Εκπαιδεύοντας εκπαιδευτικούς στο σχεδιασμό δράσεων Φυσικών Επιστημών στην τάξη. Η περίπτωση του σχεδιασμού δραστηριοτήτων STEAM στην Προσχολική Εκπαίδευση

Εκπαιδεύοντας εκπαιδευτικούς στο σχεδιασμό δράσεων Φυσικών Επιστημών στην τάξη. Η περίπτωση του σχεδιασμού δραστηριοτήτων STEAM στην Προσχολική Εκπαίδευση (EL)
Training Educators in Designing Science Activities in the Classroom: The Case of STEAM Activity Design in Early Childhood Education (EN)

Θεοδωράκη, Χαρίκλεια
Ιωάννου, Μιχάλης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-06


Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο αποτελεί μια σημαντική προέκταση της σύγχρονης εκπαίδευσης. Αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη των επιστημονικών δεξιοτήτων των παιδιών και τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαίδευση των Νηπιαγωγών για το σχεδιασμό δράσεων που ενσωματώνουν τις Φυσικές Επιστήμες στην τάξη αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για την εκπαίδευση των πολιτών του 21ου αιώνα. Η STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) εκπαίδευση λοιπόν, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος προσέγγιση για την ενίσχυση της επιστημονικής σκέψης, την καλλιέργεια τεχνολογικής κουλτούρας, αλλά και την ανάπτυξη των 4Cs δεξιοτήτων. Η παρούσα εργασία, λοιπόν, εξετάζει την εκπαίδευση των Νηπιαγωγών στο σχεδιασμό δράσεων Φυσικών Επιστημών στην τάξη, εστιάζοντας στη σύγχρονη STEAM προσέγγιση, μέσα από την καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. (EL)
The teaching of Science in Kindergarten is a significant extension of modern education. It represents an important step in developing children's scientific skills and creating appropriate educational conditions. In this context, the training of Early Childhood Educators in designing activities that integrate Science into the classroom is a key priority for educating 21st-century citizens. STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) education emerges as an innovative approach to enhancing scientific thinking, fostering a technological culture, and developing the 4Cs skills. This study, therefore, examines the training of Early Childhood Educators in designing Science activities in the classroom, focusing on the modern STEAM approach through the cultivation of 21st-century skills. STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) education is emerging as an innovative approach to enhance scientific thinking, cultivate technological culture, and develop 4Cs skills. This paper examines the training of Kindergarten teachers in designing Science activities in the classroom, focusing on the modern STEAM approach, through the cultivation of 21st century skills. (EN)


STEAM εκπαίδευση, σχεδιασμός, 4Cs (EL)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Greek

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)