Promoting 21st Century Skills through a Teaching Intervention on the Hydrophobicity Phenomenon in Secondary Education

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Προώθηση των Δεξιοτήτων του 21ου Αιώνα μέσω μίας Διδακτικής Παρέμβασης για το Φαινόμενο της Υδροφοβίας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (EL)
Promoting 21st Century Skills through a Teaching Intervention on the Hydrophobicity Phenomenon in Secondary Education (EN)

Χατζηκρανιώτης, Ευριπίδης
Κολιάκου, Ηρώ
Πελέκας, Λάζαρος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-06


Το φαινόμενο της υδροφοβίας αναφέρεται στην ιδιότητα ορισμένων επιφανειών να απωθούν το νερό, ελαχιστοποιώντας την επαφή μαζί του λόγω χαμηλής επιφανειακής ενέργειας. Η εισαγωγή της νανοτεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία ενθαρρύνει τη διαθεματικότητα, την πρωτοβουλία και την καινοτομία, παρέχοντας μια ισχυρή βάση για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών που απαιτούνται στον 21ο αιώνα. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η προώθηση των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα μέσω μίας διδακτικής παρέμβασης για το φαινόμενο της υδροφοβίας στα πλαίσια ενός ομίλου STEM σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εξετάζοντας παράλληλα τις γνώσεις και τις στάσεις τους απέναντι στην επιστήμη και την τεχνολογία. (EL)
The phenomenon of hydrophobicity refers to the property of certain surfaces to repel water, minimizing contact with it due to low surface energy. The introduction of nanotechnology in the educational process encourages interdisciplinary, initiative and innovation, providing a concrete foundation for the development of students' skills required in the 21st century. The purpose of this work is to promote 21st century skills through a teaching intervention on the phenomenon of hydrophobicity within the framework of a STEM club for secondary education students, while examining their knowledge and attitudes towards science and technology. (EN)


Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία (ΔΜΑ) (EL)
Δεξιότητες του 21ου Αιώνα (EL)
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (EL)
Νανοτεχνολογία (EL)
φαινόμενο του λωτού (EL)
teaching learning sequence (TLS) (EN)
Secondary Education (EN)
21st Century Skills (EN)
lotus effect (EN)
Nanotechnology (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.