Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(85)
Επιστημονικό άρθρο
(85)
Τμήμα έκδοσης
(95)
Αρχικές σελίδες
(10)
Τμήμα περιοδικού
(95)
Χρονολογία
2020 - 2024
(8)
2015 - 2019
(67)
2010 - 2014
(20)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(12)
Γαλλική γλώσσα
(1)
Ελληνική γλώσσα
(83)
Φορέας / συλλογή
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
(95)
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
(95)
Επιμέρους συλλογή
Articles
(85)
Περιοδικό
Έρευνα στην Εκπαίδευση
(95)
Τύπος τεκμηρίου
action research
(1)
Biographical research
(1)
conceptual change
(1)
cross-sectional study
(1)
demographic research
(1)
educational research; literature review; sampling; questionnaire; quantitative data
(1)
experiential learning; educational scenario
(1)
Experimental, classical observention,
(1)
Experimental design
(1)
experimental research
(1)
Experimental Research, Quantitative, Corellation Research
(1)
field reseach
(1)
historical
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(95)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(95)
literature review
(1)
qualitative analysis of mistakes in two kinds of spelling tests, the free writing and the spelling tests with dictation
(1)
qualitative approach; grounded theory
(1)
Qualitative research
(2)
Qualitiative study
(1)
quantitative
(2)
quantitative and qualitative research
(1)
quantitative assessment methods with quality analysis of the mistakes
(1)
quantitative content analysis
(1)
quantitative method
(1)
Quantitative research
(1)
Quantitative study; SPSS 21
(1)
Quantitative survey
(1)
quantititive research
(1)
quantititive research; questionnaire
(2)
Systematic Review
(1)
ανασκόπηση
(1)
αξιολόγηση ορθογραφημένης γραφής δύο διαφορετικών ομάδων μαθητών σε ορθογραφικά έργα παραγωγής κειμένου καθ’ υπαγόρευση και ορθογραφικά έργα παραγωγής κειμένου από τους ίδιους τους μαθητές
(1)
βιβλιογραφική ανασκόπηση
(2)
Βιογραφική έρευνα
(1)
βιωματική μάθηση; εκπαιδευτικό σενάριο
(1)
βολικό δείγμα; αυτοαναφορική έρευνα
(1)
δημογραφική έρευνα
(1)
εκπαιδευτική έρευνα; βιβλιογραφική επισκόπηση; δημοσκόπηση; ερωτηματολόγιο; ποσοτικά δεδομένα
(1)
εκπαιδευτική έρευνα; ερωτηματολόγιο; ποσοτικά δεδομένα
(1)
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
(1)
έρευνα δράσης; κουλτούρα συνομηλίκων
(1)
Έρευνα πεδίου, θεμελιωμένη θεωρία
(1)
Ευκαιριακή δειγματοληψία; ποσοτική έρευνα; χορήγηση δοκιμασιών; ψυχομετρική αξιολόγηση
(1)
ημι-δομημένες συνεντεύξεις; ανάλυση υπό το πρίσμα της φεμινιστικής κοινωνικής κατασκευής
(1)
Ημιπειραματική μέθοδος
(1)
Ιστορική
(1)
πείραμα πεδίου
(1)
πειραματική, ποσοτική, συσχετιστική
(1)
Πειραματική; Κλασική Παρατήρηση; Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
(1)
πειραματική έρευνα
(1)
ποιοτική
(1)
Ποιοτική έρευνα
(2)
ποιοτική έρευνα; συνεντεύξεις
(1)
ποιοτική και ποσοτική μέθοδος
(1)
Ποιοτική προσέγγιση; Εμπειρικά Θεμελιωμένη Θεωρία
(1)
ποσοτικές μέθοδοι αξιολόγησης και ποιοτικές διαδικασίες ανάλυσης λαθών
(1)
ποσοτική
(1)
Ποσοτική Ανάλυση
(1)
Ποσοτική Ανάλυση Περιεχομένου
(1)
Ποσοτική έρευνα
(2)
ποσοτική έρευνα; συστηματική μέθοδος δειγματοληψίας
(1)
ποσοτική μέθοδος
(1)
Ποσοτική Προσέγγιση
(1)
συγχρονική
(1)
Χορήγηση ερωτηματολογίων
(1)
Θέμα
, MOT-test 4-7
(1)
«Εργαλείο» Ειδικής Αγωγής
(1)
3D design
(1)
academic achievement, high ability
(1)
academic motivation
(1)
academic underachievement
(1)
accueil et éducation de la petite enfance
(1)
achievement orientation model
(1)
Action Research
(1)
adolescents
(1)
Adult education
(1)
adult learning
(1)
Adults education
(1)
adults’ expectations
(1)
Aghia Sophia settlement
(1)
apprentissage informel
(1)
Aristotle
(1)
Assessment of spelling skills
(1)
attitudes
(1)
attitudes towards school
(1)
augmented reality
(1)
autism
(1)
autism spectrum
(1)
autism spectrum condition
(1)
autism spectrum disorder
(1)
autosuffisance
(1)
Behavioral problems
(1)
behavioral problems, intervention, teacher, classroom management
(1)
beliefs
(1)
bilingualism
(1)
bilingual students
(1)
biographical method
(1)
biography
