Η Συμβολή της Φορητής Μάθησης και της Παιχνιδοποίησης στον Νανο-εγγραμματισμό Παιδιών Πρώιμης Ηλικίας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η Συμβολή της Φορητής Μάθησης και της Παιχνιδοποίησης στον Νανο-εγγραμματισμό Παιδιών Πρώιμης Ηλικίας (EL)
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΦΟΡΗΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΝΑΝΟ-ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΩΙΜΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (EN)

Δορούκα, Πανδώρα
Καλογιαννάκης, Μιχαήλ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-09-14


Η εργασία επικεντρώνεται στη νανο-διδασκαλία που απευθύνθηκε σε μικρά παιδιά, βασίστηκε σε ψηφιακές συσκευές και αξιοποίησε μηχανισμούς παιχνιδοποίησης. Τα παιδιά κατανόησαν ποιοτικά το μέγεθος με αφορμή την υγειονομική κρίση. Σκοπός ήταν ο συνδυασμός της τεχνικής διδασκαλίας που αξιοποιεί ταμπλέτες και Η/Υ με την παιχνιδοποίηση, ώστε να προσελκύσει περισσότερο τα παιδιά προκειμένου να εισαχθούν στο νανο-εγγραμματισμό. Μέσω μιας οιονεί πειραματικής ερευνητικής μεθόδου, 150 μαθητές Β’ τάξης δημοτικών του Ηρακλείου χωρίστηκαν στην 1η πειραματική ομάδα με Η/Υ, την 2η πειραματική ομάδα με ταμπλέτες και την ομάδα ελέγχου για να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα μάθησης εννοιών νανοτεχνολογίας με ατομικές ημιδομημένες συνεντεύξεις. (EL)
The paper focuses on nano-teaching aimed at young children, that was based on digital devices and employed gamification mechanisms. Children gained a qualitative understanding of size, a concept that was motivated by the health crisis. The goal was to combine teaching methodologies that utilize tablets and desktop computers with an array of gamification concepts in order to engage children and introduce them to nano-literacy. Through a quasi-experimental research method, 150 second grade primary school students of Heraklion were divided into the 1st experimental group with PCs, the 2nd experimental group with tablets and the control group in order to investigate the effectiveness of learning nanotechnology concepts through individual semi-structured interviews. (EN)


ιός (EL)
νανοτεχνολογία (EL)
φορητή μάθηση (EL)
ψηφιακές εφαρμογές (EL)
πρώιμη παιδική ηλικία (EL)
early childhood (EN)
nanotechnology (EN)
digital applications (EN)
virus (EN)
mobile learning (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/Ερευνητριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών

Ελληνική γλώσσα

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


2623-3622
Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; 4o Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών και Ερευνητριών (EL)
Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; 4th NR Panhellenic Conference - 2022 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2024 Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.