Διοίκηση επώνυμου προϊόντος: ανάλυση εμπορικής επικοινωνίας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family. Μελέτη και ανάλυση της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family, στον ελληνικό χώρο, για το χρονικό έτος 2000. Συνοπτική ανάλυση της κατάστασης του κλάδου γαλακτοκομικών προϊόντων. Ανάλυση της κατάστασης της επωνυμίας και των παραγόντων που επηρέασαν την κατεύθυνση της στρατηγικής επικοινωνίας. Καταγραφή των επιμέρους διαφημιστικών ενεργειών και εξαγωγή συμπερασμάτων

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2001 (EN)

Διοίκηση επώνυμου προϊόντος: ανάλυση εμπορικής επικοινωνίας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family. Μελέτη και ανάλυση της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family, στον ελληνικό χώρο, για το χρονικό έτος 2000. Συνοπτική ανάλυση της κατάστασης του κλάδου γαλακτοκομικών προϊόντων. Ανάλυση της κατάστασης της επωνυμίας και των παραγόντων που επηρέασαν την κατεύθυνση της στρατηγικής επικοινωνίας. Καταγραφή των επιμέρους διαφημιστικών ενεργειών και εξαγωγή συμπερασμάτων

Παπαδοπούλου, Ελευθερία Σ.

Πανηγυράκης, Γεώργιος
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)

Η παρούσα εργασία επιχειρεί την μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝΟΥΝΟΥ Family που υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια του έτους 2000. Για την κατανόηση της κατεύθυνσης της διαφημιστικής υποστήριξης της εν λόγω μάρκας η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη ανάλυσης: την ανάλυση της κατάστασης της αγοράς και την ανάλυση κατάστασης της επωνυμίας και της διαφημιστικής της καμπάνιας. Στο πρώτο μέρος συμπεριλαμβάνεται συνοπτική ανάλυση του κλάδου των γαλακτοκομικών προϊόντων κατά την δεκαετία 1990-1999, των επιμέρους αγορών του γαλακτοκομικού κλάδου καθώς και των οικονομικών μεγεθών της αγοράς γάλατος ψυγείου. Από την σκοπιά του ανταγωνισμού παρουσιάζονται οι σημαντικότερες εταιρίες της αγοράς γάλατος ψυγείου και διαπιστώνεται η ανταγωνιστική τους σχέση με βάση τα μερίδια αγοράς τους και το μέγεθος τους στην ελληνική αγορά. Στο δεύτερο μέρος η μελέτη εστιάζει στην ανάλυση των ανταγωνιστικών επωνυμιών σε όρους τμηματοποίησης της αγοράς, στρατηγικής τοποθέτησης και διαφοροποίησής τους, προκειμένου να συνδεθεί η ανταγωνιστική σχέση των μαρκών με την κατεύθυνση της πολιτικής επικοινωνίας κάθε μάρκας. Από την προσέγγιση αυτή προκύπτουν οι στόχοι της διαφημιστικής εκστρατείας του ΝΟΥΝΟΥ Family, η στρατηγική του δημιουργικού μέρους της καμπάνιας και η στρατηγική του προγράμματος των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας της συγκεκριμένης επωνυμίας αλλά και των ανταγωνιστών της. Τέλος, παρατίθεται η υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας του ΝΟΥΝΟΥ Family και του ανταγωνισμού (τηλεοπτικά σπότ, καταχωρίσεις, σύγκριση αποτελεσματικότητας Μ.Μ.Ε.).

Master Thesis

Products
Dairy products industry -- Greece
Διοίκηση προϊόντος
Γαλακτοκομικά προϊόντα
Management
Διοίκηση και οργάνωση


Greek

2015-09-16T09:24:01Z
2001


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)