(1)
capital
(1)
cell
(1)
Cheating at the examinations
(1)
child
(3)
children
(1)
children beliefs about education
(1)
children’s perceptions
(1)
Children’s Rights
(1)
circulatory system
(1)
collaboration
(1)
collaboration practices
(1)
collaborative professional culture
(1)
Collective bodies
(1)
Communication and language development
(1)
commutativity principle
(1)
Comparison
(1)
Computers in Education
(1)
conceptions, social constructivism, transformative teaching, education for environment and sustainability, recycling
(1)
conceptual change
(1)
concurrent validity
(1)
content analysis
(1)
contrôle psychométrique
(1)
cooperative behavior
(1)
Criteria for selecting school leaders
(1)
cultural consciousness
(1)
cultural themes
(1)
Culture
(1)
curriculum
(1)
dance
(1)
Decision Making
(1)
definition
(1)
Design & Technology
(1)
Developmental disabilities
(1)
Developmental Psychology
(1)
diabetes
(1)
dictation spelling test
(1)
dictation spelling tests, free writing, high school performance, learning disabilities, qualitative analysis of mistakes, orthographic ability
(1)
didactics of mathematics
(1)
differentiation of learning experience
(1)
discursive community
(1)
disturbing behaviors
(1)
drones
(1)
dyslexia
(1)
early childhood
(1)
early childhood education
(2)
early childhood education and care
(1)
Early forms in school bullying, early childhood, early childhood education
(1)
early screening
(1)
Early years
(1)
échelle
(1)
economic crisis
(1)
Education
(14)
educational 'traumas'
(1)
Educationalization
(1)
Educational Phychology
(2)
educational policy
(2)
educational practice
(1)
Educational Psychology
(2)
educational scenario
(1)
Educational Sciences
(1)
educational software
(1)
Educational Vocational Education
(1)
Education and Health
(1)
education leadership
(1)
educators
(1)
educators’ attitudes
(1)
effects
(1)
effort vs. effortless degree
(1)
elementary and secondary school students
(1)
Emancipation
(1)
English as a Foreign Language
(1)
enseignement
(1)
Environmental Education
(1)
Epistemology and Education
(1)
Europe
(1)
evaluation
(1)
evening adult education
(1)
expectations of 6th grade students
(1)
experiential learning
(1)
fairytales
(1)
family-school collaboration
(2)
family-school connection
(1)
features
(1)
feed back
(1)
field
(1)
formality
(1)
game
(1)
gender
(2)
gendered representations
(1)
Gender stereotypes
(3)
Gender studies
(1)
Greece
(2)
Greek language
(1)
Greek language lesson
(1)
Greek philosophy
(1)
Greek public secondary education
(1)
grounded theory method
(1)
Group
(1)
group dynamic
(1)
Gymnasium’ functions
(1)
headteacher
(1)
headteachers
(1)
Health psychology
(1)
higher education
(1)
higher education in Greece
(1)
history of education
(1)
History of education in Greece
(1)
hospital
(1)
humanities
(1)
human resources
(1)
Human Rights
(1)
Human Rights' Education
(1)
ICT in education
(1)
Inclusive Education
(3)
infants and toddlers
(1)
informality
(1)
informal learning
(2)
Initial teacher education
(1)
institution-school incorporation
(1)
intellectual disability
(1)
intercultural education
(3)
intercultural educational practices
(1)
Interculutral education: bilingual students
(1)
International Convention on the Rights of the Child
(1)
Internship Programmes
(1)
intervention
(1)
Intervention programme
(1)
job satisfaction
(1)
key-scenarios
(1)
kindergarten
(1)
kindergarten and primary school
(2)
kinetic development, neuromuscular junction disorders, pre-school age, M-ABC test (2nd Edition), MOT-test 4-7
(1)
knowledge
(1)
Kodu
(1)
Language Development
(1)
language lessons
(1)
leadership outcome
(1)
learners’ perceptions
(1)
learning study
(1)
lecture
(1)
lesson study
(4)
literacy
(1)
literature review
(2)
local history
(1)
Logic model
(1)
M-ABC test (2nd Edition)
(1)
Management and Administration in Education
(1)
management practices
(1)
mathematics
(1)
mental calculations
(1)
Mentor
(1)
Mentor's institution
(1)
mentoring
(1)
metapolitefsi
(1)
Migration
(1)
mobile applications
(1)
Modern racism
(1)
morphology
