Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στην Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας: Εκπαίδευση και Πρακτική στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Differentiated Instruction Training and Practice in ELT: The Case of Private Language Institutions
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στην Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας: Εκπαίδευση και Πρακτική στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών

Theofili, Theodosia

Gheralis-Roussos, Eleni

Contains in the Appendix: tables, charts, images
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να προσπαθήσει να διερευνήσει τα πιστεύω και τις συμπεριφορές 31 καθηγητών αγγλικής γλώσσας – οι οποίοι διδάσκουν σε κέντρα ξένων γλωσσών – όσον αφορά την διαφοροποιημένη διδασκαλία και την πρακτική εφαρμογή της στην τάξη. Οι καθηγητές αυτοί έχουν παρακολουθήσει το σεμινάριο διαφοροποιημένης διδασκαλίας (DIC), το οποίο οργανώνεται και πραγματοποιείται από τον φορέα The αriston Project Ltd, που στη Ελλάδα εκπροσωπείται από τον όμιλο εταιρειών Hyphen SA, και αποσκοπεί στην αποτελεσματική και εις βάθος κατάρτιση των καθηγητών στις αρχές και πρακτικές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι συγκεκριμένοι καθηγητές έχουν βαθιά πίστη στην κατανόηση τους όσον αφορά τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, όπως επίσης και στις ικανότητές τους σχετικά με την πρακτική εφαρμογή της στην τάξη. Επιπλέον, προέκυψε ότι οι καθηγητές αυτοί εφαρμόζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό επιτυχώς τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, αποδεικνύοντας έτσι και την αποτελεσματικότητα αλλά και τα μακροπρόθεσμα οφέλη του DIC.
The aspiration of the present study is to attempt an investigation into the beliefs of teachers towards their own knowledge and understanding of differentiated instruction as well as their own actual implementation skills of this practice. These are teachers who have attended the Differentiated Instruction Course (DIC) – an extensive and demanding course on differentiated instruction, designed and realised by The αriston Project and Hyphen SA – and work in private language institutions whose owners are also teachers who have attended the seminar and strongly support this educational practice. Since it was possible to access all the 31 English teachers who took part in the DIC, a census and not a sample survey was conducted. As it emerged from this quantitative inquiry, these DIC trained teachers strongly believe in their understanding of and abilities regarding differentiation – both in theory and practice – and implement differentiation to a large extent, but not to the great extent they feel and believe they do. This, in turn, revealed any areas of improvement, both for these teachers and the DIC’s educational services, but also proved the DIC’s long-lasting effects.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

English Language Learning – Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας
English Language Teaching (ELT) – Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας
Differentiation – Διαφοροποίηση
Differentiated Instruction – Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Private Language Institutions – Κέντρα Ξένων Γλωσσών


Αγγλική γλώσσα

2016-10-19T10:01:04Z
2016-09-24


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
500
137




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.