Διδάσκοντας το Φυσικό και Ενισχυμένο Φαινόμενο του Θερμοκηπίου σε Μαθητές και Μαθήτριες Αθμιας Εκπαίδευσης

Διδάσκοντας το Φυσικό και Ενισχυμένο Φαινόμενο του Θερμοκηπίου σε Μαθητές και Μαθήτριες Αθμιας Εκπαίδευσης (EL)
Teaching the Natural and Enhanced Greenhouse Effect to Primary School Students (EN)

Μιχαηλίδη, Αιμιλία
Ξυπολιάς, Ιωάννης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-03


Στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη διδακτικό υλικό για τη γνωριμία μαθητών με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την αναζήτηση λύσεων για τον μετριασμό του. Οι δραστηριότητες βασίζονται στο διερευνητικό μοντέλο του Bybee, αξιοποιώντας πειράματα και προσομοιώσεις. Όλο το υλικό πλαισιώνεται από ένα ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book). Το υλικό επιτρέπει τη διερεύνηση του φυσικού φαινομένου του θερμοκηπίου και της σημασίας των φυτών στη διαχείριση του διοξειδίου του άνθρακα. Από την εφαρμογή του υλικού σε μαθητές/τριες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης αναδεικνύονται οι δυνατότητες του διδακτικού υλικού για τον κλιματικό γραμματισμό των μαθητών/τριών. (EL)
The aim of this paper is to develop teaching materials that introduce students to the greenhouse effect and explore solutions for its mitigation. The activities are based on Bybee's inquiry-based learning model, incorporating experiments and simulations. The teaching material is supported by an accompanying e-book. It facilitates the exploration of the physical phenomenon of the greenhouse effect and emphasizes the crucial role of plants in managing carbon dioxide emissions. The implementation of this material with students of compulsory education demonstrates its potential to enhance climate literacy among pupils. (EN)


φαινόμενο του θερμοκηπίου (EL)
χειραπτικά πειράματα (EL)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
hands-on experiments (EN)
greenhouse effect (EN)
primary education (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Greek

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)