(1)
mother beliefs about education
(1)
motor development
(1)
Music education
(1)
mythical values
(1)
New School
(1)
obesity
(1)
Paidagogics
(1)
parental involvement
(1)
parental report
(1)
parents
(1)
parents’ perceptions
(1)
parent’s expectations
(1)
Participation
(1)
Pedagogy
(3)
peer culture
(1)
peer relationships
(1)
Personal and Professional Development
(1)
personal theory
(1)
philosophy
(1)
phychology
(1)
physical activity
(1)
Physical Education
(1)
Planning and Evaluation
(1)
Plato
(1)
play
(1)
preschool
(1)
pre-school
(1)
preschool age
(2)
Preschool teacher
(1)
pre service teacher education
(1)
Pre-service Teachers
(1)
preverbal communication
(1)
primary education
(1)
Primary education and Special education
(1)
primary school
(2)
primary school mathematics
(1)
primary school students
(2)
principals’ views
(1)
Profession
(1)
professional development
(2)
professional development of academic staff
(1)
professionalization
(1)
professionnalisation
(1)
professions
(1)
programming
(1)
Project method
(1)
Projects
(1)
psychology
(1)
psychometric control
(1)
Psychomotor Education
(1)
psychomotor intervention
(1)
qualifications
(1)
qualitative research
(1)
quality analysis of the mistakes
(1)
quantitative assessment methods
(1)
reading
(1)
Reception Structures for Refugee Children Education
(1)
recruitment
(1)
reflection
(1)
reflexion
(1)
refugees
(1)
répertoires de pratiques
(1)
repertoires of practices
(1)
respiratory system
(1)
Review
(1)
ritual pedagogy
(1)
Roma
(1)
scale
(1)
School Autonomy
(1)
school bullying
(1)
school climate
(1)
school Headteachers’ selection
(1)
school inclusion
(1)
school leaders` Scientific training
(1)
school leaders` Training
(1)
School Leadership
(1)
school management
(1)
school management and leadership
(1)
school practices
(1)
schools in Ioannina
(1)
School textbook research
(1)
school textbooks
(1)
Science direction school textbooks
(1)
Science of Education
(1)
secondarisation
(1)
secondary education
(1)
Second Chance Schools
(1)
selection of educational administrators
(1)
selection procedure
(1)
self-esteem
(1)
self-sufficiency
(1)
sens de l'efficacité
(1)
sense of efficacy
(1)
sexual education
(1)
social constructionism
(1)
social constructivism
(1)
social development
(1)
social emotional intelligence
(1)
social inequalities
(1)
Social Representation
(1)
Social sciences
(1)
social skills
(1)
socio-economic crisis
(1)
sociology
(1)
Sociology of education
(1)
special education
(2)
special education
(1)
special educational needs
(1)
Special education tool
(1)
Special Needs Education
(1)
spelling ability
(1)
stereotypes
(1)
Storytelling
(1)
storytelling practices at home
(1)
student practicum teacher-student interview
(1)
students
(1)
students' representations
(1)
Student’s school practice
(1)
studies selection
(1)
subroutines
(1)
supportive practices and accommodations
(1)
syntax
(1)
tablets
(1)
Teacher education
(1)
teacher practices
(1)
teacher-pupil relationship
(1)
teachers
(4)
Teachers/Educators
(1)
teachers' education
(1)
Teachers as mentors to students
(1)
teachers education
(2)
teachers’ needs
(1)
teachers’ perceptions
(2)
teaching
(2)
Teaching and curricula
(1)
teaching assessment
(1)
Teaching conservational skills
(1)
teaching practice
(3)
team game
(1)
textbook
(1)
theoretical models
(1)
Theory and Practice Cooperation
(1)
Traditional music
(1)
transactional leadership
(1)
transformational leadership
(1)
transformation theory
(1)
transformative learning
(2)
transition
(1)
transition to Gymnasium
(1)
variables, sequence structure
(1)
views of educators
(1)
Views of teachers
(1)
vocabulary
(1)
vocabulary development, word learning, Fast-mapping, Quick Incidental Learning, consolidation, memory, shared storybook reading, early school age
(1)
World
(1)
Αγγλική ως Ξένη Γλώσσα
(1)
αίσθηση αποτελεσματικότητας
(1)
ακαδημαϊκή επίδοση
(1)
ανάγκες εκπαιδευτικών
(1)
ανάγνωση
(1)
Αναδυόμενη θυματοποίηση
(1)
ανάλυση περιεχομένου
(1)
αναπνευστικό σύστημα
(1)
Αναπτυξιακές Αναπηρίες
(1)
