In search of a model of mentoring adult educators

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Hellenic Adult Education Association   

Αποθετήριο :
Adult Education Critical Issues  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σε αναζήτηση μοντέλου mentoring εκπαιδευτών ενηλίκων (EL)
In search of a model of mentoring adult educators (EN)

Koutsoukos, Marios

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-07-20


Μετά τη συνθήκη της Λισσαβόνας το 2000, παρατηρείται ραγδαία αυξανόμενο ενδιαφέρον στον ευρωπαϊκό χώρο για το mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων, το οποίο εστιάζει στους ενηλίκους εκπαιδευόμενους και συνδέεται με τη συμμετοχή και τη φοίτησή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα, καθώς και με την ένταξή τους στην αγορά εργασίας (Raschauer & Resch, 2016). Το παρόν άρθρο εστιάζει στους εκπαιδευτές ενηλίκων και αναφέρεται σε έρευνα, σκοπός της οποίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με το mentoring ως εργαλείο υποστήριξης του διδακτικού τους έργου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτές ενηλίκων επιθυμούν να έχουν mentoring και περιγράφουν ένα πλαίσιο που εμπεριέχει τις έννοιες της ομαδικότητας και του αναστοχασμού. Σε αυτή τη βάση προτείνεται ομαδικό στοχαστικό μοντέλο mentoring ως μέσον υποκίνησης, ανάπτυξης, ενδυνάμωσης και δράσης των εκπαιδευτών ενηλίκων. (EL)
Since the Treaty of Lisbon in 2000, there has been a growing interest in the European area concerning mentoring in adult education, which, however, focuses on adult learners and is linked to their participation in educational programs as well as their inclusion in the labor market (Raschauer & Resch, 2016). This article focuses on adult educators and refers to research aimed at exploring adult educators' views on mentoring as a tool to support their teaching work. The results showed that adult educators desire to mentor and describe a framework that incorporates the concepts of teamwork and reflection. On this basis, a group, reflective model of mentoring is proposed which aims to the inspiration, development, empowerment, and action of adult educators. (EN)


Εκπαίδευση Ενηλίκων (EN)
ομαδικότητα (EN)
μοντέλο (EN)
mentoring (EN)
αναστοχασμός (EN)

Ελληνική γλώσσα

Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε.) (EN)


2732-964X
ADULT EDUCATION Critical Issues; Τόμ. 2 Αρ. 1 (2022): Ιανουάριος - Ιούνιος 2022; 86-111 (EL)
Adult Education Critical Issues; Vol. 2 No. 1 (2022): January - June 2022; 86-111 (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Copyright (c) 2022 Marios Koutsoukos (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.