Zur sprachbezogenen kognitivierung im fremdsprachenunterricht: die starke interface- position im fremdsprachenunterricht mit grundschulkindern: το δυνατό επίπεδο διάδρασης στη διδασκαλία ξένων γλωσσών με παιδιά δημοτικού

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)

Zur sprachbezogenen kognitivierung im fremdsprachenunterricht: die starke interface- position im fremdsprachenunterricht mit grundschulkindern: το δυνατό επίπεδο διάδρασης στη διδασκαλία ξένων γλωσσών με παιδιά δημοτικού

ΠΥΡΕΝΗ ΕΛΕΝΗ

Διπλωματική εργασία


German
Greek

2007
2013-12-16T10:41:06Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)