Δημιουργός:
Kasaras, Konstantinos, Klimis, Georgios-Michail, Michailidou, Martha
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
strong ties, φαινόμενο κοπαδιού, γνωμηγήτορες, ανάλυση κοινωνικών δικτύω, πολιτιστικές βιομηχανίες, cultural consumption, επιδρώντες, consumer behavior, herd behavior, social network analysis, influencers, cultural industrie, opinion leaders, κατανάλωση πολιτιστικών προϊόντων, ισχυροί δεσμοί, συμπεριφορά καταναλωτή
Περιοδικό :
Homo Virtualis
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Πάντειο Πανεπιστήμιο - Εργαστήριο Δυνητικής Πραγματικότητας, Διαδικτυακής Έρευνας και Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης
Συλλογή:
Homo Virtualis
| ΕΚΤ eJournals