Exploring the factors affecting consumer’s online shopping behaviour in the purchase of clothes online. A study focusing on Greek Population.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Εξερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την αγορά ενδυμάτων μέσω διαδικτύου. Ερευνά επικεντρωμένη στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό
Exploring the factors affecting consumer’s online shopping behaviour in the purchase of clothes online. A study focusing on Greek Population.

Tsakos, Ioannis

Grougiou, Vasiliki
Argyropoulou, Maria

0
Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε ηλεκτρονικές αγορές όσον αφορά την αγορά ρούχων. Πολλοί χρήστες του Διαδικτύου σε όλο τον κόσμο και σε ευρωπαϊκές χώρες αγοράζουν ρούχα μέσω διαδικτύου, αλλά η Ελλάδα φαίνεται να μην ακολουθεί με τον ίδιο ρυθμό. Παρόλο που έχουν αρκετές έρευνες που εξετάζουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών, δεν υπάρχει πρόσφατη έρευνα επικεντρωμένη στον ελληνικό πληθυσμό σε σχέση με τη βιομηχανία ένδυσης. Αυτή η έρευνα χρησιμοποίησε πρωτογενή έρευνα για να εξετάσει τις ιδιαιτερότητες της συμπεριφοράς των Ελλήνων όταν αγοράζουν ρούχα στο διαδίκτυο. Μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας επέτρεψε τον εντοπισμό των κύριων παραγόντων που εξετάστηκαν από τους προηγούμενους ερευνητές και επέτρεψε την ανάπτυξη του ερωτηματολογίου που χρησιμοποιήθηκε για να κατανοήσουν την συμπεριφορά των Ελλήνων όταν αντιμετωπίζουν την απόφαση να αγοράσουν ρούχα μέσω διαδικτύου. Οι δημογραφικοί παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση αγοράς προϊόντων μέσω διαδικτύου ερευνήθηκαν. Η ανάλυση έδειξε ότι η απόφαση αγοράς στο διαδίκτυο δεν επηρεάζεται από το φύλο του αγοραστή, ενώ η νεαρή ηλικία και το αυξημένο επίπεδο εκπαίδευσης επηρεάζουν θετικά την απόφαση αγοράς προϊόντων, υπηρεσιών και ρούχων στο διαδίκτυο. Το δεύτερο μέρος της ανάλυσης ήταν ο προσδιορισμός των παραγόντων που οι διαδικτυακοί αγοραστές θεωρούν ως σημαντικούς όταν ψωνίζουν διαδικτυακά ρούχα και αξεσουάρ. Η έρευνα έδειξε ότι οι διαδικτυακοί αγοραστές θεωρούν την ασφάλεια του ιστότοπου τον σημαντικότερο παράγοντα, ενώ το περιεχόμενο του ιστότοπου είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό. Η λειτουργικότητα και οι δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών θεωρούνται σημαντικές, ενώ η αισθητική του ιστότοπου είναι ο παράγοντας που οι καταναλωτές θεωρούν ως το λιγότερο σημαντικό. Η έρευνα παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με το ποια πτυχή των μεμονωμένων παραγόντων που οι καταναλωτές θεωρούν σημαντικές. Η πληρότητα του περιεχομένου, η δομή της ιστοσελίδας, η ευκολία πλοήγησης, η προστασία των στοιχείων πληρωμής και η ευελιξία της πολιτικής επιστροφής ήταν τα επιμέρους χαρακτηριστικά που σημείωσαν υψηλότερη περιοχή ανά παράγοντα.
The purpose of this research was to investigate the factors affecting consumer’s online shopping behaviour in terms of the purchase of clothes. Many Internet users across the world and in European countries purchase clothes online, but Greece seems to follow behind in this trend. Although several papers have been produced that examine the factors affecting consumer’s behaviour online, there is no recent research focused on Greek population in relation to the clothing industry. This dissertation used primary research to examine the particularities of Greeks behaviour when buying clothes online. A literature review enabled the identification of the main factors examined by previous researchers and allowed the development of a questionnaire used to explore and understand how Greeks behave when faced with the decision to buy clothes online. The demographic factors that affect the decision to purchase products and services online in general and specifically clothes were examined. The analysis showed that the decision to purchase online is not affected by buyer’s gender while younger age and increased education level positively affect the decision to purchase products, services and clothes online. The second part of the analysis was the identification of the factors that online shoppers consider as important for their experience when shopping online for clothes and accessories. The research showed that online shoppers consider website security the most important factor while website content is also highly important. Website functionality and customer service capabilities are considered important while the website aesthetics is the factor that consumers consider as the least important. The research provided also insights on what aspect of the individual factors the consumers consider important. The completeness of content, the structure of the webpage, the ease of navigation, the protection of payment details and the flexibility of return policy were the individual characteristics that scored higher per factor area.

Διπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertation

Factors affecting online shopping habits
Online shopping behaviour
Clothes and accessories


Αγγλική γλώσσα

2018-09-14T08:32:05Z
2018-09-09


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
2
72




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.