1999-2020: Στιγμιότυπα από τις Ερευνητικές μου Αναζητήσεις

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



1999-2020: Στιγμιότυπα από τις Ερευνητικές μου Αναζητήσεις (EL)

Χαλκιά, Κρυσταλλία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2021-06-14


Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις σημαντικότερες ερευνητικές προσπάθειες των τελευταίων 20 χρόνων της επαγγελματικής μου ζωής. Αναπτύσσεται σε 5 βασικές θεματικές ενότητες που αναφέρονται σε έρευνες σχετικές με: α) τον επιστημονικό γραμματισμό στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), β) τους τρόπους αναπαράστασης και έκφρασης των εννοιών των φυσικών επιστημών, γ) τις άτυπες πηγές μάθησης στις φυσικές επιστήμες, δ) τους τρόπους διδακτικού μετασχηματισμού των μεγάλων θεωριών της φυσικής και της βιολογίας σε σχολική επιστήμη, και ε) τους τρόπους διδακτικής μετάβασης από το συγκεκριμένο (εμπειρία) στην αφαίρεση (επιστημονική γνώση) σχετικά με έννοιες και φαινόμενα του μεγάκοσμου. (EL)


Θεωρίες φυσικής και βιολογίας (EL)
Ιδέες μαθητών/τριών (EL)
Ηλιακό σύστημα (EL)
Νοητικά πειράματα (EL)
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (EL)
Αναπαραστάσεις εννοιών (EL)
Άτυπη εκπαίδευση (EL)
Επιστημονικός γραμματισμός (EL)

Ελληνική γλώσσα

Greek Association for Education in Science and Technology (EL)


2732-8546
Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία; Τόμ. 1 Αρ. 1 (2021): Ειδικό Τεύχος; 167-190 (EL)
Research in Science & Technology Education; Vol. 1 No. 1 (2021): Special Issue; 167-190 (EN)

Copyright (c) 2021 Κρυσταλλία Χαλκιά (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.