Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(76)
Επιστημονικό άρθρο
(76)
Τμήμα έκδοσης
(90)
Αρχικές σελίδες
(14)
Χρονολογία
2020 - 2024
(9)
2015 - 2019
(58)
2010 - 2014
(23)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(48)
Ελληνική γλώσσα
(48)
Φορέας / συλλογή
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
(90)
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
(90)
Επιμέρους συλλογή
Articles
(76)
Front Matter
(14)
Περιοδικό
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
(90)
Τύπος τεκμηρίου
experimental research
(1)
Historical Hermeneutics
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(90)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(90)
literature review
(1)
Meta-analysis
(1)
Mixed Methods
(1)
non-participant observation, school records
(1)
sociometric test; grounded theory; thematic analysis
(1)
Systematic review
(1)
κοινωνιομετρία; θεμελιωμένη θεωρία; θεματική ανάλυση
(1)
μικτή μεθοδολογία
(1)
πειραματική εφαρμογή; τριγωνοποίηση; έρευνα δράσης
(1)
Ποιοτική έρευνα, ημιδομημένες συνεντεύξεις, θεματική ανάλυση, τυπολογία
(1)
ποιοτική μέθοδος προσέγγισης
(1)
Ποσοτική έρευνα
(1)
Ποσοτική έρευνα, χορήγηση δοκιμασιών, ψυχομετρική αξιολόγηση
(1)
Ποσοτική και ποιοτική έρευνα
(1)
Θέμα
achievement
(1)
afterlife beliefs
(1)
arithmetic puzzle Sudoku
(1)
Arts education
(1)
assessment
(1)
Autism Spectrum Disorders
(1)
automaticity
(1)
Axis occupation
(1)
behaviors
(1)
behaviour problems
(1)
body-weight
(1)
bullying
(1)
Bιογραφική ανάλυση
(1)
case study
(1)
child consumers
(1)
children
(1)
Children with Autism Spectrum Disorder
(1)
children’s conceptions
(1)
children’s drawings
(1)
child’s interest
(1)
Chinese
(1)
classroom interaction
(1)
coefficient of variation
(1)
cognition
(1)
cognitiove schemata
(1)
cognitive development
(1)
coherent models
(1)
Collaborative learning
(1)
commercial toys
(1)
composition
(1)
computers
(1)
congelation
(1)
Content Area Literacy
(1)
controversial issues
(1)
cooperation
(1)
critical and creative thinking
(1)
Culture, mathematics, prospective teachers’ beliefs, teacher education
(1)
cyber-bullying
(1)
cyber-victimization
(1)
democracy, interculturalism, migrant – refugee education, policy of rights
(1)
developmental dyslexia
(1)
developmental levels
(1)
developmental psychology, literacy, psychosocial development
(1)
Developmental Psychopathology
(1)
digital literacy
(1)
dissociation
(1)
drama/theatre in education
(1)
dualism
(1)
early childhood
(1)
early childhood education
(1)
Early Childhood Literacy
(1)
early identification
(1)
earth
(1)
economic crisis
(2)
Education
(1)
Education, Muslim, minority, Greece
(1)
Education: Intercultural education
(1)
Educational, Developmental Psychology
(1)
educational drama/theatre
(1)
EFL teaching
(1)
Emergent Literacy
(1)
emotional competence
(1)
empathy
(1)
epistemic cognition, intervention program, multidimensional approach, developmental approach, Science Education
(1)
ethnic-cultural background
(1)
ethnic-cultural school composition
(1)
Evaluation
(1)
experiential learning
(1)
Exploratory factor Analysis
(1)
Expository/Informational Text
(1)
Eκφοβισμός, προσωπικότητα, μοντέλο Πέντε Παραγόντων, δεσμός προσκόλλησης, ασφαλής, ανασφαλής, προέφηβοι, θύτης
(1)
Fiction/Narrative Text
(1)
financial crisis
(1)
fragmented knowledge
(1)
gender
(2)
gender stereotypes
(1)
General Aggression Model
(1)
Genre
(1)
Greece
(1)
Greek educational context
(1)
Greek Faculties of Education
(1)
Greek nation
(1)
Greek version of the Preschool Learning Behavior Scale
(1)
History of Education
(1)
Hofstede
(1)
home environment
(1)
home literacy environment