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
(1)
ανασκόπηση
(1)
ανασκόπηση βιβλιογραφίας
(1)
αναστοχασμός
(2)
αναστοχαστική πράξη
(1)
ανατροφοδότηση
(1)
Ανθρώπινα Δικαιώματα
(1)
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
(1)
Αντιγραφή στις εξετάσεις
(1)
αντιλήψεις, κοινωνικός εποικοδομητισμός, μετασχηματιστική διδασκαλία, εκπαίδευση για περιβάλλον και αειφορία, ανακύκλωση
(1)
Αντιλήψεις για διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολείο και για κίνητρα
(1)
αντιλήψεις γονέων
(1)
αντιλήψεις εκπαιδευτικών
(1)
αντιλήψεις καθηγητών
(1)
αντιλήψεις μαθητών
(1)
αντιλήψεις παιδιών
(1)
αντιμεταθετική ιδιότητα
(1)
αξιολόγηση
(1)
Αξιολόγηση ορθογραφικής δεξιότητας
(1)
Αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί
(1)
απόψεις διευθυντών και προϊσταμένων
(1)
απόψεις εκπαιδευτικών
(1)
απόψεις παιδιών για την εκπαίδευση
(1)
Αρχική εκπαίδευση εκπαιδευτικών
(2)
αυτεπάρκεια
(1)
αυτισμός
(1)
αυτοεκτίμηση
(1)
αφηγηματικές πρακτικές στην οικογένεια
(1)
Αφήγηση
(1)
Βιβλιογραφική ανασκόπηση
(1)
βιογραφία
(1)
βιογραφική μέθοδος
(1)
βιωματική μάθηση
(1)
βρεφική και νηπιακή ηλικία
(1)
Γλώσσα
(1)
Γλωσσική Ανάπτυξη
(1)
γλωσσική εκπαίδευση
(1)
γλωσσικό μάθημα
(1)
γνώσεις
(1)
γονείς
(1)
γονική εμπλοκή
(1)
γραμματισμός
(1)
γρήγορη συμπτωματική μάθηση, ανάπτυξη λεξιλογίου, μνήμη, αφήγηση ιστοριών, πρώτη σχολική ηλικία
(1)
ΔΑΦ
(1)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
δημοτικά σχολεία
(1)
δημοτικό σχολείο
(3)
διαδικασία επιλογής
(1)
Διαδικασίες λήψης απόφασης
(1)
διαπολιτισμικές εκπαιδευτικές πρακτικές
(1)
διαπολιτισμική εκπαίδευση
(3)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση: Δίγλωσσοι μαθητές
(1)
διαταραχές νευρομυϊκής συναρμογής
(1)
διαταραχή αυτιστικού φάσματος
(1)
διαφοροποίηση μαθησιακής εμπειρίας
(1)
διαχείριση συγκρούσεων
(1)
διγλωσσία
(1)
δίγλωσσοι/δίγλωσσες μαθητές/μαθήτριες
(1)
Διδακτική και Προγράμματα Σπουδών
(1)
Διδακτική Μαθηματικών
(1)
διδασκαλία
(2)
διδασκαλία της γλώσσας
(1)
Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
(1)
διευθυντές
(1)
διευθυντής σχολείου
(1)
διευθυντής σχολικής μονάδας
(1)
Δικαιώματα του Παιδιού
(1)
διοίκηση και ηγεσία εκπαιδευτικών μονάδων
(1)
διοίκηση στην εκπαίδευση
(1)
διοίκηση σχολείου
(1)
δομή ακολουθίας
(1)
Δυναμική της Ομάδας
(1)
δυσλεξία
(1)
Εθνική Επιτροπή για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
(1)
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(2)
Ειδική Αγωγή
(2)
Ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(1)
Ειδική Εκπαίδευση
(3)
έκβαση ηγεσίας
(1)
εκθέσεις Υπουργείου Παιδείας
(1)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(1)
Εκπαίδευση
(8)
εκπαίδευση αλλοδαπών μαθητών
(1)
Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα
(1)
Εκπαίδευση δεξιότητας συζήτησης
(1)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
(1)
εκπαίδευση εκπαιδευτικών
(1)
Εκπαίδευση Ενηλίκων
(2)
εκπαίδευση και κοινωνία
(1)
Εκπαίδευση και Υγεία
(1)
εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών
(1)
εκπαιδευτικά «τραύματα»
(1)
εκπαιδευτικές πεποιθήσεις
(1)
εκπαιδευτικές πρακτικές
(1)
εκπαιδευτική ηγεσία
(1)
εκπαιδευτική πολιτική
(2)
εκπαιδευτική πρακτική
(1)
Εκπαιδευτική Ψυχολογία
(2)
εκπαιδευτικοί
(6)
εκπαιδευτικό λογισμικό
(1)
εκπαιδευτικό πεδίο
(1)
εκπαιδευτικό σενάριο
(1)
ελληνική γλώσσα
(1)
ελληνική δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
Έμφυλα στερεότυπα
(2)
έμφυλες αναπαραστάσεις
(1)
ενδοσχολική επιμόρφωση
(1)
Ενιαία Εκπαίδευση
(2)
ένταξη στην ομάδα των συνομηλίκων
(1)
επαγγέλματα
(1)
επαγγελματική ανάπτυξη
(2)
επαγγελματική ικανοποίηση
(2)
επαυξημένη πραγματικότητα
(1)
Επικοινωνιακή και γλωσσική ανάπτυξη
(1)
Επιλογές στελεχών
(1)
επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων
(1)
επιλογή σπουδών
(1)
επιλογή στελεχών εκπαίδευση
(1)
Επιμόρφωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
(1)
επιμόρφωση εκπαιδευτικών
(1)
επιμόρφωση εν-ενεργεία νηπιαγωγών
(1)
Επιστήμες Αγωγής
(1)
Επιστημολογία και Εκπαίδευση
(1)
Επιστημονική κατάρτιση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων.
