Η συμβολή του εκπαιδευτικού συστήματος στην ενσωμάτωση των μεταναστών: οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

2010 (EN)

Η συμβολή του εκπαιδευτικού συστήματος στην ενσωμάτωση των μεταναστών: οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Τσολερίδου, Αναστασία Γ.

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

Πολυπολιτισμικότητα
Assimilation
Multiculturalism
Integration
Migration
Immigrants children, Education, Greece
Cross-culturalism
Αφομοίωση
Μειονότητες, Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια), Ελλάδα
Διαπολιτισμικότητα
Ρατσισμός
Παιδιά μεταναστών, Εκπαίδευση, Ελλάδα
Minorities, Education (Elementary), Greece
Ενσωμάτωση
Multicultural education, Greece
Μετανάστευση
Racism
Πολυπολιτισμική εκπαίδευση, Ελλάδα


Greek

2010-12-22T09:16:59Z
2010


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)