Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(11)
Επιστημονικό άρθρο
(11)
Τμήμα έκδοσης
(11)
Τμήμα περιοδικού
(11)
Χρονολογία
2020 - 2024
(8)
2015 - 2019
(3)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(1)
Ελληνική γλώσσα
(10)
Φορέας / συλλογή
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
(11)
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
(11)
Επιμέρους συλλογή
Young Researchers
(11)
Περιοδικό
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
(11)
Τύπος τεκμηρίου
Action Research
(1)
Case study
(3)
Content Analysis
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(11)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(11)
Research
(1)
Teaching experiment
(2)
Ανάλυση Περιεχομένου
(1)
Δδακτικό πείραμα
(1)
διδακτικό πείραμα
(1)
Επισκόπιση
(1)
Έρευνα δράσης
(1)
Μελέτες περιπτώσεων
(2)
Μελέτη περίπτωση
(1)
Μελέτη περίπτωσης
(1)
Πειραματική έρευνα
(1)
Συγκριτική ποιοτική μελέτη
(1)
Θέμα
addition and subtraction strategies
(1)
Anthropological Theory of the Didactic
(1)
Attitudes
(1)
Community of Practice
(1)
construction of shapes
(1)
digital resources
(1)
discourse
(1)
discrimination of shape properties
(1)
discrimination of shape relationships
(1)
distinguishing shapes from complex contexts
(1)
Documentational Approach to Didactics
(1)
Early algebra
(1)
Educational robotics
(1)
eXpresser
(1)
flexibility
(1)
gender
(1)
geometrical problem solving
(1)
Geometry
(1)
Haiku
(1)
History of Mathematics
(1)
identities
(1)
images
(1)
integers
(1)
Mathematical Literature
(2)
Mathematics
(2)
mental calculation
(1)
mental calculation strategies
(1)
Misconceptions
(1)
operational invariants
(1)
Poetry
(1)
poststructuralism
(1)
Professional development
(1)
Rational Numbers
(1)
spatial skills
(1)
storytelling
(1)
students of diverse achievement levels
(1)
subjectivity
(1)
teacher professional development
(1)
teaching and learning of fractions
(1)
technology
(1)
textbooks
(1)
tool use
(1)
visualization of two-dimensional geometric shapes
(1)
visualization skills
(1)
ακέραιοι
(1)
Ανθρωπολογική Θεωρία της Διδακτικής
(1)
αφήγηση
(1)
γεωμετρία
(1)
δεξιότητες οπτικοποίησης
(1)
διάκριση ιδιοτήτων σχημάτων
(1)
διάκριση σχηματικών σχέσεων
(1)
διάκριση σχημάτων από πολύπλοκα πλαίσια
(1)
διδασκαλία και μάθηση των κλασμάτων
(1)
εικόνες
(1)
εκπαιδευτική ρομποτική
(1)
Επαγγελματική Ανάπτυξη
(1)
επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
(1)
επίλυση γεωμετρικών προβλημάτων
(1)
ευελιξία
(1)
θεωρία διδακτικής τεκμηρίωσης
(1)
Ιστορία των Μαθηματικών
(1)
κατασκευή σχημάτων
(1)
Κοινότητες Πρακτικής
(1)
λειτουργικές σταθερές
(1)
λόγος
(1)
Λογοτεχνία με μαθηματικό περιεχόμενο
(1)
Μαθηματικά
(2)
Μαθηματική λογοτεχνία
(1)
μαθητές με διαφορετικά επίπεδα επίδοσης
(1)
μεταδομισμός
(1)
νοερές στρατηγικές
(1)
νοεροί υπολογισμοί
(1)
Οπτικοποίηση δισδιάστατων γεωμετρικών σχημάτων
(1)
Παρανοήσεις
(1)
Ποίηση
(1)
Πρώιμη άλγεβρα
(1)
Ρητοί αριθμοί
(1)
Στάσεις
(1)
στρατηγικές πρόσθεσης και αφαίρεσης
(1)
σχολικά εγχειρίδια
(1)
ταυτότητες
(1)
ΤΠΕ
(1)
υποκειμενικότητα
(1)
φύλο
(1)
Χαϊκού
(1)
χρήση εργαλείων
(1)
χωρικές δεξιότητες
(1)
ψηφιακοί πόροι
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 11 από 11 αποτελέσματα
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS OF PRIMARY EDUCATION IN MATHEMATICS IN THE CONTEXT OF A COMMUNITY OF PRACTICE
Δημιουργός:
Πετρίδου (Antonia Petridou), Αντωνία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
Community of Practice, Κοινότητες Πρακτικής, Μαθηματικά, Mathematics, Professional development, Επαγγελματική Ανάπτυξη
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΝΟΕΡΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ STRATEGIES OF MENTAL CALCULATION FOR ADDITION AND SUBTRACTION
Δημιουργός:
Χρήστου (Konstantinos Christou), Κωνσταντίνος, Λεμονή (Ioanna Lemoni), Ιωάννα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
flexibility, addition and subtraction strategies, νοεροί υπολογισμοί, στρατηγικές πρόσθεσης και αφαίρεσης, mental calculation strategies, mental calculation, ευελιξία, νοερές στρατηγικές, ακέραιοι, integers
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΡΗΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ MATHEMATICAL LITERATURE AS A TOOL FOR UNDERSTANDING RATIONAL NUMBERS
Δημιουργός:
