Θαλάσσια αστική συγκοινωνία: η περίπτωση της Σαλαμίνας

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2008 (EN)

Θαλάσσια αστική συγκοινωνία: η περίπτωση της Σαλαμίνας

Νικητάκη, Ελισάβετ

Τσελέντης, Βασίλειος
Ναυτιλία
Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών

Όλων των ειδών οι μεταφορές, αστικές και μη, ασκούν μια επίδραση στο περιβάλλον. Ζούμε σε μια εποχή κρίσιμη για το περιβάλλον, όπου όλα γύρω μας μεταβάλλονται ραγδαία και αρκετές φορές με βλαβερές συνέπειες για τη ζωή μας και τη συνέχιση της. Για αυτόν ακριβώς το λόγο έχει εισαχθεί ο όρος βιώσιμη ανάπτυξη, ο οποίος σε γενικές γραμμές εννοεί την αξιοπρεπή ανάπτυξη με σεβασμό επόμενες γενιές. Ο όρος βιωσιμότητα λοιπόν έχει εισαχθεί και στον τομέα των μεταφορών, έναν τομέα της καθημερινότητας μας και μάλιστα με σπουδαίο ρόλο. Όπως όλα τα άλλα λοιπόν, έτσι και οι μεταφορές οφείλουν να είναι βιώσιμες, τουλάχιστον όσο ΤΟ δυνατόν περισσότερο. Εδώ λοιπόν μπορούμε να μιλήσουμε για βιώσιμη κινητικότητα. Οφείλουμε να κάνουμε τις μεταφορές μας, ακόμα και τις αστικές, λιγότερο βλαβερές για το περιβάλλον και αν έχουμε τη δυνατότητα ακόμα και πιο ευχάριστες. Μπορούμε να έχουμε μεταφορικά μέσα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον και που εξυπηρετούν τις ανάγκες των χρηστών. Εδώ λοιπόν, η μελέτη ερευνά την ανάπτυξη της αστικής συγκοινωνίας ως λύση στη συμφόρηση που παρατηρείται στα οδικά δίκτυα, η οποία όλο και αυξάνεται. Τη μελετάει επίσης ως έναν τρόπο μεταφοράς μέσα στην πόλη. Συγκεκριμένα μελετήθηκε με ένα ερωτηματολόγιο η κίνηση και οι προτιμήσεις των χρηστών της γραμμής Παλούκια Σαλαμίνας – Πειραιάς. Το βασικό ερώτημα είναι αν η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι βιώσιμη ειδικά ως προς την ποιότητα της.

Master Thesis

Ακτοπλοΐα -- Σαλαμίνα (Ελλάδα)
Maritime transport -- Greece
Θαλάσσιες γραμμές -- Ελλάδα
Coastwise Shipping -- Greece


Greek

2015-09-15T08:38:10Z
2008


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)