Supportive feedback in distance learning: Paving the way to self-regulation? The case of HOU M.Ed in TESOL

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Supportive feedback in distance learning: Paving the way to self-regulation? The case of HOU M.Ed in TESOL

Paraskevopoulou, Amalia

Calfoglou, Christina

Ο πρωτεύων ρόλος της ανατροφοδότησης στην εξ αποστάσεως μάθηση είναι ομόφωνα αποδεκτός, καθώς η απόσταση καθηγητών-φοιτητών και οι περιορισμένες ευκαιρίες επαφής καθιστούν απαραίτητη την παροχή αποτελεσματικής ανατροφοδότησης (Hattie & Timperley, 2007, Chokwe, 2015). Η εργασία αυτή επιχειρεί να αποδείξει πως η υποστηρικτική ανατροφοδότηση στις γραπτές εργασίες επηρεάζει τους εξ αποστάσεως φοιτητές καθόλη τη διάρκεια των σπουδών τους στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Εκπαίδευση στο ΕΑΠ. Συγκεκριμένα, διερευνά τις αντιλήψεις των συμμετεχόντων σχετικά με το τι συνιστά υποστηρικτική ανατροφοδότηση, και εν συνεχεία την επίδραση τέτοιων υποστηρικτικών μορφών ανατροφοδότησης στην αντίληψη των φοιτητών σε σχέση με τις ικανότητές τους να φέρουν εις πέρας μία ακαδημαϊκή εργασία, την αποκαλούμενη άποψη περί αυτεπάρκειας (Zhang, 2001, Lynch & Dembo, 2004), που είναι δείκτης πρόβλεψης της κινητοποίησης των μαθητών, καθώς και μέτρο αυτο-αντίληψης σχετικά με την ακαδημαϊκή τους επίδοση. Ένας άλλος όρος κλειδί, ο οποίος θα αναλυθεί σε αυτό το άρθρο είναι αυτός της αυτο-ρύθμισης. Το να αναλαμβάνουν οι ίδιοι οι μαθητές την ευθύνη για τη μάθηση (Zimmerman, 2002, Artino, 2006) είναι ένα ενδιαφέρον θέμα, το οποίο βρίσκει τέλεια εφαρμογή σε περιβάλλοντα εξ αποστάσεως μάθησης, καθώς οδηγεί στην αυτονομία και στην αυτο-βελτίωση (Dabbag & Kitsantas, 2004). Ο τελικός στόχος της εργασίας αυτής είναι να αναδείξει τη σύνδεση μεταξύ αυτεπάρκειας και αυτο-ρύθμισης, με την υποστηρικτική ανατροφοδότηση να αποτελεί την κινητήρια δύναμη. Η έρευνα είναι ποσοτική και ποιοτική, συνδυάζοντας ένα ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε σε 67 εξ αποστάσεως μαθητές του ΕΑΠ και 5 σύντομες συνεντεύξεις. Θα επιχειρήσουμε να αποδείξουμε ότι, όπως είχαμε υποθέσει, η υποστηρικτική ανατροφοδότηση έχει όντως τη δύναμη να διαμορφώσει την προσωπική κρίση των μαθητών σχετικά με τις ικανότητές τους, και εν συνεχεία να ανοίξει το δρόμο προς την αυτονομία, και ως προς τη συγγραφή των ακαδημαϊκών τους εργασιών και ως προς τη διδασκαλία γενικότερα.
Table 1 - Learners’ perception of supportive feedback……………….……..……… page 44 Table 2 - Learners’ reaction to specific examples…………………………………… page 47 Table 3 - Supportive feedback effects…………………………………...………...… page 50 Table 4 - Supportive feedback and learning behaviour………………….…………... page 52
There is unanimous agreement among scholars regarding the cardinal role of feedback in distance learning, as students may be geographically far removed from tutors, and, thus, limited contact opportunities necessitate a sharp focus on efficient feedback provision (Hattie & Timperley, 2007, Chokwe, 2015). This dissertation attempts to show how supportive feedback on written assignments affects distance learners throughout their Master’s program in Education at the HOU. More specifically, it examines respondents’ perception of what constitutes supportive feedback, and in turn, the impact of such feedback on learners’ perception of their abilities to successfully accomplish an academic task, their so-called self-efficacy beliefs (Zhang, 2001, Lynch & Dembo, 2004), which are a predictor of leaners’ motivation, as well as a measure of self-conceptions concerning academic performance. Another key term which will be analyzed in this article, is that of self-regulation. The idea of learners mastering their own learning (Zimmerman, 2002, Artino, 2006) is a much-discussed issue, which finds perfect application in distance-learning environments, as it leads to autonomy and self-improvement (Dabbag & Kitsantas, 2004). The final aim of this dissertation is to show the linkage between self-efficacy and self-regulation, supportive feedback being the driving force. This will be done through quantitative and qualitative research, by means of a questionnaire distributed to 67 distance learners at the HOU and 5 mini interviews. We will attempt to show that, as hypothesized, supportive feedback does have the power to shape learners’ personal judgment of their abilities and, in turn, pave the way to autonomy, both in relation to their assignment writing, and their own teaching in general.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

autonomy
μάθηση εξ αποστάσεως
self-efficacy
αυτονομία
υποστηρικτική ανατροφοδότηση
self-regulation
supportive feedback
distance learning
αυτεπάρκεια
αυτο-ρύθμιση


Αγγλική γλώσσα

2017-09-30T09:48:13Z
2017-09-23


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

3
96
10




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.