Multimedia language learning application by applying ClipFlair Studio: graphic design theme (skin) for children aged 6-12 years.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2017 (EN)
Πολυμεσική εφαρμογή εκμάθησης ξένων γλωσσών με την εφαρμογή Clipflair Studio: Σχεδιασμός γραφικού θέματος (skin) για παιδιά 6-12 ετών.
Multimedia language learning application by applying ClipFlair Studio: graphic design theme (skin) for children aged 6-12 years.

Μπαρμπαλιάς, Κωνσταντίνος - Ιωάννης

Σοκόλη, Σταυρούλα
Λάσκαρη, Ηρώ

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναπτυχθεί ο σχεδιασμός για την εφαρμογή Clipflair. Πρόκειται για µία εκπαιδευτική πολυµεσική εφαρµογή, με αντικείμενο την εκμάθηση ξένων γλωσσών για παιδιά ηλικίας 6-12 ετών. Σκοπός της εφαρμογής είναι να ενισχύσει τη γνώση και τη μάθηση µέσω της τεχνολογίας. Το ClipFlair αναπτύσσει ασκήσεις και δραστηριότητες που δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να εξασκήσουν τις τέσσερεις βασικές δεξιότητες: κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου. Ο καινοτόμος χαρακτήρας της εφαρμογής ClipFlair έγκειται στην εισαγωγή της μεταγλώττισης ως δραστηριότητας στην εκμάθηση ξένων γλωσσών και στη διάθεση των δραστηριοτήτων αυτών στο διαδίκτυο, μέσω μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότερες εφαρμογές αυτού του είδους επικεντρώνονται στο περιεχόμενο της εφαρμογής που είναι σαφώς πολύ σημαντικό και βάζουν σε δεύτερη μοίρα τον σχεδιασμό και την εμφάνιση που αποτελεί το 50% του γενιού συνόλου της εφαρμογής. Οι πλειοψηφία των πολυμεσικών εκπαιδευτικών εφαρμογών αρκούνται σε ένα ψυχρό, κυβιστικό και απόμακρο σχεδιασμό για κάθε παιδί αυτής της ηλικίας. Η παρούσα πτυχιακή έχει στόχο να δημιουργήσει έναν ελκυστικό σχεδιασμό για τα παιδιά κυρίως, που να συνδυάζει την απλότητα, την αμεσότητα, τη λειτουργικότητα με αποτέλεσμα ένα ευχάριστο περιβάλλον διεπαφής. Αρχικά, πραγματοποιείται έρευνα και συγκριτική µελέτη στοιχείων των υπόλοιπων εκπαιδευτικών πολυµεσικών εφαρμογών αυτού του είδους. Η δημιουργία της εφαρμογής πραγματοποιείται ακολουθώντας βήμα προς βήμα τα στάδια ανάπτυξης µιας πολυµεσικής εφαρµογής. Η εργασία αποτελείται στην ουσία από δύο µέρη. Το πρώτο µέρος είναι το θεωρητικό και το δεύτερο είναι το τεχνικό. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει την µελέτη για τις εφαρμογές εκμάθησης ξένων γλωσσών, ενώ το τεχνικό µέρος αφορά τα στάδια ανάπτυξης και υλοποίησης της εκπαιδευτικής ψηφιακής εφαρµογής, βασισµένο πάντα στο θεωρητικό µέρος της εργασίας. Στο θεωρητικό, πρώτο σκέλος γίνεται αναζήτηση, επιλογή και καταγραφή των χρήσιµων βιβλιογραφικών πηγών καθώς και επιστημονικών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί, έχουν δημοσιευτεί και έχουν σχέση µε το αντικείμενο της µελέτης. Έπειτα, προσδιορίζονται οι βασικές έννοιες των εφαρμογών εκμάθησης ξένων γλωσσών, που περιλαμβάνουν µεταξύ άλλων τον ορισμό, τις κατηγορίες, και επιχειρείται µια σύντοµη ιστορική αναδροµή. Ταυτόχρονα θα ερευνηθούν εις βάθος οι εκπαιδευτικές εφαρμογές σε συνδυασμό µε την ηλεκτρονική µάθηση. Επιπρόσθετα, θα αναφερθούν οι τρόποι αξιοποίησης ψηφιακών εφαρμογών σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που συνδυάζει την ψυχαγωγία µε την εκπαίδευση. Στο δεύτερο μέρος θα γίνει σχεδιασμός του περιβάλλοντος διεπαφής της εφαρμογής, προσδίδοντας έναν πιο σύγχρονο και λειτουργικό τρόπο πλοήγησης του χρήστη στην εφαρμογή. Τα προγράμματα που θα χρησιμοποιηθούν είναι το Adobe Photoshop και Adobe Illustrator. Η εργασία θα φτάσει μέχρι το σημείο του mockup παρουσιάζοντας σκηνές-εικόνες και σενάρια χρήσης του τελικού προϊόντος.
In this thesis will be developed the design for the Clipflair application. It is an educational multimedia application aimed at learning foreign languages to children aged 6-12, enhancing knowledge and learning through technology. ClipFlair develops exercises and activities that enable students to practice the four basic skills: understanding and producing spoken and written language. ClipFlair's innovative character lies in introducing dubbing as an activity for learning foreign languages and making these activities available online through a social networking platform. Most applications of this kind focus on the content, which is clearly very important and puts the design and appearance to 50% of the overall application. The majority of multimedia educational applications are limited to a cold, cubist and distant user interface. This diploma aims to create an attractive design for kids, which combines simplicity, ambiance, functionality, resulting in a pleasant interface environment. A survey and comparative study of the other educational multimedia applications of this kind is being carried out. The implementation of the application takes place step by step in the development stages of a multimedia application. The work consists essentially of two parts. The first part is the theoretical and the second is the technical one. The theoretical part includes the study on language learning applications, while the technical part concerns the stages of development and implementation of educational digital application, always based on the theoretical part of the work. The theoretical part is based on the search, selection and recording of useful bibliographic sources as well as scientific papers that have been carried out, have been published and are related to the subject of the study. Then, the basic concepts of language learning applications, including definition, categories are identified and a brief historical review is attempted. At the same time, educational applications combined with e-learning will be explored in depth. Additionally, ways to exploit digital applications in an educational environment that combines entertainment with education will be mentioned. The second part is consisted of designing the interface of the application by providing a more modern and functional way of navigation into the application. The programs that are used are Adobe Photoshop and Adobe Illustrator. The work will reach the mockup point by showing scenes-images, scenarios of the use of the finished product.
Περιέχει : πίνακες, διαγράμματα, εικόνες.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

educational multimedia applications, multimedia and education, Foreign languages, learning theories, stages of educational development Multimedia application (analysis, design, implementation, evaluation).
εκπαιδευτικές πολυμεσικές εφαρμογές, πολυμέσα και εκπαίδευση, ξένες γλώσσες, θεωρίες μάθησης, στάδια ανάπτυξης εκπαιδευτικής πολυμεσικής εφαρμογής (ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση, αξιολόγηση).

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Greek

2017-10-09T07:24:02Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

2
158
7



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)