Μεθοδολογία ποιοτικής έρευνας: συνεντεύξεις και συνεντεύξεις μέσω διαδικτύου

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Μεθοδολογία ποιοτικής έρευνας: συνεντεύξεις και συνεντεύξεις μέσω διαδικτύου (EL)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΟΛΛΙΑ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ-ΑΛΚΗΣΤΗ

Στο άρθρο αυτό γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστεί το τι σημαίνει και τι τελικά είναι η έρευνα και οι βασικοί λόγοι για τους οποίους επιλέγεται συγκεκριμένη μεθοδολογία έρευνας και λεπτομερέστερα η ποιοτική μέθοδος, βάσει διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφίας. Αποτιμώνται τα θετικά χαρακτηριστικά του εν λόγω είδους μεθόδου και οι κύριοι λόγοι για τους οποίους μια/ένας ερευνήτριας/ητής θα την υιοθετούσε. Έπειτα παρατίθενται διάφορα είδη-τύποι συνεντεύξεων (που αποτελούν κύριο εργαλείο της ποιοτικής μεθόδου) και οι διαφορές μεταξύ των ορισμών (ή της ονοματολογίας) που τους αποδίδονται ανάλογα με τις/τους ερευνήτριες/ητές που αναφέρονται σε αυτές. Γίνεται, επίσης, η παράθεση των στοιχείων εκείνων που πρέπει να έχει η/ο ερευνήτρια/ητής προκειμένου να διεξάγει έρευνα και να ακολουθήσει τη δεοντολογία και τη μεθοδολογία της. Στη συνέχεια επιχειρούμε να περιγράψουμε όσα έχουν γραφτεί και παρατεθεί για ένα καινοτόμο είδος συνεντεύξεων, αυτό των ηλεκτρονικών συνεντεύξεων. Ονομάζονται αλλιώς συνεντεύξεις μέσω διαδικτύου και επιχειρούμε να παρουσιάσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

συνέντευξη (EL)
υποκείμενο (EL)
ηλεκτρονική συνέντευξη (EL)
έρευνα (EL)
ποιοτική μέθοδος (EL)
ερευνήτρια/ητής (EL)


Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

2020-01-17


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 15 Αρ. 2 (2019); 24-37 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 15 No. 2 (2019); 24-37 (EN)

Copyright (c) 2020 ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ-ΑΛΚΗΣΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΟΛΛΙΑ (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.