Ο ρόλος των ΜΜΕ στην προβολή ενός πολιτιστικού έργου. Η προβολή διεθνών εκθέσεων μέσω των ΜΜΕ. Η περίπτωση της έκθεσης Van Gogh alive στην Ελλάδα μέσω του διαδικτύου.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Ο ρόλος των ΜΜΕ στην προβολή ενός πολιτιστικού έργου. Η προβολή διεθνών εκθέσεων μέσω των ΜΜΕ. Η περίπτωση της έκθεσης Van Gogh alive στην Ελλάδα μέσω του διαδικτύου.

Ζηργάνου, Ιωάννα

Πλειός, Γεώργιος
Σηφάκη , Ειρήνη

Nowadays, digital technology is been used in a variety of domains in everyday life and recently also in art. The use of technology in art can be done in different ways that constitute the meaning of media or as used in art, new media. The new media are either used to produce and display an art exhibition or simply modify the presentation of conventional, traditional forms of exhibitions such as the Van Gogh Alive exhibition in Athens. The exhibition was based on Van Gogh's original paintings, which were presented in a suitably designed space with the support of a new form of technology that included moving images, sound and interaction with the audience. This original presentation, combining many features according to new media, has attracted public interest and has already been presented in several cities and countries around the world. Future suggestions for improving this particular case study include empirical research methodology with questionnaires and interviews targeting museum curators and the public audience, as well as analyzing actual video data from this exhibition and comparing them with others using interactive technology to better understand the integration of technology in art.
Περιέχει : εικόνες
Τη σύγχρονη εποχή, η ψηφιακή τεχνολογία χρησιμοποιείται σε πλήθος εφαρμογών στην καθημερινή ζωή και τα τελευταία χρόνια και στην τέχνη. Η εφαρμογή της νέας τεχνολογίας στην τέχνη μπορεί να γίνει με διαφορετικούς τρόπους που αποκαλούνται νέα μέσα τέχνης (new media). Τα νέα μέσα χρησιμοποιούνται είτε για να παραχθεί και να προβληθεί μια έκθεση έργων τέχνης, είτε απλά για να τροποποιήσει την παρουσίαση συμβατικών, παραδοσιακών μορφών εκθέσεων, όπως η περίπτωση της έκθεσης Van Gogh Alive στην Αθήνα. Η έκθεση βασιζόταν στους πρωτότυπους πίνακες του Van Gogh, οι οποίοι παρουσιάζονταν σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο με την υποστήριξη μιας νέας μορφής τεχνολογίας που περιλάμβανε κινούμενες εικόνες, ήχο και διάδραση με το κοινό. Η πρωτότυπη αυτή παρουσίαση συνδυάζοντας πολλά χαρακτηριστικά εκθέσεων με τα νέα μέσα τέχνης, προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού και έχει ήδη παρουσιαστεί σε αρκετές πόλεις και χώρες παγκοσμίως. Στις μελλοντικές προτάσεις βελτίωσης της μελέτης περίπτωσης περιλαμβάνεται η μεθοδολογία εμπειρικής έρευνας με ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις από συντελεστές μουσείων και επισκέπτες, όπως και η ανάλυση πραγματικών δεδομένων βίντεο από την έκθεση και η σύγκρισή τους με άλλες εκθέσεις που χρησιμοποιούν διαδραστική τεχνολογία για την καλύτερη κατανόηση της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην τέχνη.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Van Gogh Alive exhibition
Νέα Μέσα Τέχνης
New Media
Digital technology
Ψηφιακή Τεχνολογία
έκθεση Van Gogh Alive
Marketing


Ελληνική γλώσσα

2018-09-14T08:25:36Z
2018-09-08


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

2
76




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.