(1)
Imperialism
(1)
information and communications technology (ICT) in Education
(1)
Information and Communication Technology (ICT), Realistic Mathematics Education (RME), addition, subtraction, kindergarten
(1)
innate intersubjectivity
(1)
in-service teachers
(1)
intelligence
(1)
interactions with teachers and peers
(1)
interactive whiteboards
(1)
intercultural communication
(1)
Job Satisfaction Survey
(1)
kindergarten
(2)
language development, Stage Theory, Muliple Parallel GRammars Model
(1)
learning
(1)
linguistics, language development
(1)
literacy skills
(1)
mathematical competence
(1)
melting
(1)
Misconceptions, cognitive variables, boiling, evaporation, convergence/divergence, ordinal logistic regression
(1)
multimodality
(1)
multimodal literacy sociocultural aspects
(1)
multimodal texts
(1)
narrative discourse
(1)
narrative structure
(1)
National identity, teacher, European integration, debt crisis
(1)
Nationalism
(1)
National stereotypes
(1)
needs analysis, objective/subjective needs, product-oriented, process-oriented, decision-making, curriculum
(1)
NEW LITERACIES
(1)
obesity
(1)
obesity bias
(1)
Olea europaea
(1)
orthographic consistency
(1)
orthographic knowledge
(1)
outdoor education
(1)
Outdoor Education, Environmental Education
(1)
Parallel Support
(1)
Parent
(1)
parental rating
(1)
parents’ expectations
(1)
PASS theory
(1)
peer relationships
(1)
perceptions
(1)
phonological awareness
(1)
physical education session
(1)
plant blindness
(1)
play
(1)
playful interactions
(1)
popular culture
(1)
preschool/ first grade
(1)
Preschool Education
(2)
pre-school teacher
(1)
primary
(1)
Primary Education
(2)
primary school teacher
(1)
problem solving
(1)
protection of preschool children
(1)
Psychology
(1)
Psychosocial competence
(1)
Rapid automatized naming
(1)
rapid naming
(1)
reading
(2)
reading difficulties
(1)
repeating patterns, growing patterns, number patterns, visual patterns, strategies
(1)
Representations
(1)
safety of toys
(1)
science education
(1)
Screening
(1)
Secondary Education Teachers
(1)
selective mutism
(1)
self-esteem.
(1)
semiotic modes
(1)
sense of school belonging
(1)
shared book reading
(1)
simulation theory
(1)
smart mobile devices, mobile educational applications (apps), preschool chil-dren
(1)
social competence
(1)
social identity
(1)
social inclusion
(1)
social relationships
(1)
social semitics
(1)
social skills
(2)
socio-cultural influences
(1)
socioemotional skills
(1)
sociometric status
(1)
software of the mind
(1)
special educational needs
(1)
spelling
(1)
Structure
(1)
Students’ conceptions
(1)
Sudoku
(1)
tablets
(1)
teacher education students
(1)
teacher job satisfaction, school climate, gender, professional experience
(1)
teacher strategies
(1)
teachers’ education
(1)
Teaching Church History
(1)
theatre in education
(1)
theatre of the oppressed (TO)
(1)
theatre pedagogy
(1)
Theatrical play
(1)
Thrace
(1)
traditional bullying
(1)
traditional victimization
(1)
twins with autism
(1)
victimization
(1)
visual attention span processing
(1)
visual grammar
(1)
Web literacy practices
(1)
World War II
(1)
Writing
(1)
young children
(1)
ακαδημαϊκή επίδοση
(1)
ακουστική κατανόηση
(1)
Ανάγνωση
(1)
Αναγνωστική κατανόηση
(1)
αντιλήψεις εκπαιδευτικών
(1)
αντιλήψεις μαθητών
(1)
αντιλήψεις παιδιών
(1)
αξιολόγηση
(1)
αυτεπάρκεια
(1)
Αυτισμός
(1)
αφηγηματικό κείμενο
(1)
Γενικεύσεις
(1)
Γενικό Μοντέλο Επιθετικότητας
(1)
γεωγραφική ποικιλία
(1)
Γλωσσική ανάπτυξη
(1)
γλωσσική ποικιλότητα
(1)
γνωστικές διεργασίες
(1)
Γνωστική Ανάπτυξη
(1)
γονείς
(1)
Γραμματισμός
(1)
ΔΑΦ
(1)
δημιουργική σκέψη
(1)
δημιουργικότητα
