Multimedia et enseignement du francais langue etrangere : evaluation de cd-roms Tempo 1 et funambule, le francais en action

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)

Multimedia et enseignement du francais langue etrangere : evaluation de cd-roms Tempo 1 et funambule, le francais en action

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Γ. ΠΟΛΥΖΟΥ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟ σκοπός της παρούσας διπλωµατικής εργασίας είναι να αναλύσει τη θέση και τις λειτουργίες της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών που χρησιµοποιούνται στην εποχή µας, µε τη βοήθεια των πολυµέσων και κυρίως των οδηγών οπτικού δίσκου (cd-rom) στη διδασκαλία των Γαλλικών ως ξένη γλώσσα. Θα ερευνήσουµε γενικά τη συµβολή των πολυµέσων στο σχετικό τοµέα, τις διαφορές τους µε άλλες µεθόδους που έχουν ήδη χρησιµοποιηθεί και ταυτόχρονα και τις αδυναµίες που παρουσιάζουν.Η µελέτη αποτελείται από τρία κύρια κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύονται προσεκτικά, µέσω µιας παραγωγικής προσέγγισης, οι εξελίξεις που αφορούν τη γενική ανάπτυξη του υπολογιστή εκµάθησης γλωσσών και που έχουν γίνει από την προέλευσή του µέχρι σήµερα.Στο δεύτερο κεφάλαιο, που αποτελεί συγχρόνως και το σώµα της διπλωµατικής εργασίας. αναλύονται µέσω της επαγωγικής µεθόδου, λογισµικά που έχουν επιλεχθεί έχοντας ως σκοπό και αντικείµενο την εκµάθηση γλωσσών µε υπολογιστή.Όσον αφορά το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, εκεί πραγµατοποιείται µια γενική αξιολόγηση των µεθόδων εκµάθησης της γαλλικής γλώσσας, και στη συνέχεια προβάλλεται µια σύγκριση και µια αντίθεση αυτών των µεθόδων σε σχέση µε τις µεθοδολογικές πρακτικές που χρησιµοποιούν τα λογισµικά που έχουν αναλυθεί στο προηγούµενο κεφάλαιο.Στο συµπερασµατικό κεφάλαιο, τονίζεται ότι κάθε µέθοδος, εφεύρεση ή ενισχυτικός τρόπος διδασκαλίας µιας ξένης γλώσσας µπορεί να παρουσιάζει µερικές ανεπάρκειες και ότι όµως παρόλα αυτά είναι απαραίτητο να αξιολογηθούν µέσω µιας εκλεκτικής προσέγγισης.

Διπλωματική εργασία


French
Greek

2013-12-16T10:31:02Z
2007


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)