(1)
Έρευνα Δράσης
(1)
Έρευνα σχολικών εγχειριδίων/βιβλίων
(1)
Ερευνητικό άρθρο
(1)
ερωτηματολόγιο γονέων
(1)
εσπερινή εκπαίδευση ενηλίκων
(1)
Ευρώπη
(1)
έφηβοι
(1)
θεσμοποιημένο κεφάλαιο
(1)
ΘΕΣΜΟΣ ΜΕΝΤΟΡΑ
(1)
θεωρητικά σχήματα
(1)
Θεωρία και Πράξη
(1)
θεωρία μετασχηματισμού
(1)
ικανοποίηση
(1)
ιστορία της εκπαίδευσης
(1)
κινητές εφαρμογές
(1)
κινητική ανάπτυξη
(2)
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗΣ
(1)
κίνητρα μάθησης
(1)
κλίμακα
(1)
κοινωνικές ανισότητες
(1)
Κοινωνικές Επιστήμες
(1)
κοινωνική ανάπτυξη
(1)
κοινωνική κατασκευή
(1)
κοινωνική συμπεριφορά
(1)
κοινωνική-συναισθηματική νοημοσύνη
(1)
κοινωνικο-οικονομική κρίση
(1)
κοινωνικός εποικοδομισμός
(1)
Κοινωνιολογία
(1)
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
(2)
κόσμος
(1)
κουλτούρα συνομηλίκων
(1)
Κριτήρια επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
(1)
κυκλοφορικό σύστημα
(1)
κύτταρο
(1)
λεξιλόγιο
(1)
Λογικό μοντέλο
(1)
Λογοδοσία
(1)
Μαθηματικά
(2)
Μαθηματική εκπαίδευση
(1)
μαθητές
(1)
μαθητές δημοτικού
(2)
μαθητές Δημοτικού – Γυμνασίου
(1)
μαθητικές κοινότητες
(1)
μέθοδος lesson study
(1)
μέθοδος project
(1)
Μέντορας
(1)
Μετάβαση στο Γυμνάσιο
(1)
μεταβλητές
(1)
Μετανάστευση
(1)
μεταπολίτευση
(1)
μετασχηματίζουσα μάθηση
(1)
μετασχηματιστική ηγεσία
(1)
μη αναμενόμενη ακαδημαϊκή επίδοση
(1)
μη επανδρωμένα ιπτάμενα οχήματα
(1)
Μοντέρνος ρατσισμός
(1)
μορφολογία
(1)
Μουσική παιδαγωγική
(1)
Νέο Σχολείο
(1)
νηπιαγωγείο
(2)
νήπιο
(1)
νοεροί υπολογισμοί
(1)
νοημοσύνη
(1)
νοητικές αναπαραστάσεις μαθητών
(1)
νοητική ανεπάρκεια
(1)
νομοθεσία Υπουργείου Παιδείας
(1)
νοσοκομείο
(1)
οικισμός Αγίας Σοφίας
(1)
οικονομική κρίση
(1)
Ομάδα
(1)
ορθογραφικά έργα καθ’ υπαγόρευση, ορθογραφικά έργα ελεύθερης γραφής, υψηλή σχολική επίδοση, μαθησιακές δυσκολίες, ποιοτική ανάλυση λαθών, ορθογραφική ικανότητα
(1)
ορθογραφική ικανότητα
(1)
ορθογραφικό έργο καθ’ υπαγόρευση
(1)
Παιδαγωγικά
(1)
Παιδαγωγικές Επιστήμες
(2)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
(1)
Παιδαγωγική
(4)
παιδαγωγική του γραμματισμού
(1)
Παιδαγωγική ψυχολογία
(1)
παιδί
(3)
παιδιά
(1)
παιδική φτώχεια
(1)
παιχνίδι
(1)
Παραδοσιακή μουσική
(1)
παραμύθια
(1)
παρέμβαση
(1)
παχυσαρκία
(1)
πεποιθήσεις εννοιολογική αλλαγή
(1)
πεποιθήσεις μητέρων για την εκπαίδευση
(1)
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
(1)
Πληροφορική και εφαρμογές στην εκπαίδευση
(1)
ποιοτική ανάλυση λαθών
(1)
ποιοτική έρευνα
(1)
πολιτικοποίηση
(1)
πολιτισμικά θέματα
(1)
πολιτισμική ετερότητα
(1)
πολιτισμική συνείδηση
(1)
πολιτισμός
(1)
ποσοτικές μέθοδοι αξιολόγησης
(1)
ποσοτική έρευνα
(1)
πρακτικές υποστήριξης
(1)
πρακτική άσκηση
(4)
πρακτική άσκηση μελλοντικών νηπιαγωγών
(1)
Προβλήματα συμπεριφοράς
(1)
προβλήματα συμπεριφοράς, παρέμβαση, δάσκαλος, διαχείριση τάξης
(1)
Πρόγραμμα παρέμβασης
(1)
Προγράμματα
(1)
προγραμματισμός
(1)
προλεκτική επικοινωνία
(1)
πρόληψη
(1)
προσδοκίες γονέων
(1)
προσδοκίες ενηλίκων
(1)
Προσδοκίες μαθητών ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικού Σχολείου, μετάβαση στο Γυμνάσιο, ψυχοκοινωνικές και εκπαιδευτικές παράμετροι λειτουργίας του Γυμνασίου, μέθοδος θεμελιωμένης θεωρίας
(1)
προσόντα
(1)
