Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικού υλικού με επίκεντρο το «infographic», για τη STEM εκπαίδευση στην κλιματική αλλαγή

Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικού υλικού με επίκεντρο το «infographic», για τη STEM εκπαίδευση στην κλιματική αλλαγή (EL)
Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικού υλικού με επίκεντρο το «infographic», για τη STEM εκπαίδευση στην κλιματική αλλαγή (EN)

Σταύρου, Δημήτριος
Σαμπροβαλάκη, Έλλη

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-09-14


H αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογικών μέσων ως παιδαγωγικά εργαλεία, βρίσκεται στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής έρευνας τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με αυτήν, η αξιοποίηση των οπτικών διδακτικών υλικών (εννοιολογικοί χάρτες, βίντεο, εικόνες, διαφάνειες παρουσιάσεων και infographics) έχει αποτελέσει αντικείμενο μεγάλου ενδιαφέροντος, καθώς στο πλαίσιο της εκπαίδευσης αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για τη μάθηση. Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, αναπτύχθηκε ένα διδακτικό υλικό για διδασκαλία στην Κλιματική Αλλαγή με επίκεντρο το Infographic, και στη συνέχεια ακολούθησε η αξιολόγηση αυτού από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει πως οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν τις δυνατότητες κατανόησης ταυτόχρονα όμως, και τους περιορισμούς ως προς τη διερεύνηση που προσφέρουν τα διαφορετικά είδη Infographics και οι αναπαραστάσεις που αξιοποιήθηκαν. (EL)
The utilization of innovative technological means as pedagogical tools has been at the center of educational research in recent years. According to, the use of visual teaching materials (concept maps, videos, images, presentation slides and infographics) has been the subject of great interest, as in education they are a powerful tools for learning. In the present work, teaching material for teaching Climate Change was developed with an Infographic as its focus, and then it was evaluated by future teachers of Primary Education. From the results of the research, it appears that future teachers recognize the possibilities of understanding, and the limitations in terms of inquiry based learning that is offered by the different types of Infographics and the representations that are used. (EN)


ενημερωτικά γραφικά (infographic) (EL)
διδασκαλία STEM (EL)
κλιματική αλλαγή (EL)
informational graphics (infographics) (EN)
STEM education (EN)
climate change (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/Ερευνητριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών

Greek

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


2623-3622
Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; 4o Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών και Ερευνητριών (EL)
Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; 4th NR Panhellenic Conference - 2022 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2024 Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)