Η στρατηγική διοίκησης ολικής ποιότητας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2002 (EN)

Η στρατηγική διοίκησης ολικής ποιότητας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Γαλανός, Γεώργιος Κ.

Στην εργασία αυτή γίνεται ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως μορφή στρατηγικής – εφαρμογή της σε Ελληνικές Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και αποτελεσματικότητα ως προς τους λόγους εφαρμογής – Δημιουργία προτύπου για πιλοτική εφαρμογή σε Ξενοδοχειακή επιχείρηση (case) – Συμπεράσματα από την εφαρμογή.

Master Thesis

Ξενοδοχεία
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός


Greek

2002-12-01T11:14:36Z
2003-04-10T11:14:36Z
2006-04-03T11:55:31Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)