Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Δ.Ε. σχετικά με την έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης και κατά πόσο τα φυτά μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων αυτής

Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Δ.Ε. σχετικά με την έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης και κατά πόσο τα φυτά μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων αυτής (EL)

Ντρίνια, Αντωνία
Παπαδοπούλου, Πηνελόπη
Αμπράζης, Αλέξανδρος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-12-29


Από το 1987 που ορίστηκε πρώτη φορά η έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης έως σήμερα, έχει διατηρηθεί στο διεθνές προσκήνιο και έχει ευρεία αποδοχή. Τις τελευταίες δεκαετίες ενσωματώνεται και στην εκπαίδευση ως μέσο επίτευξης ενός βιώσιμου μέλλοντος. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις μαθητών 16-17 ετών σχετικά με την Βιώσιμη Ανάπτυξη και τη συμβολή των φυτών σε αυτήν. Για τη συλλογή ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία των μαθητών αδυνατεί να ορίσει τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Ως προς τα φυτά θεωρούν ότι συμβάλλουν θετικά στη Βιώσιμη Ανάπτυξη. (EL)


Φυτά (EL)
Βιώσιμη Ανάπτυξη (EL)
Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (EL)
Εκπαίδευση (EL)

Greek

Greek Association for Education in Science and Technology (EL)


2732-8546
Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία; Τόμ. 2 Αρ. 2 (2022): 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΝΕΦΕΤ, Ειδικό Τεύχος (EL)
Research in Science & Technology Education; Vol. 2 No. 2 (2022): Special Issue of Selected Papers (EN)

Copyright (c) 2023 Αντωνία Ντρίνια, Αλέξανδρος Αμπράζης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)