Deux methodes differentes d' approche de l' enseignement du FLE [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom] : analyse comparative entre Orange I et C' est clair I

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)

Deux methodes differentes d' approche de l' enseignement du FLE [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom] : analyse comparative entre Orange I et C' est clair I

ΝΤΟΥΣΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ

Η αναζήτηση παιδαγωγικών λύσεων προσαρμοσμένων στην εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να επιτευχθεί μέσω της χρήσης ενός εγχειριδίου το οποίο προτείνει στον καθηγητή ένα σύνολο διαδικασιών και δραστηριοτήτων σε άμεση σχέση με το αντίστοιχο περιβάλλον. Υπό τη συγκεκριμένη έννοια αυτή και υπό το φως της αναδιοργάνωσης των συστημάτων εκμάθησης κατά τα τελευταία είκοσι χρόνια , επιλέγουμε μεταξύ μιας μεγάλης ποικιλίας εγχειριδίων, να αναλύσουμε : τη μέθοδο Méthode Orange η οποία υπήρξε ένα από τα πρώτα μας βιβλία εκμάθησης της Γαλλικής Γλώσσας και τη μέθοδο C’est clair η οποία αποτελεί ένα διδακτικό εγχειρίδιο που χρησιμοποιείται κατά τη σύγχρονη εποχή στη σχολική τάξη. Στη συγκεκριμένη Διπλωματική εργασία, θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε τη προβληματική της Επικοινωνιακής Προσέγγισης μέσα από τη πορεία των αλλαγών της, οι οποίες επηρέασαν τη διδασκαλία των γλωσσών. Με τη βοήθεια των δύο αυτών εγχειριδίων, θα επικεντρωθούμε στην ιστορία και στην πορεία αυτής της προσέγγισης : χαρακτηριστικά στοιχεία /αρχές, διδακτικές επιλογές, πλεονεκτήματα και αδυναμίες. Είναι αλήθεια ότι, εξαρχής, η συγκεκριμένη δεν σταμάτησε στιγμή να προσαρμόζει το σύνολο των διαδικασιών της : η χρήση όλο και περισσότερο αυθεντικών μέσων, η αυτονομία στη μάθηση, η ένταξη της διαπολιτισμικής διάστασης, η αποκατάσταση του γραπτού λόγου, η ανοχή των λαθών, αποτελούν κάποια από τα νέα ευρήματα που βοηθούν τον μαθητή και τον καθηγητή εξίσου στο να “χτίσουν” μια λειτουργική εκπαιδευτική διαδικασία.

Διπλωματική εργασία


French
Greek

2008-01-22
2013-12-16T10:34:06Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)