Στρατηγική ανάπτυξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2022 (EN)

Στρατηγική ανάπτυξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Αριστοβούλου, Ασημίνα

MBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμού
Γεωργόπουλος, Νικόλαος
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Ο τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες ανάπτυξης της οικονομίας της. Στον συγκεκριμένο κλάδο ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων είναι σε υψηλά επίπεδα για αυτό και θα πρέπει ο κάθε οργανισμός να διαμορφώσει μια κατάλληλη στρατηγική, ώστε να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Κάθε χρόνο οι αφίξεις στη χώρα αυξάνονται όπως επίσης και τα έσοδα από τον τουρισμό. Η συμβολή του στο ΑΕΠ, την απασχόληση και στο ισοζύγιο πληρωμών είναι πολύ σημαντική για την Ελλάδα. Παρ’ όλα αυτά, η αυξημένη τουριστική κίνηση περιορίζεται στους καλοκαιρινούς μήνες και σε συγκεκριμένες περιφέρειες. Η Θεσσαλία είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας και αποτελείται από τους νομούς της Μαγνησίας, των Σποράδων, των Τρικάλων, της Καρδίτσας και της Λάρισας. Διαθέτει μια τεράστια ποικιλία από αξιοθέατα και δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες της. Η πρόσβαση είναι εύκολη σε οποιοδήποτε νομό και οι υποδομές της εστίασης και της διαμονής ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό τουρίστα. Οι αφίξεις της, ιδιαίτερα στις Σποράδες, έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια με τις κύριες αγορές της να είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Γερμανία και η Ρουμανία. Όσον αφορά τα social media και την προβολής της Θεσσαλίας, κρίνεται απαραίτητο να γίνουν κάποιες περαιτέρω ενέργειες προώθησής της καθώς και αναβάθμιση των τουριστικών υποδομών. Επιπλέον, ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θεωρείται η πολιτιστική κληρονομιά της περιφέρειας (υλική και άυλη), η κομβική της τοποθεσία αλλά και η υψηλή ποιότητα και αναγνωρισιμότητα των προϊόντων που παράγει.

Master Thesis

Tourism
Thessaly
Strategic development
MBA


Greek

2022-10-13
2022-10-24T06:08:56Z
2022-10-20


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)