Δισκογραφία και λαϊκό πάλκο: οι διαδικασίες επαγγελματοποίησης της οργανοπαιξίας του μπουζουκιού τη δεκαετία του 1930

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πάντειον Πανεπιστήμιο   

Αποθετήριο :
Πάνδημος - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Discography and live performance: the options of a professional status for bouzouki players at the decade of 1930
Δισκογραφία και λαϊκό πάλκο: οι διαδικασίες επαγγελματοποίησης της οργανοπαιξίας του μπουζουκιού τη δεκαετία του 1930

Τσέρτος, Γιώργος Β.

Κοταρίδης, Νίκος Γ., 1957-
Οικονόμου, Λεωνίδας
Κοκκώνης, Γιώργος, 1963-

Μεταπτυχιακές Εργασίες

2025-03-13T16:17:16Z
2020


Στις αρχές τις δεκαετίας του 1930 η πρακτική της οργανοπαιξίας του μπουζουκιού εισέρχεται στην δισκογραφία ενώ σταδιακά δημιουργούνται τα πρώτα λαϊκά κέντρα που φιλοξενούν τις αντίστοιχες ορχήστρες. Η παρούσα εργασία εξετάζει την μεταβατική διαδικασία της επαγγελματοποίησης αυτής της πρακτικής μέσα από μια σειρά ζητημάτων όπως είναι η μουσική βιομηχανία, η θεσμοθέτηση των χώρων επιτέλεσης και οι κοινωνικές ορίζουσες των αισθητικών προϊόντων.
Βιβλιογραφία: σ. 81-85
Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας, ΠΜΣ, κατεύθυνση Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία, 2020
In the beginning of the thirties we have the first recordings of bouzouki at the same time that this type of orchestra is becoming a part of popular entrainment. This postgraduate essay is investigating this way to a professional status through the issues of music industry, the institutionalization of the new roles and the social origin of the aesthetic products.


Bouzouki, music industry, rempetiko, professionalism
Μπουζούκι, δισκογραφία, ρεμπέτικο, επαγγελματοποίηση

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας
ΠΜΣ Πολιτική Επιστήμη και Ιστορία, κατεύθυνση Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.