Toggle navigation
Search
Browse
EKT item types
Institutions
Collections
Interoperability
Info
The project
Help
For institutions
Contribute
Publication Requirements
Expression of Interest Form
Contact
ΕΛ
•
ΕΝ
In all fields
Subject
Type
Location
Title
Time
Creator/contributor
×
+
Search
Clear
Help
Έλληνες ζωγράφοι στα ρουμανικά μνημεία (14ος-17ος αι.)
This item is provided by the institution :
Institute of Historical Research (IHR/NHRF)
Repository :
Byzantina Symmeikta
|
ΕΚΤ e
Journals
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item
*
share
Semantic enrichment by EKT
ΕΚΤ item type
Journal part
(EN)
Scientific article
(EN)
EKT year
1994
(EN)
EKT historical period
Title
Έλληνες ζωγράφοι στα ρουμανικά μνημεία (14ος-17ος αι.) (EL)
Έλληνες ζωγράφοι στα ρουμανικά μνημεία (14ος-17ος αι.) (EN)
Creator
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ, Δημ.
Description
No abstract (EL)
No abstract (EN)
Type
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Αρχαιολογία (EN)
Subject
Γεώργιος από τα Τρίκαλα (EN)
ελληνικές επιγραφές (EN)
Άγιος Νικόλαος Άρτζες (EN)
Γεώργιος από τα Ιωάννινα (EN)
Μολδαβία (EN)
Έλληνες ζωγράφοι (EN)
Σταματέλλος Κοτρονάς από τη Ζάκυνθο (EN)
Ρουμανία (EN)
Provider
Institute of Historical Research (IHR/NHRF)
Repository / collection
Byzantina Symmeikta
Subcollections
Articles
Journal
Βυζαντινά Σύμμεικτα
Language
Greek
Date
1994-09-29
Identifier
https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/bz/article/view/3559
Publisher
Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών (ΕΙΕ) / Institute of Historical Research (IHR/NHRF) (EN)
Source
1791-4884
1105-1639
Βυζαντινά Σύμμεικτα; ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ: ΜΝΗΜΗ Δ.Α. ΖΑΚΥΘΗΝΟΥ 9A; 185-199 (EL)
Byzantina Symmeikta; SYMMEIKTA: IN MEMORIAM OF D.A. ZAKYTHINOS 9A; 185-199 (EN)
Rights
Copyright (c) 2014 Δημ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
(EN)
*
Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!