Μπορεί η Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη να βοηθήσει τους/τις Εκπαιδευτικούς στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών;

Μπορεί η Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη να βοηθήσει τους/τις Εκπαιδευτικούς στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών; (EL)
Can Generative AI help teachers in teaching Science? (EN)

Σωτηρόπουλος, Δημήτριος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-03


Στο εργαστήριο, οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί θα γνωρίσουν μια σειρά από δωρεάν εργαλεία παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI), που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο πεδίο των Φυσικών Επιστημών. Αρχικά, οι εκπαιδευτικοί θα εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές συνομιλίας σε μια σειρά από ChatBots και μέσω παραδειγμάτων εφαρμογής, θα προσεγγίσουν τις δυνατότητες χρήσης τους. Με βάση αυτή τη διαδικασία οι εκπαιδευτικοί, θα διερευνήσουν τους τρόπους αξιοποίησης και ανάλογων εργαλείων στην καθημερινή τους εκπαιδευτική προετοιμασία, βιώνοντας στην πράξη το πώς μπορεί η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη να τους/τις βοηθήσει αποτελεσματικά στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. (EL)
The workshop will familiarize the participating teachers with a variety of free GenAI tools that can be used in the field of natural sciences. At the beginning of the workshop, teachers will become familiar with the fundamental principles of prompting as GenAI chatbots use them. Examining illustrative applications will give them insight into the potential applications of such tools in their daily preparation and teaching practice. This will allow them to see, through experiential learning, how GenAI can facilitate effective natural science teaching. (EN)


παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη, φυσικές επιστήμες, μηχανική προτροπής, ChatGPT, Magic School (EL)
generative artificial intelligence, natural sciences, prompting engineering, ChatGPT, Magic School (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Greek

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)