προσπάθεια και ευκολία
(1)
πρόσφυγες
(1)
προσχολική
(1)
προσχολική εκπαίδευση
(1)
προσχολική ηλικία
(4)
προσωπική θεωρία
(1)
Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη
(1)
Πρώιμες μορφές σχολικού εκφοβισμο
(1)
πρώιμη εκτίμηση
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(2)
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Ειδική Αγωγή
(1)
πρωτοσχολική ηλικία
(1)
ρόλος του μέντορα
(1)
Ρομά
(1)
σακχαρώδης διαβήτης
(1)
σενάρια-κλειδιά
(1)
σεξουαλική αγωγή
(1)
Σπουδές φύλου
(1)
στάσεις
(2)
στάσεις εκπαιδευτικών
(1)
στερεότυπα
(1)
στερεότυπα φύλου
(1)
συγχρονική εγκυρότητα
(1)
συλλογικό παιχνίδι
(1)
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(1)
συμπερίληψη
(1)
συναλλακτική ηγεσία
(1)
συνέντευξη εκπαιδευτικού-μαθητή
(1)
συνεργασία
(1)
συνεργασία οικογένειας – νηπιαγωγείου
(1)
συνεργασία σχολείου-οικογένειας
(1)
συνεργατική επαγγελματική κουλτούρα
(1)
συνεργατικό παιχνίδι
(1)
Συνεργατικότητα
(1)
σύνταξη
(1)
Σχεδιασμός & Τεχνολογία
(1)
Σχεδιασμός και Αξιολόγηση
(1)
σχεδιασμός προγραμμάτων
(1)
σχέσεις με συνομηλίκους
(1)
σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή
(1)
σχέση σχολείου και κοινωνίας
(1)
σχέση σχολείου-οικογένειας
(1)
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
(1)
σχολικά εγχειρίδια
(1)
σχολικά εγχειρίδια θετικής κατεύθυνσης Δημοτικού σχολείου
(1)
Σχολική αυτονομία
(1)
σχολική ένταξη
(1)
σχολική ηγεσία
(1)
σχολικό βιβλίο
(1)
σχολικό κλίμα
(1)
σχολικός εκφοβισμός
(1)
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός
(1)
Σχολικός οργανισμός
(1)
τοπική ιστορία
(1)
ΤΠΕ στην εκπαίδευση
(1)
τρισδιάστατη σχεδίαση
(1)
τριτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα
(1)
τρόποι παρέμβασης.
(1)
υπερεπίδοση
(1)
υποεπίδοση
(1)
υπορουτίνες
(1)
Υποψήφιοι Εκπαιδευτικοί
(1)
φοιτητές
(1)
Φτώχεια
(1)
φύλο
(2)
Φυσική Αγωγή
(1)
φυσική δραστηριότητα
(1)
Χειραφέτηση
(1)
χορός
(1)
ψυχοκινητική αγωγή
(1)
ψυχολογία
(1)
Ψυχολογία, Ψυχολογία της υγείας
(1)
Ψυχολογία της Υγείας
(1)
ψυχομετρικός έλεγχος
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 95 αποτελέσματα
Η αναστοχαστική πράξη των υποψηφίων εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή μιας προσαρμοσμένης εκδοχής του μοντέλου Lesson Study. The reflexive act of teacher candidates in the implementation of a customized version of the model Lesson Study.
Δημιουργός:
Γιαννακίδου, Ελένη, Γιόφτσαλη, Κατερίνα, Τζιώρα, Ελένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
teaching practice, reflection, μέθοδος project, Lesson Study, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, Project method
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η εμπειρία της νοσηλείας και η επιστροφή στο σχολείο: θέματα εκπαίδευσης και προσαρμογής του παιδιού The experience of hospitalisation and the return to school: child education and adaptation issues
Δημιουργός:
Μπρουσκέλη, Βασιλική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
education, παιδί, νοσοκομείο, εκπαίδευση, hospital, child
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Pedagogy as Ritual: How Teachers use Rituals to foster their Mythical values in the Early Childhood Classrooms?
