Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Διαδραστικής Ψηφιακής Ιστορίας σχετικά με την Αποφυγή Σπατάλης Τροφίμων στο Νηπιαγωγείο

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Διαδραστικής Ψηφιακής Ιστορίας σχετικά με την Αποφυγή Σπατάλης Τροφίμων στο Νηπιαγωγείο (EL)

Κρητικός , Γεώργιος
Chatzinikola, Charistoula
Παπαβασιλείου, Βασίλειος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-12-29


Στο ελληνικό νηπιαγωγείο, η υγιεινή διατροφή προωθείται μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα, στο πλαίσιο της βιωματικής μάθησης και της διαθεματικότητας, ενώ την ευθύνη της διατροφής των νηπίων έχει η οικογένεια. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διαπιστωθεί η βελτίωση του εγγραμματισμού των τροφίμων των νηπίων και ειδικότερα η κατανόηση της έννοιας της σπατάλης τροφίμων, μέσα από την εφαρμογή μίας διαδραστικής ψηφιακής ιστορίας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, μία ελέγχου και μία πειραματική. Η ομάδα ελέγχου συμμετείχε σε μία παραδοσιακή διδασκαλία σχετικά με την υγιεινή διατροφή και τη σπατάλη τροφίμων. Η πειραματική ομάδα συμμετείχε στην εξέλιξη μίας διαδραστικής ψηφιακής ιστορίας, στην οποία ένα παιδί –ο κεντρικός ήρωας– επιλέγει υγιεινά μικρογεύματα και γεύματα, ενώ η κάθε επιλογή επιδρά διαφορετικά στο περιβάλλον και στην υγεία του. Στο τέλος, τα παιδιά και από τις δύο ομάδες κλήθηκαν να εμπλακούν σε δραστηριότητες αξιολόγησης σχετικά με τον εγγραμματισμό των τροφίμων και τη σπατάλη τροφίμων. (EL)


σπατάλη τροφίμων, αειφορία, εγγραμματισμός τροφίμων και διατροφής, νηπιαγωγείο (EL)

Ελληνική γλώσσα

Greek Association for Education in Science and Technology (EL)


2732-8546
Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία; Τόμ. 3 Αρ. 2 (2023): 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση, Ειδικό Τεύχος; 25-42 (EL)
Research in Science & Technology Education; Vol. 3 No. 2 (2023): 12th Panhellenic Conference Science in Early Childhood Education, Special Issue; 25-42 (EN)

Copyright (c) 2023 Χαριστούλα Χατζηνικόλα, Γεώργιος Κρητικός , Βασίλειος Παπαβασιλείου (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.