EKT year:
2016
Subject:
play, toys, προσχολική εκπαίδευση, popular culture, μαζική κουλτούρα, παιχνίδι, μέσα μαζικής επικοινωνίας και ενημέρωσης, media, early childhood education
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο κίνδυνος της αποφυγής του ρίσκου στο παιχνίδι The risk of risk avoidance in play
Creator:
Kontopoulou, Melanthia
EKT year:
2016
Subject:
play, risky play, ασφάλεια, παιδί, ριψοκίνδυνο παιχνίδι, παιχνίδι, risk, ρίσκο, child
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
Greek
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Δημιουργικότητα και παιχνίδι στην προσχολική εκπαίδευση: Μία κοινωνιο-πολιτισμική προσέγγιση Creativity and play in early childhood education: a socio-cultural perspective
Creator:
Avgitidou, Sofia
EKT year:
2016
Subject:
play, δημιουργικότητα, προσχολική εκπαίδευση, παιχνίδι, creativity, early childhood education
Journal :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Language:
English
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!