Δημιουργός:
LAU, Grace, HO, Kwok Keung
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2013
Θέμα:
mythical values, informality, formality, ritual pedagogy, Early years
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η προβληματική του συνεδρίου Βελτιώνοντας την εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών σε περίοδο κρίσης των θεσμών: προτάσεις, εφαρμογές The issue of the conference Improving the education of future teachers in times of crisis of the institutions: proposals, applications
Δημιουργός:
Ομάδα, Συντακτική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Αρχικές σελίδες, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τρισδιάστατη σχεδίαση από παιδιά Rating Engino KiCAD software for three-dimensional design by children
Δημιουργός:
Σίσαμος, Κώστας, Δημητρίου, Δημήτρης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
αξιολόγηση, evaluation, educational software, τρισδιάστατη σχεδίαση, Σχεδιασμός & Τεχνολογία, απόψεις εκπαιδευτικών, εκπαιδευτικό λογισμικό, elementary and secondary school students, μαθητές Δημοτικού – Γυμνασίου, 3D design, Design & Technology, views of educators
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι επιπτώσεις της φτώχειας γενικότερα και στα παιδιά ειδικότερα και πιθανοί τρόποι παρεμβάσεων για την πρόληψη και τη μείωσή της The impact of poverty in general and children in particular and possibilities of preventative action and its reduction
Δημιουργός:
Ντολιοπούλου, Έλση
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
τρόποι παρέμβασης., πρόληψη, Φτώχεια, παιδική φτώχεια
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αποτύπωση των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την προστασία της πολιτισμικής ετερότητας στον χώρο της Α'βάθμιας κ Β'βάθμιας Εκπαίδευσης. Μια ποιοτική μελέτη θεματικής ανάλυσης των ετήσιων εκθέσεων του Υπουργείου Παιδείας προς την Εθ Mapping of actions of the Ministry of Education regarding the protection of cultural diversity in the field of Primary and Secondary Education. A qualitative study thematic analysis of the annual reports of the Ministry of Education for the National Commi
Δημιουργός:
Καρανικόλα, Ζωή, Πίτσου, Χαρίκλεια
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
Εθνική Επιτροπή για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα., εκπαίδευση αλλοδαπών μαθητών, πολιτισμική ετερότητα, νομοθεσία Υπουργείου Παιδείας, εκθέσεις Υπουργείου Παιδείας
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
La relation pédagogique : de l’effet Pygmalion à la figure d’Antigone
Δημιουργός:
Lerbet-Sereni, Frédérique
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η γονική εμπλοκή των αλλοδαπών υπό την οπτική των νηπιαγωγών Parental involvement of foreigners from the point of kindergarten teachers
Δημιουργός:
Οικονομίδης, Βασίλειος, Κοντογιάννη, Διονυσία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
διαπολιτισμική εκπαίδευση, συνεργασία οικογένειας – νηπιαγωγείου, intercultural education, γονική εμπλοκή, family-school collaboration, parental involvement
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πληροφορίες Περιοδικού Journal Information
Δημιουργός:
Ομάδα, Συντακτική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Αρχικές σελίδες, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
gre, eng
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εφαρμογή του Lesson Study με φοιτητές. Συνεργασία, αναστοχασμός και ανατροφοδότηση Application of Lesson Study with students. Collaboration, reflection and feedback
Δημιουργός:
Μουμουλίδου, Μαρία, Ρεκαλίδου, Γαλήνη, Καραδημητρίου, Κωνσταντίνος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
ανατροφοδότηση, pre service teacher education, reflexion, collaboration, εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών, Lesson Study, συνεργασία, αναστοχασμός, feed back
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η επαγγελματική ανάπτυξη και ικανοποίηση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών από την ενασχόλησή τους με την πρακτική άσκηση των φοιτητών Professional development and satisfaction of detatched teachers withtheir involvement in the students' school practice
Δημιουργός:
Τσολακίδης, Ιωάννης, Μπότσογλου, Καφένια, Μπεαζίδου, Ελευθερία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
επαγγελματική ικανοποίηση, Student’s school practice, Αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί, πρακτική άσκηση, επαγγελματική ανάπτυξη, professional development, Teachers as mentors to students
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο ρόλος των πρακτικών ασκήσεων στη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών για το «Νέο Σχολείο» The role of practical exercises in developing appropriate conditions for the "New School"
Δημιουργός:
Χρυσαφίδης, Κώστας
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
Έρευνα Δράσης, Χειραφέτηση, Θεωρία και Πράξη, Action Research, Emancipation, New School, Δυναμική της Ομάδας, Επιστημολογία και Εκπαίδευση, Συνεργατικότητα, Νέο Σχολείο, Πρακτική Άσκηση, group dynamic, Epistemology and Education, Theory and Practice Cooperation, Internship Programmes
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αποτελεσματικές παρεμβάσεις κατά της παχυσαρκίας για παιδιά προσχολικής ηλικίας: σύγχρονες τάσεις Effective interventions against obesity for early childhood: current trends
Δημιουργός:
Μπρουσκέλη, Βασιλική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2014
Θέμα:
προσχολική ηλικία, early childhood, παρέμβαση, παιδί, intervention, παχυσαρκία, obesity, child
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Δημιουργός:
Ομάδα, Συντακτική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Αρχικές σελίδες, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Μοντέρνος Ρατσισμός και στάσεις για τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: μια συγχρονική έρευνα μεταξύ πρωτοετών και τεταρτοετών φοιτητών του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του ΔΠΘ. Modern racism and attitudes towards Intercultural Education: a synchronic study between first-year and fourth-year students of the Department of Education Sciences in Early Childhood of the Democritus University of Thrace.
