Unveiling and challenging the identity, formation, and evolution of Transformation Theory

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων   

Αποθετήριο :
Adult Education Critical Issues  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Unveiling and challenging the identity, formation, and evolution of Transformation Theory (EN)

Eschenbacher, Saskia
Soeiro, Dina
Romano, Alessandra
Koulaouzidis, George Archimedes

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-07-14


Στο άρθρο αυτό επιχειρούμε να συμβάλλουμε στο διάλογο για το μέλλον της θεωρίας μετασχηματισμού διερευνώντας καθιερωμένες και αναδυόμενες πτυχές που κατά τη γνώμη μας συμβάλλουν στη διαμόρφωση του θεωρητικού τοπίου της. Στη συζήτησή μας, αναλογιζόμαστε την πολύπλευρη φύση της μετασχηματίζουσας μάθησης, αναγνωρίζοντας τη θετική της εξέλιξη με θεωρήσεις που έχουν εμπλουτίσει το πεδίο. Παρά την πρόοδο αυτή, υποστηρίζουμε ότι υπάρχουν πολλές προκλήσεις. Θεωρούμε τη θεωρία μετασχηματισμού ως ένα δυναμικό θεωρητικό παράδειγμα ικανό να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η άποψή μας συνηγορεί υπέρ της βαθύτερης διερεύνησης των δυνατοτήτων της θεωρίας τονίζοντας την επιτακτική ανάγκη να υπερβούμε την κυρίαρχη γνωστική της διάσταση. (EL)
In this contribution, we explore established and emerging facets that contribute to shaping the theoretical landscape of transformation theory. Throughout our discussion, we contemplate the multifaceted nature of transformative learning, acknowledging its positive evolution with diverse perspectives that have enriched the field. Despite this progress, we argue that challenges persist, prompting the recognition of transformative learning theory as an ongoing, dynamic paradigm capable of organically responding to the contemporary challenges of adult learning and education. Our discourse advocates for a deeper exploration of the theory's potential for profound change, emphasizing the imperative to move beyond its dominant cognitive dimension. (EN)


μετασχηματίζουσα μάθηση (EN)
θεωρία μετασχηματισμού (EN)

Αγγλική γλώσσα

Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε.) (EN)


2732-964X
ADULT EDUCATION Critical Issues; Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024): January - June 2024; 49-56 (EL)
Adult Education Critical Issues; Vol. 4 No. 1 (2024): January - June 2024; 49-56 (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Copyright (c) 2024 George Archimedes Koulaouzidis, Saskia Eschenbacher, Alessandra Romano, Dina Soeiro (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.