(1)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
διαπολιτισμική επικοινωνία
(1)
Διδακτική Θρησκευτικών-Εκκλησιαστική Ιστορία
(1)
διδακτική ιστορίας
(1)
Διδακτική της Γλώσσας
(1)
Διδασκαλία
(1)
Διδασκαλία Εκκλησιαστικής Ιστορίας
(1)
Δομή
(1)
δυϊσμός
(1)
Εducation and cultural politics
(1)
εγγραμματισμός
(1)
εθνικά στερεότυπα
(1)
εθνο-πολιτισμική προέλευση
(1)
εθνο-πολιτισμική σύνθεση σχολείων
(1)
Ειδική Αγωγή
(1)
εικονογραφημένο βιβλίο, μεταμυθοπλασία, αναμνήσεις, πρόσληψη των παιδιών
(1)
Εκπαίδευση
(1)
εκπαιδευτικές εφαρμογές
(1)
εκπαιδευτική αλλαγή
(1)
εκπαιδευτική μέτρηση
(1)
εκπαιδευτική πολιτική
(1)
Εκπαιδευτική ψυχολογία
(1)
εκπαιδευτικό δράμα
(1)
εκπαιδευτικοί
(1)
ελληνικό έθνος
(1)
έμφυλα στερεότυπα
(1)
ενσυναίσθηση
(3)
Ενταξιακές Δομές
(1)
Ενταξιακή Εκπαίδευση
(1)
έξυπνες κινητές συσκευές
(1)
Επανάληψη Ψευδολέξεων
(1)
επίδοση
(1)
επιθετικότητα
(1)
Επικοινωνιακή και γλωσσική ανάπτυξη, ερωτηματολόγια γονέων, πρώιμη διερεύνηση / εκτίμηση, βρεφική και νηπιακή ηλικία, ελληνική γλώσσα, προλεκτική επικοινωνία, λεξιλόγιο, μορφολογία, σύνταξη
(1)
επιλεκτική αλαλία
(1)
επιστημολογική ανάπτυξη, πρόγραμμα παρέμβασης, Πολυδιάστατη προσέγγιση, Αναπτυξιακή προσέγγιση, Φυσικές Επιστήμες
(1)
θεατροπαιδαγωγική
(1)
θέατρο στην εκπαίδευση
(2)
θέατρο του καταπιεσμένου
(1)
θεμελιωμένη θεωρία
(1)
Θράκη
(1)
θυματοποίηση
(1)
Ιστορικός γραμματισμός
(1)
ιστορικός συλλογισμός
(1)
Κατανόηση
(1)
κείμενα μαζικής κουλτούρας
(1)
κειμενικός λόγος
(1)
κλίμακα αυτοαναφοράς
(1)
κοινότητα μάθησης
(1)
κοινωνικά υποκείμενα
(1)
κοινωνικές δεξιότητες, κοινωνική θέση, αίσθημα του «ανήκειν», ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κοινωνική ένταξη
(1)
κοινωνικές σχέσεις
(1)
κοινωνικοπολιτισμικές επιρροές
(1)
κοινωνικό φύλο
(1)
Κοινωνιολογία, Ποιοτική Κοινωνική Έρευνα, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
(1)
κριτική γλωσσική επίγνωση
(1)
κριτική και δημιουργική σκέψη
(1)
κριτικός γραμματισμός
(1)
κυβερνο-εκφοβισμός
(2)
κυβερνο-θυματοποίηση
(2)
Κύπρος
(1)
κφοβισμός
(1)
Λέξεις-κλειδιά: Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), Αυτοαποτελεσματικότητα, Συλλογική Αποτελεσματικότητα, Δάσκαλοι, Συνεκπαίδευση Key words: Autism spectrum disorder, Self-Efficacy, Collective-Efficacy, Teachers, Inclusive Education
(1)
Λεξιλόγιο
(1)
λογισμικό του νου
(1)
Μαθηματική εκπαίδευση, πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
μαθητές, ομοφυλοφιλία, gay, σχολική βία
(1)
μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού
(1)
μελέτη περίπτωσης
(1)
Μέσο Μήκος Εκφωνήματος
(1)
μεταθανάτιες πεποιθήσεις
(1)
μεταπτυχιακοί φοιτητές
(1)
μηχανισμός προσομοίωσης
(1)
Μορφοσυντακτική ανάπτυξη
(1)
νήπια
(2)
νηπιαγωγείο
(1)
νήπια ινδικής καταγωγής
(1)
οικογένεια
(1)
οικονομική κρίση
(2)
οπτικά μοτίβα, αριθμητικά μοτίβα, επαναλαμβανόμενα μοτίβα, αναπτυσσόμενα μοτίβα, στρατηγικές
(1)
Παιδαγωγική
(2)
Παιδαγωγική ψυχολογία
(2)
παιδιά, οικονομική κρίση, αντιλήψεις, παιδικά σχέδια
(1)
παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
(1)
παιδιά προσχολικής ηλικίας
(1)
παιχνίδι
(1)
παραδοσιακή θυματοποίηση
(1)
παραδοσιακός εκφοβισμός
(1)
Παράλληλη Στήριξη
(1)
παριστάμενοι
(1)
Περιβαλλοντική εκπαίδευση, επαγγελματική ταυτότητα εκπαιδευτικών, ποιοτική έρευνα, δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
(1)
πληροφοριακό κείμενο
(1)
πολυγραμματισμοί
(1)
πρακτικές εκπαιδευτικών
(1)
προσαρμογή
(1)
Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση
(1)
προσχολική εκπαίδευση
(1)
προσωπικότητα
(1)
Σιχ
(1)
Στρατηγικές
(1)
στρατηγικές εκπαιδευτικών
(1)
συγκρουσιακά θέματα
(1)
συλλογιστική σκέψη
(1)
συμμετοχικοί ρόλοι
(1)
συμπερασμοί.
