Το έργο εξετάζει την ανάπτυξη ενός πρότυπου καινοτόμου σχολείου μέσω τρισδιάστατης μακέτας, που ενσωματώνει αειφορία, Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ), ρομποτική και τέχνη. Στόχος είναι η δημιουργία ενός αειφόρου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία και την ισότητα (Roche & Hurley, 2023). Το έργο υλοποιήθηκε σε 3 μήνες, με τους μαθητές να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν συστήματα όπως αυτόματη πόρτα, έξυπνος φωτισμός και αυτόματο πότισμα (Zhou et al., 2020). Η μεθοδολογία βασίστηκε στη βιωματική μάθηση και στο μοντέλο PBL (Shute & Becker, 2010). Οι μαθητές πραγματοποίησαν έρευνα πεδίου, συμμετείχαν σε συμβούλιο τάξης και αξιολόγησαν τις κατασκευές τους (Leong et al., 2019). Το έργο αναδεικνύει τη σημασία της ΤΝ και της τέχνης στην προσέγγιση STEAM (Relmasira et al., 2023).
(EL)
This project explores the development of an innovative school prototype through a 3D model integrating sustainability, Artificial Intelligence (AI), robotics, and the arts (Roche & Hurley, 2023). The goal is to create a sustainable educational environment that promotes learning and equality. Implemented in 3 months, students designed and built systems such as automatic doors, smart lighting, and automated irrigation (Zhou et al., 2020). The methodology was based on experiential learning and Problem-Based Learning (PBL) (Shute & Becker, 2010). Students conducted field research, participated in school councils, and evaluated their constructions (Leong et al., 2019). The project highlights the importance of AI and the arts in the STEAM approach (Relmasira et al., 2023). It also emphasizes the role of sustainability and technology in creating future-ready educational spaces.
(EN)