Δημιουργός:
Μαυρομμάτης, Γιώργος, Ντομπρίντεν, Τετιάνα, Σαπουντζής, Αντώνης, Καρούσου, Αλεξάνδρα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
Μοντέρνος ρατσισμός, Education, Intercultural education, Migration, Διαπολιτισμική εκπαίδευση, Εκπαίδευση, Μετανάστευση, Modern racism
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εκπαίδευση και πόλεμος: η περίπτωση του εκπαιδευτικού προβλήματος στην πόλη των Ιωαννίνων κατά τα έτη 1940 έως 1949 Education and war: the case of the educational problem in the town of Ioannina during the years 1940-49
Δημιουργός:
Giannakou, Maria
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
Educationalization, History of education in Greece, schools in Ioannina
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Etre instituteur de maternelle en Grèce : Représentations et choix du métier
Δημιουργός:
Balias, Stathis, Kiprianos, Pandelis
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2015
Θέμα:
Greece, Preschool teacher, Profession, Comparison, Social Representation
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
«Γρήγορη συμπτωματική μάθηση» και παγίωση νέων λέξεων μέσω της αφήγησης ιστοριών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας «Quick Incidental Learning» and consolidation of novel words through story narration in early primary school children
Δημιουργός:
Τριανταφυλλίδου (Triantafyllidou), Άντισσα (Antissa), Καρούσου (Karousou), Αλεξάνδρα (Alexandra), Κουτσιούκη (Koutsiouki), Μαντώ (Manto)
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
γρήγορη συμπτωματική μάθηση, ανάπτυξη λεξιλογίου, μνήμη, αφήγηση ιστοριών, πρώτη σχολική ηλικία, vocabulary development, word learning, Fast-mapping, Quick Incidental Learning, consolidation, memory, shared storybook reading, early school age, Αναπτυξιακή Ψυχολογία, Developmental Psychology, Language Development, Γλωσσική Ανάπτυξη
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Έμφυλα στερεότυπα και μετασχηματισμός θεωρήσεων στην εσπερινή εκπαίδευση ενηλίκων: νοητικές συνήθειες και αποπροσανατολιστικά βιώματα γυναικών που επιστρέφουν στην εκπαίδευση Gender stereotypes and perspective transformation in evening adult education: habits of mind and disorienting experiences of women returning to education
Δημιουργός:
Μαλτέζου, Δομνίκη, Κουλαουζίδης, Γεώργιος Αρχιμήδη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2020
Θέμα:
transformation theory, Adult education, transformative learning, εσπερινή εκπαίδευση ενηλίκων, biographical method, Εκπαίδευση ενηλίκων, Gender stereotypes, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Θεωρία Μετασχηματισμού, evening adult education, θεωρία μετασχηματισμού, Έμφυλα στερεότυπα, βιογραφική μέθοδος
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Προσδοκίες μαθητών της ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικού Σχολείου αναφορικά με τη φοίτηση και μετάβασή τους στο Γυμνάσιο Investigation of 6th grade students' expectations regarding the transition to Gymnasium
Δημιουργός:
Σιδηρόπουλος, Δημήτριος Αλέξανδρος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Εκπαιδευτική Πολιτική, Προσδοκίες μαθητών ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικού Σχολείου, μετάβαση στο Γυμνάσιο, ψυχοκοινωνικές και εκπαιδευτικές παράμετροι λειτουργίας του Γυμνασίου, μέθοδος θεμελιωμένης θεωρίας, Μετάβαση στο Γυμνάσιο, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, expectations of 6th grade students, transition to Gymnasium, Gymnasium’ functions, Παιδαγωγικά, grounded theory method
Περιοδικό :
Έρευνα στην Εκπαίδευση
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Συλλογή:
Έρευνα στην Εκπαίδευση |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερεύνηση των αντιλήψεων νηπιαγωγών και δασκάλων της Α’ τάξης του δημοτικού σχολείου αναφορικά με τις προσδοκίες γονέων για τον γραμματισμό των παιδιών τους και τη μεταξύ τους συνεργασία Investigation of kindergarten and primary school teachers' perceptions regarding the expectations of parents for the literacy of their children
Δημιουργός:
Αποστόλου (Apostolou), Ζωή (Zoi) Ταξιάρχης, Στελλάκης (Stellakis), Νεκτάριος (Nektarios)
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2020
Θέμα:
teachers’ perceptions, γραμματισμός, αντιλήψεις εκπαιδευτικών, Preschool, παιδαγωγική του γραμματισμού, προσδοκίες γονέων, Literacy, διδασκαλία της γλώσσας, literacy, collaboration practices, νηπιαγωγείο, πρωτοσχολική ηλικία, parent’s expectations, δημοτικό σχολείο, kindergarten and primary school, Primary school