(1)
συναινετική τεχνική αξιολόγησης
(1)
Συνεργατική Επίλυση Προβλήματος
(1)
Συνεργατική Μάθηση
(1)
Συστατικά αναδυόμενου γραμματισμού, προφορικός λόγος, μεταγλωσσικές δεξιότητες, έννοιες αντίληψης γραπτού λόγου, οικογενειακός γραμματισμός.
(1)
σχέσεις με συνομηλίκους
(1)
σχολική τάξη
(1)
σχολικό πλαίσιο
(1)
σχολικός εκφοβισμός
(1)
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, διαδίκτυο
(1)
τηλεοπτικές διαφημίσεις
(1)
φιλία, ποιότητα φιλίας, μαθητές δημοτικού σχολείου, ΔΕΠ-Υ
(1)
φιλικές σχέσεις
(1)
φύλο
(1)
Φυσικές Επιστήμες, Επιστημολογική Ανάπτυξη
(1)
Φωνολογική Εργαζόμενη Μνήμη
(1)
Ψυχοκοινωνική προσαρμογή, δεξιότητες γραμματισμού, κοινωνική επάρκεια, συναισθηματική επάρκεια, κοινωνικές δεξιότητες, προβλήματα συμπεριφοράς.
(1)
Ψυχοκονωνικό κλίμα της τάξης
(1)
ψυχομετρικός έλεγχος
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 90 αποτελέσματα
Η Επίδραση της Γνωστικής Ανάπτυξης στη Συνεργατική Επίλυση Προβλήματος με τη χρήση του γρίφου Sudoku σε Μαθητές Στ΄ Δημοτικού Relationships between sixth grade students’ cognitive development and their collaborative processes during solving numerical puzzle Sudoku
Δημιουργός:
Eleftheriou, Maria, Christodoulou, Nikoletta
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Συνεργατική Επίλυση Προβλήματος, Γνωστική Ανάπτυξη, Sudoku, Εκπαίδευση, cognitive development, Διδασκαλία, Συνεργατική Μάθηση, problem solving, arithmetic puzzle Sudoku, Collaborative learning
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εκπαιδευτική πολιτική για τον γραμματισμό στην πρώτη κυβέρνηση Βενιζέλου εντασσόμενη σε ευρύτερες εξελικτικές πολιτικές κατευθύνσεις Educational policy about literacy in the first Venizelos' government as part of the broader evolutionary political orientations
Δημιουργός:
Galanis, Konstantinos, Kalerante, Evaggelia, Eleftherakis, Theodoros
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η σχέση μεταξύ των γλωσσικών και των ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών: Εκπαιδευτικές προεκτάσεις The relationship between language and psychosocial skills: Educational implications
Δημιουργός:
Antaraki, Ilektra, Karagiannopoulou, Dimitra, Ralli, Asimina
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
behaviour problems, developmental psychology, literacy, psychosocial development, literacy skills, Ψυχοκοινωνική προσαρμογή, δεξιότητες γραμματισμού, κοινωνική επάρκεια, συναισθηματική επάρκεια, κοινωνικές δεξιότητες, προβλήματα συμπεριφοράς., social competence, Psychosocial competence, emotional competence
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Editorial
Δημιουργός:
Tafa, Eufimia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Αρχικές σελίδες
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η έννοια των μαθησιακών συμπεριφορών και η προσέγγισή τους στην προσχολική ηλικία: Η ελληνική εκδοχή της κλίμακας εκτίμησης των μαθησιακών συμπεριφορών για παιδιά προσχολικής ηλικίας
Δημιουργός:
Penderi, Efthimia, Petrogiannis, Konstantinos
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
kindergarten, behaviors, Greek version of the Preschool Learning Behavior Scale, learning
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Tεστ Eπικοινωνιακής Aνάπτυξης (ΤΕΑ) - Κλίμακες για την πρώιμη εκτίμηση της επικοινωνιακής και γλωσσικής ανάπτυξης παιδιών ηλικίας 8-30 μηνών: Πιλοτικά δεδομένα και βασικές ψυχομετρικές ιδιότητες
Δημιουργός:
Petrogiannis, Constantinos, Karousou, Alexandra
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
