The role of early childhood education and care on the protection from vulnerability to poverty

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2022 (EN)

Ο ρόλος της προσχολικής εκπαίδευσης, αγωγής και φροντίδας στην προστασία από την ευαλωτότητα στην παιδική φτώχεια (EL)
The role of early childhood education and care on the protection from vulnerability to poverty (EN)

Potsi, Antoanneta

Το άρθρο εστιάζει στην ευαλωτότητα του παιδιού στην παιδική φτώχεια και περιγράφει τη μεταβαλλόμενη σημασία της προσχολικής εκπαίδευσης, αγωγής και φροντίδας στο κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο του δυτικού κόσμου ως εκπαιδευτικός χώρος που προσφέρει τις ευκαιρίες για την πρόληψη της φτώχειας. Αναφέρεται σε συγκεκριμένες δράσεις με βάση τα μαθήματα από τη διεθνή έρευνα για την υποστήριξη παιδιών και οικογενειών που πλήττονται από τη φτώχεια και στον σημαίνοντα ρόλο των επαγγελματιών στο ευρύτερο πεδίο της προσχολικής αγωγής, νηπιαγωγών και παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας, στην αντιμετώπιση του φαινομένου.   (EL)
The article focuses on child's vulnerability to child poverty and describes the changing importance of early childhood education, training and care in the socio-political context of the Western world as an educational space that offers opportunities for poverty prevention. It refers to specific actions based on lessons from international research to support children and families affected by poverty and the important role of professionals in the wider field of early childhood education and care, in addressing the phenomenon.   (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Προσχολική εκπαίδευση (EL)
προσχολική αγωγή (EL)
ευαλωτότητα στη φτώχεια, προσχολική εκπαίδευση, αγωγή και φροντίδα, υλική υστέρηση, ψυχοκοινωνική υστέρηση (EL)
Early Childhood Education and Care (EN)
psychosocial disadvantage (EN)
material disadvantage (EN)
vulnerability to poverty (EN)
early childhood education and care (EN)


Έρευνα στην Εκπαίδευση

Greek

2022-12-28


Ε.Π.Ε.Ε.Π. / Laboratory of Research in Pedagogy and Educational Practices (EL)

2241-7303
Έρευνα στην Εκπαίδευση; Τόμ. 11 Αρ. 1 (2022); 315-327 (EL)
Hellenic Journal of Research in Education; Vol. 11 No. 1 (2022); 315-327 (EN)

Copyright (c) 2022 Αντωαννέτα Πότση (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)