Μαρής (Dimitris Maris), Δημήτρης, Χρήστου (Konstantinos Christou), Κωνσταντίνος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
Rational Numbers, Misconceptions, Ρητοί αριθμοί, Attitudes, Παρανοήσεις, Στάσεις, Mathematical Literature, Μαθηματική λογοτεχνία
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ POETRY AND MATHEMATICS TEACHING IN HIGHER EDUCATION
Δημιουργός:
Ρίζος (Ioannis Rizos), Ιωάννης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
Ιστορία των Μαθηματικών, Λογοτεχνία με μαθηματικό περιεχόμενο, Χαϊκού, Poetry, Ποίηση, Mathematical Literature, Haiku, History of Mathematics
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ THE USE OF STORYTELLING CAN PLAY IN TEACHING AND LEARNING FRACTIONS TO THIRD GRADE STUDENTS
Δημιουργός:
Καϊάφα (Ioanna Kaiafa), Ιωάννα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2020
Θέμα:
αφήγηση, teaching and learning of fractions, διδασκαλία και μάθηση των κλασμάτων, storytelling, students of diverse achievement levels, μαθητές με διαφορετικά επίπεδα επίδοσης
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ INTRODUCTION OF ALGEBRA TO PRIMARY EDUCATION THROUGH THE USE OF DIGITAL TOOLS: STUDY OF TEACHING DESIGN AND PRACTICE OF PRACTICE
Δημιουργός:
Κατσομήτρος (Sotirios Katsomitros), Σωτήριος, Ψυχάρης (Giorgios Psycharis), Γεώργιος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
ψηφιακοί πόροι, Πρώιμη άλγεβρα, eXpresser, λειτουργικές σταθερές, επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών, Documentational Approach to Didactics, operational invariants, teacher professional development, digital resources, θεωρία διδακτικής τεκμηρίωσης, Early algebra
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΜΦΥΛΟΙ ΛΟΓΟΙ, ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ GENDER REASONS, SCHOOL MATHEMATICS AND SUBJECTIVITY: THE CASE OF FOTINI
Δημιουργός:
Μπαλαμπανίδου (Zafira Balabanidou), Ζαφείρα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
identities, subjectivity, gender, ταυτότητες, Μαθηματικά, Mathematics, υποκειμενικότητα, poststructuralism, λόγος, μεταδομισμός, φύλο, discourse
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΠΛΕΎΡΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ HIGH SCHOOL STUDENTS USING DYNAMIC GEOMETRY TOOLS TO UNDERSTAND QUADRILATERAL PROPERTIES AND RELATIONSHIPS
Δημιουργός:
Μαρκοπούλου (Eleni Markopoulou), Ελένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2020
Θέμα:
construction of shapes, tool use, geometrical problem solving, κατασκευή σχημάτων, χρήση εργαλείων, επίλυση γεωμετρικών προβλημάτων
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΧΩΡΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ: ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ EDUCATIONAL ROBOTICS AND DEVELOPMENT OF SPATIAL THINKING: A TEACHING EXPERIENCE WITH PRESCHOOL CHILDREN
Δημιουργός:
Κούριας (Spyros Kourias), Σπύρος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
spatial skills, ΤΠΕ, χωρικές δεξιότητες, εκπαιδευτική ρομποτική, technology, Educational robotics
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ; WHAT KIND OF GEOMETRIC KNOWLEDGE DO THE IMAGES PROMOTE IN GEOMETRY TEXTBOOKS FROM 1975 UNTIL TODAY?
Δημιουργός:
Δακορώνια (Evangelia Dakoronia), Ευαγγελία, Αναστασάκης (Marinos Anastasakis), Μαρίνος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2021
Θέμα:
σχολικά εγχειρίδια, Geometry, images, Ανθρωπολογική Θεωρία της Διδακτικής, εικόνες, γεωμετρία, textbooks, Anthropological Theory of the Didactic
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
H ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ’ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS VISUALIZING AND UNDERSTANDING TWO-DIMENSIONAL GEOMETRIC SHAPES
Δημιουργός:
Γκεβρέκη (Nikoleta Gevreki), Νικολέτα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2020
Θέμα:
visualization skills, discrimination of shape properties, διάκριση ιδιοτήτων σχημάτων, distinguishing shapes from complex contexts, δεξιότητες οπτικοποίησης, διάκριση σχηματικών σχέσεων, visualization of two-dimensional geometric shapes, discrimination of shape relationships, Οπτικοποίηση δισδιάστατων γεωμετρικών σχημάτων, διάκριση σχημάτων από πολύπλοκα πλαίσια
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!