Οι Επιστημονικές Διαμάχες του LouisPasteur ως Πλαίσιο Διδασκαλίας και Μάθησης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι Επιστημονικές Διαμάχες του LouisPasteur ως Πλαίσιο Διδασκαλίας και Μάθησης (EL)
The Scientific Disputes of Louis Pasteur as a Framework for Teaching and Learning Purposes (EN)

Καψάλης, Χρήστος
Γεωργίου, Μάρθα
Σκευάκης, Παναγιώτης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-03


Ο Louis Pasteur αποτελεί εμβληματική προσωπικότητα στην ιστορία της βιολογίας. Το έργο του έθεσε νέα θεμέλια στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε σήμερα τον κόσμο. Πρωτοπόρησε μέσω των ερευνών του ενώ ήρθε σε προστριβές με πολλούς επιστήμονες. Η παιδαγωγική-διδακτική αξιοποίηση αυτών των συγκρούσεων θα μπορούσε να συνεισφέρει ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν μία ολιστική εικόνα για την επιστήμη. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τρεις προτάσεις αξιοποίησης των διαμαχών του Pasteur με σκοπό τη διδασκαλία επιστημονικών εννοιών και ζητημάτων που θίγονται μέσω των συγκεκριμένων διαμαχών. (EL)
Louis Pasteur is an iconic figure in the history of biology. His work laid new foundations in the way we understand the world today. He pioneered through his research while coming into friction with many scientists. Pedagogical-didactic utilization of these conflicts could contribute to students gaining a holistic view of science. This paper presents three proposals for utilizing Pasteur's conflicts in order to teach scientific concepts and issues raised through these conflicts. (EN)


Louis Pasteur (EL)
διδακτικό εργαλείο (EL)
επιστημονική διαμάχη (EL)
ιστορία της επιστήμης (EL)
Louis Pasteur (EN)
scientific controversy (EN)
teaching tool (EN)
history of science (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.