Une approche interdisciplinaire de l enseignement de FLE : emseigner les principes des competences interdisciplinaires en classe de FLE

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)
Une approche interdisciplinaire de l enseignement de FLE : emseigner les principes des competences interdisciplinaires en classe de FLE

ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΈνα διαθεματικό σχέδιο εργασίας είναι ωφέλιμο επειδή βασίζεται στην αφομοίωση και τη συνεργασία διαφορετικών προσφερόμενων σχολικών μαθημάτων, με σκοπό αφ'ενός, την ευαισθητοποίηση των μαθητών πρός μία ολιστική προσέγγιση διδασκαλίας, αφ'ετέρου, την διαπαιδαγώγηση ανάληψης ευθύνης.Η πρόκλησή μας θα θεωρηθεί επιτυχημένη αν καταφέρουμε να δείξουμε ότι ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας μπορεί να ξεκινήσει απο τα γαλλικά ως ξένη γλώσσα, ως μάθημα βάσης και προγραμματισμού· ότι τα γαλλικά δεν παίζουν ένα δευτερεύοντα ρόλο, δεδομένου ότι οι ικανότητες που αποκτώνται σε ένα μάθημα ξένης γλώσσας μπορούν να οδηγήσουν τους μαθητές στην αντιμετώπιση πολλύπλοκων σχεδίων εργασίας όπως είναι τα διαθεματικά, με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και άνεση.Η προσπάθεια μας για αναβάθμιση των γαλικών ως ξένης γλώσσας θα επιτευχθεί με την ανάλυση πέντε σχεδίων εργασίας από το εγχειρίδιο Sac à dos 1 των εκδόσεων PUG – Difusiòn σε μία προσπάθειά μας να εντοπίσουμε όλες τις ικανότητες που θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμες σε ένα πρώτο επίπεδο διδασκαλίας ούτως ώστε οι μαθητές να προχωρήσουν με άνεση και με τα ανάλογα εφόδια σε ένα μεγαλύτερο σχέδιο εργασίας που θα περιλαμβάνει περισσότερα συγχωνευμένα μαθήματα.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:26:34Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)