δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)

Κανάλια διανομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Κοντογουλίδης, Γεώργιος

The purpose of the study is to document the ways in which financial services are reaching the consumer, addressing all elements of the marketing mix. Originally, the concept of financial service presented, basic financial services and the specific features which characterize them. Then described the environment of financial services marketing and make reference to elements that distinguish the Greek stock market. Then the marketing planning of financial services analyzed the consumer behavior and describe the stages of the decision making process. Analyzed, strategic planning in financial services marketing and finally listed the four elements of the marketing mix (product, distribution-promotion channels, pricing and promotion).

Bachelor thesis
bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία

s behavior
Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες
Συμπεριφορά καταναλωτή
Financial services industry
Σχεδιασμός μάρκετινγκ
Marketing planning
Strategic planning
Financial services
Στρατηγικός σχεδιασμός
Marketing
Consumer behavior
Μάρκετινγκ
Βιομηχανία παροχής των χρηµατοοικονοµικών υπηρεσιών
Καταναλωτική συμπεριφορά
Consumer&apos


2015-01-22


Πτυχιακές Εργασίες

Default License



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.