Systematic Review of the Use of Artificial Intelligence (AI) via Chatbots in Physics, Mathematics, Language and Social Studies

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συστηματική Ανασκόπηση της χρήσης Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μέσω Chatbots σε Φυσική, Μαθηματικά, Γλώσσα και Κοινωνικές Σπουδές (EL)
Systematic Review of the Use of Artificial Intelligence (AI) via Chatbots in Physics, Mathematics, Language and Social Studies (EN)

Καλογιαννάκης, Μιχαήλ
Παπαδάκης, Σταμάτιος
Τζαγκαράκη, Ευφρανσία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-06


Στην ανασκόπηση παρουσιάζονται οι σύγχρονες τάσεις για τη χρήση των Chatbots που βασίζονται στην Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας (NLP - Neuro-Linguistic Programming) στο δημοτικό. Αναλύεται η χρήση τους σε αντικείμενα όπως η Φυσική, τα Μαθηματικά, η Γλώσσα και οι Κοινωνικές Σπουδές. Παρουσιάζονται πιθανές προκλήσεις που αφορούν την ακρίβεια των πληροφοριών, την αποδοχή από εκπαιδευτικούς, εκπαιδευόμενους και γονείς, και τις ηθικές διαστάσεις της χρήσης τους. Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι τα Chatbots μπορούν να λειτουργήσουν υποστηρικτικά στην εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς να υποκαθιστούν τον ανθρώπινο παράγοντα. (EL)
The review presents current trends in using Chatbots based on Natural Language Processing (NLP - Neuro-Linguistic Programming) in primary education. It analyzes their use in Physics, Mathematics, Language, and Social Studies. Potential challenges regarding the accuracy of information, acceptance by teachers, learners, and parents, and the ethical dimensions of their use in the educational context are presented. The findings indicate that Chatbots can support the educational process without replacing the human factor. (EN)


Επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) (EL)
Δημοτικό σχολείο (EL)
Chatbot AI (EL)
Neuro-Linguistic Programming (NLP) (EN)
Primary school (EN)
Chatbot AI (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.