Επικοινωνιακή και γλωσσική ανάπτυξη, ερωτηματολόγια γονέων, πρώιμη διερεύνηση / εκτίμηση, βρεφική και νηπιακή ηλικία, ελληνική γλώσσα, προλεκτική επικοινωνία, λεξιλόγιο, μορφολογία, σύνταξη
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κριτικός γραμματισμός στο κυπριακό σχολείο: Απόψεις, πρακτικές και στάσεις εκπαιδευτικών
Δημιουργός:
Ioannidou, Elena, Kontovourki, Stavroula
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
Κύπρος, κριτικός γραμματισμός, εκπαιδευτικοί, εκπαιδευτική αλλαγή
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Βιογραφική ανάλυση στην εκπαιδευτική έρευνα: Τεχνικές ανάδυσης της μικρο-ιστορίας της εκπαιδευτικής πολιτικής Biographical analysis in educational research: Techniques for educational policy micro-history emerging.
Δημιουργός:
Kalerante, Evagelia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
Bιογραφική ανάλυση, κειμενικός λόγος, κοινωνικά υποκείμενα, εκπαιδευτική πολιτική
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
The cultural dimensions of prospective mathematics teachers’ beliefs: Insights from Cyprus and England
Δημιουργός:
Xenofontos, Constantinos
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
Culture, mathematics, prospective teachers’ beliefs, teacher education
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι κοινωνικές δεξιότητες, η κοινωνική θέση και το αίσθημα του «ανήκειν» των μαθητών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό δημοτικό σχολείο Social skills, social position and sense of belonging to school among elementary school pupils with or without Special Educational Needs
Δημιουργός:
Andreou, Eleni, Statiri, Vasiliki
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
sense of school belonging, special educational needs, sociometric status, social inclusion, κοινωνικές δεξιότητες, κοινωνική θέση, αίσθημα του «ανήκειν», ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κοινωνική ένταξη, social skills
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Playful Interactions between Twins with Autism and Teachers and Peers: a Case Study
Δημιουργός:
Markodimitraki, Maria Eleftherios, Kypriotaki, Μaria Antonios
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Developmental Psychopathology, innate intersubjectivity, twins with autism, playful interactions, interactions with teachers and peers
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Editorial
Δημιουργός:
Tafa, Eufimia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Αρχικές σελίδες
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η επίδραση του οικογενειακού περιβάλλοντος στην εκπαιδευτική προσαρμογή νηπίων ινδικής καταγωγής
Δημιουργός:
Kontogianni, Dionisia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
νηπιαγωγείο, Διαπολιτισμική εκπαίδευση, προσαρμογή, νήπια ινδικής καταγωγής, οικογένεια, Σιχ
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Primary students’ conceptions of the Earth: Re-examining a fundamental research hypothesis on mental models
Δημιουργός:
Vaiopoulou, Julie, Papageorgiou, George
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
fragmented knowledge, Students’ conceptions, coherent models, science education, earth
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Γενικεύσεις, υπεργενικεύσεις και διαπολιτισμική επικοινωνία: Το στερεότυπο του ελληνικού έθνους στις σχολικές επετειακές εκδηλώσεις Generalizations, overgeneralizations and intercultural communication: The stereotype of the Greek nation at commemorative ceremonies in schools.
