Π4.1.3 Μεθοδολογίες μέτρησης της αξιολόγησης των διδασκόντων από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Π4.1.3 Μεθοδολογίες μέτρησης της αξιολόγησης των διδασκόντων από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Ζαφειρόπουλος, Κωνσταντίνος

Στην παρούσα μελέτη χρησιμοποιήθηκαν συγκεντρωτικά δεδομένα από ερωτηματολόγια σχετικά με την αξιολόγηση διδασκόντων από τους φοιτητές, σε επίπεδο τάξης. Συγκρίνονται οι αξιολογήσεις μαθημάτων-διδασκόντων που προέρχονται από τους φοιτητές διαφορετικών εξαμήνων, διαφορετικών Τμημάτων, σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα της ημέρας, κλπ. Ένα ενδιαφέρον ζήτημα, για παράδειγμα, που προκύπτει ως συνέπεια αυτής της διαδικασίας, είναι ότι διαφορετικά Τμήματα εφαρμόζουν διαφορετικές διαδικασίες διδασκαλίας και βαθμολόγησης, ενώ το αντικείμενο της μελέτης του κάθε Τμήματος ποικίλλει επίσης. Επιπλέον η προσωπικότητα του δασκάλου, η εμφάνιση, η σχετική δυσκολία και ο φόρτος εργασίας των μαθημάτων, καθώς και οι αναμενόμενοι βαθμοί, είναι μερικοί από τους παράγοντες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αξιολόγηση από τους φοιτητές. Η μελέτη προτείνει μια μεθοδολογία για τη βελτίωση της αξιολόγησης των φοιτητών λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες που επηρεάζουν την αξιολόγηση.

Text
Text (Study)

επεξεργασία δεδομένων
αξιολόγηση του προσωπικού
αξιολόγηση σχεδίου
εκπαίδευση
ποιότητα της διδασκαλίας
μέθοδος αξιολόγησης


Ελληνική γλώσσα

2013-01





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.