L utilisation pedagogique des forums de discussions en classe de FLE comme moyen de motivation des apprenants

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)

L utilisation pedagogique des forums de discussions en classe de FLE comme moyen de motivation des apprenants

ΜΑΡΑΣΛΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ ραγδαία εξέλιξη της κοινωνίας μας, η οποία προσδίδει στην τεχνολογία της πληροφόρησης μια θέση ολοένα και πιο σημαντική, έχει γίνει αισθητή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο ελληνικό σχολικό περιβάλλον. Από τότε που έκαναν την εμφάνιση τους στον τομέα της διδακτικής, οι Νέες Τεχνολογίες έχουν αποπνεύσει έναν αέρα επανάστασης στην διδασκαλία των ζωντανών γλωσσών.Πιο συγκεκριμένα, το μάθημα των γαλλικών, ως ξένη γλώσσα, έχει ενσωματώσει τα πολυμέσα όπως φαίνεται στις διάφορα μεθοδολογικά ρεύματα. Από την εποχή της χρήσης των μαγνητοφώνων και του βίντεο έχουμε περάσει στη χρήση των cd-rom και του διαθέσιμου υλικού από το Internet. Η ενσωμάτωση ενός τέτοιου εργαλείου στο μάθημα μπορεί να πραγματοποιηθεί με διάφορους τρόπους που να ανταποκρίνονται στον κυρίαρχο σκοπό την ανάπτυξη δηλαδή της επικοινωνίας στα γαλλικά.Σε αυτή την διπλωματική εργασία προσπαθήσαμε να ενσωματώσουμε το Internet και πιο συγκεκριμένα τα forums de discussion στο παιδαγωγικό πρόγραμμα, ως κίνητρο για τους μαθητές με σκοπό την αληθινή και αυθεντική επικοινωνία. Παραθέτοντας λοιπόν τα στοιχεία του προβληματισμού μας, θέλουμε να δείξουμε ότι η εισαγωγή αυτού του πληροφορικού εργαλείου χρησιμοποιούμενου ως παιδαγωγικού βοηθήματος μπορεί να προκαλέσει μία θετική στάση στους μαθητές, να εγείρει την δημιουργικότητά τους και ναΥποστηρίζουμε ότι η ενσωμάτωση των forums de discussion δεν έχει ακόμα διαδοθεί ακόμα κι αν τα πλεονεκτήματα είναι πολυάριθμα. Σε αυτή την πορεία, πρέπει να είμαστε προσεχτικοί ώστε τα κίνητρα των μαθητών να μην είναι εφήμερα και για να μην αντικαταστήσει αυτό το εργαλείο τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Μένουν λοιπόν πολλά πράγματα να γίνουν ώστε η εισαγωγή του διαθέσιμου υλικού από το δίκτυο να είναι επιτυχής για την διδακτική.

Διπλωματική εργασία


French
Greek

2007
2013-12-16T10:31:07Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)