Δημιουργός:
Benincasa, Luciana
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
διαπολιτισμική επικοινωνία, λογισμικό του νου, software of the mind, εθνικά στερεότυπα, Hofstede, National stereotypes, Education: Intercultural education, intercultural communication, Greek nation, Γενικεύσεις, ελληνικό έθνος
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η κατανόηση των μαθηματικών μοτίβων από παιδιά Γ’ και Δ’ δημοτικού και οι στρατηγικές σκέψης τους Grade 3 and 4 students' understanding of mathematical patterns and their strategies
Δημιουργός:
Gaitaneri, Dimitra, Desli, Despoina
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
οπτικά μοτίβα, αριθμητικά μοτίβα, επαναλαμβανόμενα μοτίβα, αναπτυσσόμενα μοτίβα, στρατηγικές, Μαθηματική εκπαίδευση, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, repeating patterns, growing patterns, number patterns, visual patterns, strategies
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εισαγωγικό σημείωμα Editorial
Δημιουργός:
Tafa, Eufimia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Αρχικές σελίδες
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
gre, eng
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εισαγωγικό σημείωμα Editorial
Δημιουργός:
Tafa, Eufimia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Αρχικές σελίδες
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εκφοβισμός και θυματοποίηση: Βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνητικών ευρημάτων από τον ελληνικό χώρο Bullying and victimization: Review of Greek research evidence
Δημιουργός:
Kokkinos, Konstantinos M, Karagianni, Kyriaki
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
traditional bullying, Γενικό Μοντέλο Επιθετικότητας, Educational, Developmental Psychology, παραδοσιακός εκφοβισμός, κυβερνο-εκφοβισμός, traditional victimization, cyber-victimization, κυβερνο-θυματοποίηση, cyber-bullying, παραδοσιακή θυματοποίηση, General Aggression Model
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Editorial
Δημιουργός:
Tafa, Eufimia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Αρχικές σελίδες
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Is rapid automatized naming automatic?
Δημιουργός:
Georgiou, George K., Stewart, Blair
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
Rapid automatized naming, reading, automaticity, coefficient of variation
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 1ου τεύχους Editorial Team Volume 1
Δημιουργός:
Preschool & Primary Education, -
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Αρχικές σελίδες
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
gre, eng
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Mental representations and obstacles in 10-11 year old children’s thought concerning the melting and coagulation of solid substances in everyday life
Δημιουργός:
Ravanis, Konstantinos
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
melting, Representations, primary education, congelation
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
National Identity versus European Identity The Dimensions of Change Developing the Greek teachers’ European identity
Δημιουργός:
Papaeconomou, Anthony
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
National identity, teacher, European integration, debt crisis
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Three- to four-year-old children’s socioemotional competencies assessed by kindergarten teachers in general and physical education settings, and by parents at home
Δημιουργός:
Kokkonen, Marja, Takala, Katri, Gråstén, Arto, Liukkonen, Jarmo
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
kindergarten, socioemotional skills, home environment, physical education session
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πιλοτική διερεύνηση των ψυχομετρικών χαρακτηριστικών μιας κλίμακας για την εκτίμηση γλωσσικών και γνωστικών λειτουργιών από γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας Psychometric evaluation of a parental rating scale for estimating language and cognitive functions in preschoolers: A pilot investigation
Δημιουργός:
Vatsina, Ioanna, Mouzaki, Angeliki
Συντελεστής:
ELKE, University of Crete
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
Screening, parental rating, early identification
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
The effect of body-weight and obesity bias on children’s self-esteem
Δημιουργός:
Kornilaki, Ekaterina N.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
body-weight, self-esteem., obesity bias, obesity
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εθνο-πολιτισμική προέλευση και εκφοβισμός/θυματοποίηση σε έφηβους μαθητές Ethno-cultural background, bullying and victimization among adolescents
Δημιουργός:
Kokkinos, Konstantinos M, Alexopoulos, Evaggelos
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Thrace, θυματοποίηση, gender, κφοβισμός, Θράκη, ethnic-cultural background, victimization, ethnic-cultural school composition, εθνο-πολιτισμική προέλευση, εθνο-πολιτισμική σύνθεση σχολείων, φύλο, bullying
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Does theatrical play promote social skills development in students with autism? A systematic review of the methods and measures employed in the literature
Δημιουργός:
Mpella, Maria, Evaggelinou, Christina
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Theatrical play, Autism Spectrum Disorders, cooperation, social skills
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
What aspects of the home literacy environment differentiate Chinese children at risk for reading difficulties from their not at risk controls?
Δημιουργός:
Zhang, Su Zhen, Georgiou, George K., Shu, Hua
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Τμήμα έκδοσης, Άρθρο, Επιστημονικό άρθρο
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
home literacy environment, child’s interest, Education, Psychology, Chinese, parents’ expectations, shared book reading, reading difficulties
Περιοδικό :
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών (ΕΠΕΕ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Συλλογή:
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!