Η βιωματική Μάθηση κατά την Ενδουπηρεσιακή Εκπαίδευση στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα: Μια Ποιοτική Μελέτη

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων   

Αποθετήριο :
Adult Education Critical Issues  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η βιωματική Μάθηση κατά την Ενδουπηρεσιακή Εκπαίδευση στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα: Μια Ποιοτική Μελέτη (EL)
Experiential Learning during in-Service Training in Psychopedagogical Centers: A Qualitative Study (EN)

Pappas, Nikolaos

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-01-10


Η παρούσα έρευνα μελετά και διερευνά τη συμβολή της βιωματικής μάθησης στην απόκτηση νέων γνώσεων και ικανοτήτων στο πλαίσιο εφαρμογής βιωματικών τεχνικών σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης. Ο ερευνητής, μέσω συνεντεύξεων και στη βάση της ποιοτικής προσέγγισης, απευθύνθηκε σε δείγμα είκοσι (20) εργαζόμενων σε Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα, προκειμένου να καταγραφούν και να αναλυθούν οι απόψεις και οι αντιλήψεις τους σχετικά με τη βιωματική μάθηση και ακολούθως, να διερευνηθεί η ενδεχόμενη αλλαγή των γνώσεων και απόψεών τους οι οποίες προσδίδουν αποτελεσματικότητα στην εργασία τους. Στην έρευνα αναδεικνύεται ο υψηλός βαθμός αποδοχής αλλά και εφαρμογής βιωματικών μορφών μάθησης, κυρίως μέσα από δραστηριότητες και μορφές συμμετοχικής δράσης στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που εφαρμόζονται στο χώρο εργασίας. Καταγράφεται η ενεργητική συμμετοχή των ερωτώμενων σε προγράμματα που αξιοποιούν βιωματικές τεχνικές καθώς και ο στοχασμός πάνω στις αλλαγές που συντελούνται στο επίπεδο των απόψεων, των αντιλήψεων και των ικανοτήτων τους στο χώρο εργασίας. (EL)
This particular thesis studies and explores the contribution of experiential learning to acquiring new knowledge and skills in the application of empirical and experiential techniques in- service training programs. The researcher, using a qualitative approach, interviewed a sample of twenty (20) employees in the Psychopedagogical Centers, in order to identify and analyze their views and perceptions on experiential learning and then to investigate the change of knowledge and views which confer efficiency to their work. The research highlights the high degree of acceptance, but also the application of experiential forms of learning, mainly through activities and participatory forms of action within the activities implemented in the workplace. The active participation of the respondents in programs that utilize experiential techniques is recorded as well as the reflection on the changes that take place in the level of their opinions, perceptions and abilities in the workplace. (EN)


Εμπειρική και Βιωματική μάθηση (EL)
Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση (EL)
Δια Βίου Μάθηση (EL)
Εργασιακή Εμπειρία (EL)
Γνώσεις και Ικανότητες (EL)
Knowledge and Skills (EN)
Lifelong learning (EN)
Work Experience (EN)
Empirical and Experiential learning (EN)
in-service training programs (EN)

Ελληνική γλώσσα

Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε.) (EN)


2732-964X
ADULT EDUCATION Critical Issues; Τόμ. 4 Αρ. 2 (2024): Ιούλιος - Δεκέμβριος 2024; 56-74 (EL)
Adult Education Critical Issues; Vol. 4 No. 2 (2024): July - December 2024; 56-74 (EN)

Copyright (c) 2025 Nikolaos Pappas (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.